You are currently viewing שונאי לברון ולייקרס הסיטו מבטכם, הלייקרס עומדים להבטיח אליפות ביום שישי הגדול / דור בלוך

שונאי לברון ולייקרס הסיטו מבטכם, הלייקרס עומדים להבטיח אליפות ביום שישי הגדול / דור בלוך

04:00-לוס אנג'לס לייקרס (3) – מיאמי היט (1):

בכל סדרה יש רגע פיבוטלי שאליו תחזור הקבוצה המפסידה בסיוטים שלה, במחשבות ה-"מה היה אילו". זה לא משנה האם זה באמת נכון, ובסדרה הזאת זה בוודאי לא נכון כי מיאמי הייתה מפסידה את הסדרה הזאת לא משנה מה, אבל הרגע הזה עבורה יהיה הרגע במשחק 4 שבו באטלר החטיא את השלשה וחטף שלשה בצד השני כדי להבטיח בפועל את הנצחון של הלייקרס. ואז היה את הרגע הזה.

במצב של 2-2 ועם כל המומנטום, כשהיא מקבלת בחזרה לפחות את באם תחשוב לעצמה מיאמי, אנחנו היינו בכיסא הנהג, במצב הזה, המשחק של היום היה נראה כמובן אחרת לגמרי, והפריוויו הזה היה נכתב אחרת לגמרי.

אבל מציע לאוהדי מיאמי, לעצור סוסים. גם אם השלשה הזאת נכנסת, מיאמי עבדה כל כך קשה כדי לקנות סל או כדי למנוע סל מהלייקרס, שקשה לי להאמין שהלייקרס היו מפסידים את המשחק הזה. כן, AD, לברון ורונדו היו מוצאים דרך לנצח. וגם אם בדרך נס מיאמי הייתה לוקחת את המשחק הזה, לא סביר שמיאמי הייתה מנצחת בסדרת הטוב מ-3 פשוט כי היא קבוצת כדורסל טובה יותר.

דבר נוסף שקורה לרוב בסדרות גמר הוא שאחרי כל ההתלהבות מהתאמות, חוכמת המאמנים והניסיון ההגנתי המצטבר של כל אחת מהקבוצות, הקבוצות מגיעות לנקודת שיווי משקל. בסדרות ממש טובות, כמו הספרס-מיאמי הראשונה, שיווי המשקל הזה מאוזן. הכשרון של מיאמי מול היכולת הקבוצתית של הספרס התאזנו והסדרה הוכרעה על מילמטרים. באליפויות של גולדן סטייט שיווי המשקל נטה לטובתה בבירור בכל מובן והיא ניצחה בקלות גם אם לרגע היה נראה שבלאט ולברון מאתגרים אותם. הסדרה הזאת דומה יותר לסדרה הראשונה של גולדן סטייט וקליבלנד.

זה פשוט לא כוחות.

אולי בעתיד כשמיאמי תצרף עוד כוכב, רובינסון, הירו ובאם יתבגרו בשנה נוספת או כל התפתחות אחרת מיאמי תהיה קונטנדרית אמיתית, הפעם, עם כל הכבוד והאהבה, ויש הרבה כבוד ואהבה, מיאמי אינה קבוצה ששייכת למעמד הזה. זה לא עלבון, יש לא מעט עונות בהן מגיעה קבוצה שלא שייכת למעמד למעמד, כתוצאה מחוסר איזון בין הקונפרנסים, פציעות או מזל, למעשה נדיר יותר ששתי קבוצות שמייצגות את העילית שיש לליגה להציע מגיעות למעמד, וזה מה שהופך את אותם גמרים למיוחדים.

הגמר הזה הוא לא גמר כזה, זהו טקס הכתרה מתמשך, ושום דבר שקרה במהלך הסדרה לא גרם לי לשנות את דעתי לפניה.

אני חושב שהאקס פקטור היחיד שהיה יכול לאזן מעט את הסדרה היה דווקא איגודלה. ההגנה שלו והניסיון שלו היו יכולים לתת למיאמי משהו נוסף, אבל מה שגילינו לאורך הסדרה הוא שאיגודלה פשוט כבר אין את זה ברמות האלה ובאופן עיקבי, וכך הלך האקס פקטור היחיד של מיאמי.

אבל מיאמי בהחלט יכולה לקחת עוד משחק מהלייקרס. זה תלוי בסגירה לריבאונד, שבו היא חייבת להשיג שוויון (44-51 ללייקרס במשחק 4), בכפיית איבודים על הלייקרס (שוויון 15 במשחק מספר 4), ובכך שלפחות אחד מבין הירו, רובינסון וקראודר "יתפסו אש".

וזה כמובן תלוי בבאטלר. אחרי שקלע 40 נקודות במשחק מספר 3 חזרתי לאחד הפריוויואים שלי שבו כתבתי שמיאמי צריכה ממנו תצוגות כמו בימיו בשיקאגו, כי יתר הכלים ההתקפיים שלה מוגבלים וד"ר הופמן כמדומני כתב שכבר אין לו את זה במחסנית. עכשיו שאנחנו יודעים שעדיין יש לו את זה, מיאמי צריכה את זה ממנו מאוד.

הלייקרס לעומת זאת צריכים להמשיך לעשות את מה שהם עשו עד עכשיו. היכולת של לברון ודיוויס והתשומת לב שהם מקבלים היא כזאת שהופכת שחקני שולי NBA לשחקנים לגיטימיים הגמר ה-NBA. אי אפשר להדגיש מספיק את הנקודה הזאת היא זאת שגורמת לנו להתפלא פעם אחר פעם כששחקנים יורדים בשתי רמות כשהם עוזבים את הספרס או את גולדן סטייט.

ה-FMVP יילך ללברון, כי כאשר זה לא חד משמעי, ה-NBA תמיד תלך עם הסיפור והסיפור הוא לברון, ובמקרה הזה זה לא חד משמעי. לדיוויס היה את הרגעים הזכירים של הפלייאוף הזה. שלשת ניצחון, החסימה על באטלר וכיו"ב. ההגנה שלו היא זאת שבעצם מייצרת את הלייקרס הנוכחית והגאונות של ווגל הייתה לבנות את ההגנה מסביבו בצורה שממקסמת את היכולות שלו. גם בהתקפה הוא הכלי הבלתי עציר האמיתי כאשר גם לברון הוא בלתי עציר, אבל גם פחות לאור העובדה שאחרי הקילומטרז' הבלתי נתפס שלו הוא כן איבד מעט מהכח והמהירות, ובוודאי מהיכולת להגיע למקסימום כח ומהירות לאורך זמן כשהוא משחק 43 דקות למשחק, ובעיקר לאור העובדה שהביטחון שלו בזריקה מבחוץ קצת חזרה אחורנית.

ולסיום חובה להגיד בקול צלול וברור שני דברים:

  1. אין כאן שום כוכבית, זאת אליפות ככל האליפויות, כמו שהאליפות של הספרס בעונה המקוצרת, האליפות של גולדן סטייט עם הפציעות של קליבלנד והאליפות של טורונטו עם הפציעות של גולדן סטייט לא היו אליפויות עם כוכביות. בכל אליפות יש פציעות, סיפורים, מקרים ייחודיים, ובעוד המקרה הזה ייחודי מכולם, תנאי הבועה היו שווים לכולם ואינם מקימים כוכבית.
  2. לברון לא נכנס עם האליפות הזאת לשיחה על ה-GOAT. הוא הפסיד יותר מדי, עשה מעט מדי בזכות עצמו וזכה מעט מדי מכדי לעמוד בשורה אחת עם ג'ורדן. מבחינתי כניסתו לשיחה תהיה בתרחיש אחד – אם יצליח להרים ת'ריפיט בלוס אנג'לס (או במקום אחר, האיש תופעה פיזית בלתי מוכרת ומשקיע מליון דולר בשנה בגוף שלו, תיאורית הוא יכול לשחק עוד 5 שנים כמו כלום). זה הופך את השנתיים הבאות, כמו כל 15 השנים האחרונות, להיות שנים שבהן לברון יהיה נראטיב מרכזי בליגה, לי אישית כבר יש בחילה מזה, אבל זאת מציאות ה-NBA שאנחנו חיים בה וכדי להתרגל לזה.
    בשנה הבאה, בהסתברויות שונות יהיו בחיינו סיפוריהן של הקבוצות שכמעט הגיעו השנה ויש להן עוד פוטנציאל ו/או תקרת שכר – מיאמי, בוסטון, טורונטו, דאלאס ודנבר, הקבוצות שיש להן כוכבים אבל עוד לא מימשו – מילווקי, פילי והקליפרס בראש ובראשונה, והקבוצות שלא היו איתנו אבל יש סיבות טובות לחשוב שיהיו איתנו בעונה הבאה – הווריורס, והנטס.

במילים אחרות גם אם העונה תיגמר הלילה, יש הרבה למה לחכות בעונה הבאה, וזה עוד לפני שדיברתי על דני שלנו (ואולי גם ים מדר), ועל הקיץ הכאוטי שמצפה לנו.

בינתיים, בואו נהנה ממשחק שאולי יהיה האחרון בסדרה שסיפקה לא מעט רגעי כדורסל נהדרים, גם אם מעט מתח אמיתי.

תבלו.

הימור: הלייקרס ב-12

Subscribe
Notify of
783 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
The Pro
The Pro
09/10/2020 12:24:56

מתח אמיתי?
רק שחקן אחד מבין 2 הקבוצות חזר מפיגור היסטורי 3-1 בסדרת גמר.
הסיכוי שזה יקרה כאן הוא 0.

הקרב ע- ה-FMVP גם הוא כמעט גמור כשלברון מוביל 3-1.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 13:50:37
Reply to  The Pro

שמע אתה אחד האנשים ההזויים באתר.
ההבדל בינל לבין שימון הוא ששימון עוה הרבה דברים בבדיחות הדעות וחלק מההגזמות שלו הן גם בבדיחות הדעת, כשהוא נכנס באין כניסה.
3-1 ללברון במה? בסקורינג? שמע ר גארדבג׳?
דייויס בינתיים נותן לו סוויפ 4-0 בהגנה.
.
לברון יקח אם לא יקרה משהו מטורף מצדו של דייויס, לא *רק* בגלל היכולת אלא גם בשל הנראטיב.
.
אני בטוח שכל אלה לא מעניינים אותך, כי כש10 שחקנים על הפרקט אתה לא עסוק במשחק אלא בלברון.

מנחם לס
Admin
09/10/2020 21:50:58
Reply to  The Pro

פריוויו מעולה. אחד הטובים שלך.
אבל אותי מעציב כשכותבים על מיאמי מבלי להזכיר שהיא משחקת ללא הפוינט גארד היחיד שיש לה =- גורן דראגיץ'. זה פשוט לא פייר, וזאת טעות. דראגיץ' הוא המנוע הגורם למיאמי לנוע ללא כדור, לנוע ללא הפסק עם החלפת מקום. מאז חצי המשחק הראשון בו הוא נפצע – כל היופי במשחק של מיאמי – נעלם.

Tzafriros
Editor
09/10/2020 21:55:35
Reply to  מנחם לס

גם אייברי ברדלי לא משחק ואף אחד בלייקרס לא מתלונן על זה

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:13:35
Reply to  Tzafriros

ודבר אחרון: מכל אנשי הצוות והגולשים באתר, אני היחידי שראה גם את מייקל וגם את לברון הרבה, הרבה פעמים. משהו בסביבת 30 פעם כל אחד, ותמיד מ-6-7 מטרים ולא ממרומי היציע.
כשאני כותב ברצינות, אני רציני. לאי החיבה שלי ללברון אין כל השפעה על מה שאני כותב: מייקל ג'ורדן הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם דרך על פארקט כדורסל. אני לא מבקש מאף אחד לקבל את דעתי, דיעה של אחד הנמצא עם ה-NBA בצורה אינטימית ביותר כבר 60 שנה. אני רק אומר, שוב, שאילו התחלתי קבוצה, הייתי בוחר ראשון את מייקל ללא היסוס קל שבקלים. ולדעתי 90% מכל אנשי הכדורסל שראו את שניהם מקרוב כמוני, היו בו חרים במייקל, כמוני.

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:15:10
Reply to  Tzafriros

עצם ההשוואה שלך על החשיבות היחסית של דראגיץ' למיאמי ושל בראדלי ללייקרס מראה איזה חסר מושג אתה, אפילו שאתה חבר צוות.

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:16:43
Reply to  Tzafriros

עצם ההשוואה שלך על החשיבות היחסית של דראגיץ' למיאמי ושל בראדלי ללייקרס מראה איזה חסר מושג אתה, אפילו שאתה חבר צוות

The Pro
The Pro
09/10/2020 12:33:05


הטענה שלך היא שגויה מהיסוד כי לברון היה בדיון מול ג'ורדן עוד לפני העונה הזאת.
מכל השיאים שלברון שובר כל עונה כולל מס' הניצחונות והנק' בפלייאוף.

השיא אולי הכי מרשים הוא אליפות באירגון שלישי שונה כשחקן הטוב בליגה.
וכמובן שיקום ההריסות של הלייקרס-
אחרי שהייתה במצב הכי גרוע שלה בזמן השליטה ההרסנית של קובי ומג'יק שלא הצליח לנהל את הקבוצה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  dor bloch

עצם העובדה שפרו בונו מודה שיש דיון ולא שלברון ניצח אותו מזמן זה כבר צעד עצום קדימה מבחינתו.

The Pro
The Pro
09/10/2020 12:54:55
Reply to  dor bloch

הדיון היה כבר כאן ובכל מקום גם לפני האליפות של הלייקרס.

בכל אופן הגיע הזמן שההיטרים יתקדמו.
אני מסכים שהוויכוח מיותר.
לברון עם טבעת באירגון שלישי שונה זה כבר עובדה.

אהרון שדה
Editor
09/10/2020 14:11:20
Reply to  The Pro

בדיוק הפוך האליפות בארגון שלישי מורידה אותו מהדיון כי זה מוכיח שהוא מקבל קבוצות מן המוכן בניגוד לנוביצקי ,האקים ואחרים שבנו וגדלו והגדילו את הארגון
לברון ברח והיה צריך את עזרת החברים (וויד ובוש ) לאליפות ואח"כ העתיק ממנו דוראנט ולכן שניהם לא בדיון בכלל על הגדולים ביותר הם קטנים על מייקל נוביצקי אזייה או האקים
הם מקסימום במדרגה של שאקיל אוניל

איני בא להטריל ואיני בא לומר שלברון לא שחקן גדול אך הפחדנות הזו או במילים יותר עדינות אי המסוגלות לקחת את הארגון שלך עד הסוף מורידות ממנו את היכולת לקרוא תיגר על מייקל

נכון היו כאלו שבאו לארגונים בנויים כמו מג'יק ולארי או בנויים חלקית כדאנקן
ובכל זאת הם לא ברחו .לברון ברח ויאניס למשל עדיין לא וייתכן ולא יברח אף פעם

הבריחה הזו במיוחד שהיא נעשית על רקע מקצועי קרי על רקע הודעה שלך שאתה לא יכול לבד היא בריחה שמונעת ממך בעיני את הדיון על הגדולים באמת מייקל לא היה בורח משיקגו בלי אליפות האקים ונוביצקי הוכיחו זאת במשך עשור ומעלה (האקים בדיוק עשור ונוביצקי שיחק 13 עונות בדאלאס עד שהביא את האליפות )

ולכן אם יש משהו שהשיקוץ יכול להתמודד עליו זה תואר ג'נרל מנג'ר .

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 14:27:43

אני לא מאמין שצריך שוב להכנס לדיון הזה….
נו טוב…
לברון לא הצליח לנצח את הביג 3 ולכן הוא עשה את ההחלטה הכי מבחילה לשעתה.
ג'ורדן ליטרלי קיבל מכות מדטרויט ולא התיאש עד שהצליח.
.
ווייד התחיל להתעייף קצת ולברון ראה הזדמנות לעשות עוד קבוצת כוכבים עם אירווינג ולאב וכמובן שלא ויתר על ההזדמנות.
.
לאב התחיל להזדקן ולהפצע, אירווינג הלך ושום FA לא רצה לבוא. שלברון יחכה למשהו? HELL NO. ברח לLA.
.
אסופת בחירות דראפט גבוהות מתחילה להבנות לה בLA, הם מתחילים להתבגר ולהראות יכולות. לברון נפצע ועוד לפני שהיה לו סיכוי לשחק איתם משחק פליאוף אחד הוא מוותר על התענוג, שולח את כולם יחד עם העתיד של LA לניו אורלינס עבור דייויס.
.
אני רואה אופורטוניסט שמבין שהוא תלוי באחרים.
אולי קליבלנד זה מועדון כושל, אבל מה היו הבולס לפני? דאלאס? הספארס? מיאמי (של ווייד)? היו להם אליפויות לפני?

KingJames23
KingJames23
09/10/2020 13:45:28
Reply to  dor bloch

לברון הוא הגואט שלי וגם של רבים אחרים
וכן הוא חד משמעית בדיון אולי התפיסה אומרת שבערך 85 אחוז הולכים עם גורדן אבל זה לא אומר שאין דיון בינהם.
ואתה דור מציג את הדעה שלך כעובדה ולא רק THE PRO

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 13:51:21
Reply to  KingJames23

בן כמה אתה?
ובן כמה פרו?

KingJames23
KingJames23
09/10/2020 14:12:14

ישר הגעת למשפטים המוכרים כמו אתה לא ראית את גורדן אז אין לך מושג? הגיל שלי הוא הגיל שרשום מאחורי החולצה של 2 השחקנים האלה.
ואפילו אם הייתי צעיר יותר,מה לצעירים אין זכות דעה? מה זה ההתנשאות הזאת? טוב שלא תגיד שאתה הבאת אותי אל האתר הזה כמו אמיר השכל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 14:40:15
Reply to  KingJames23

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח I rest my case.
.
הגיל שלך קשור כי אתה לא ראית כלום. אני ראיתי מעט מג'ורדן בלייב (3 עונות אחרונות בשיקאגו וכל הוויזארדס) והרבה מאוד יוטיוב.
להאשים אותי באהדה אליו לא ניתן כי תמיד הייתי נגדו, כיבדתי ופחדתי ממנו אבל לא רציתי שינצח כי הוא פשוט owned the game AND owned the players ואני תמיד מעדיף אנדרדוגים כשאין לי קבוצה אהודה (ובגיל הזה לא באמת היתה לי).
.
הגיל הוא פונקציה של מה ראית. אם אתה יכול לומר שהמצאת מכונת זמן והלכת לצפות במשחקים, בליגה וכו' אז יכולה להיות לך טענה. אבל מה שאתה אומר זה להתבסס על השנים שראית נבא והן מעטות, מאוד.
.
וארז, האקים יכל להתכבד ולעלות לגמר מתישהו כשג'ורדן שיחק. הם נבחרו באותו דראפט להזכירך.
לגבי השוואת קבוצות או שחקנים – אתה זוכר כמה קבוצות של 60+ ג'ורדן ניצח בקונפרנס שלו ובגמרים?
אתה זוכר שהוא ניצח את שאק-פני, דרקסלר, פייטון-קמפ, מילר ושות', מאג'יק ושות', תומאס ושות', סטוקטון-מאלון, ניקס, וכו'.
כולם נגרים, טוב נו.
בכל מקרה, בניגוד לילד בן 23, אתה ראית. הוא לא. אין פה עניין של התנשאות, אבל כשמעמידים על כף המאזניים שני דברים צריך להכיר את שני הצדדים.

erez
erez
09/10/2020 14:19:44

חולה על השאלה היהירה הזו.
כמה יהירות נוטפת משאלה כזו.
אני בן 44.
מסוף שנות ה80 רואה נ.ב.א.
ראיתי את כל הגדולים בשנים האלו וכמובן את מייקל בשנות ה90.
הליגה הייתה מחורבנת.
מעט מאוד שחקני ענק. (יש כל כך הרבה שחקנים היום שכל כך יותר טובים מדרקסלר, מאלון, יואינג, קמפ ועוד ועוד. אין מה להשוות בכלל).
שאקיל היה בתחילת דרכו.
את האקים מייקל מעולם לא פגש בגמר!!!!
די כבר עם השטויות האלו של "בן כמה אתה".
מייקל מעולם לא שיחק נגד קבוצה שאפילו התקרבה וחו במעט לספרס של 2013 ו2014 ובוודאי שלא נגד שום דבר שהיה חצי מהלוחמים, אפילו ללא דוראנט.
"בן כמה אתה"? שאלה יהירה.

השור
השור
09/10/2020 19:09:00
Reply to  erez

אני בן 45 וראיתי את בוסטון/לייקרס של שנות השמונים, דיטרוייט ההסטוריים ואז לאחר שהתעייפו את גו'רדן.
אין מה להשוות בין הקבוצות של העשור האחרון וכל מה שהליגה יצרה לפני כן.
כולם הרבה יותר טובים – הן כשחקנים אישיים והן כקבוצות ו'מניבול' פסיכי שיצרו.
השיטתיות הגאונית של רודמן היום היא א-ב. מה שסטוקטון ומאלון עשו, היום נעשה במחצית הקבוצות…
אני מאלו שחושבים שהשינוי הפנטסטי היה היום שבו לברון החליט שהוא כלל לא בתחרות עם ג'ורדן אלא כמודל הוא צריך להסתכל על מג'יק.
מבחינת דומיננטיות – לברון הוא פשוט לא יאומן – כאשר הוא רוקד עם ענקים – לא כיחידים אלא כקבוצות ואפילו ארגונים: אגב, הדומיננטיות שלו מזכירה את מג'יק, בירד והגדולים באמת דווקא ביכולתו להנהיג את ה-HEAD CASES. רודמן לא הקשיב לאף אחד מלבד מייקל. לברון הצליח עם בירדמן, קיירי ושות'. כי הגדולה האמיתית היא לא להיות ראש לשועלים (בלק ממבה לאחר גירוש שאקיל) אלא להיות ראש לאריות – ולהשאיר אותם כאלה (ואף להגדיל אותם)…
אגב, דווקא יכולתו (שממש מתאימה לאריות) לתת ללביאות לתת ללביאות להביא עבורו את הצייד ממש מתאימה…

Movazana
Movazana
09/10/2020 23:20:13

אני בן 42 וראיתי כמעט את כל המשחקים בתקופה של ג'ורדן, מותר לי לחשוב שלברון טוב לפחות כמוהו באופן כללי ובכל אספקט למעט קליעה טוב ממנו? או שאני גם צעיר מדי?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 13:55:50
Reply to  The Pro

שיקום ההריסות של הלייקרס?
אולי משכון העתיד של הלייקרס.
לאן הם הגיעו בעונה שעברה כשלברון היה בריא? מקום רביעי במערב? וואו, ממש שיקום.
.
לברון ישחק גם 30 עונות אם זה יעזור לו בשורה סטטיסטית כלשהי.
מה שזה לא יעזור לו הוא בלהשתוות באליפויות, fmvp, מאזן גמרים, scoring titles, all nba defensive, dpoy, ממוצע נקודות, PER.
לברון מביא מספרים מוחלטים שהם פועל יוצא לlongevity שלו. בזה הוא לגמרי הגואט. אבל בכל מה שקשור ללהיות השחקן הכי טוב/גדול הוא לא..
.
אני מציע לך לראות קצת כדורסל ולא להיות גרופי של לברון כמו בריבים בין עופרה חזה לירדנה ארזי או בריטני מול כריסטינה אגילרה.

שגיא נאור
Editor
09/10/2020 12:44:06

דור – פריוויו נהדר ותודה גדולה על ימי שישי.
.
מרגיש כמו משחק אחרון לעונה משוגעת, הלוואי שההיט יצליחו להוציא מעצמם עוד משחק גדול אבל הלייקרס כבר הראו 3 פעמים בפלייאוף הזה שהם לא מורידים הילוך ביתרון 1-3.
.
מסכים לגבי מאבק ה-fmvp – מגיע ללברון ודיוויס במשותף אבל ללברון יש את הסיפור ולא פחות חשוב, את המספרים כי את ההגנה של דיוויס קשה יותר לכמת.
.
אהבתי את התזכורת לגבי העונה הבאה – תמיד יש ריק אחרי סיום עונה אבל יש המון למה לחכות (אבדיה וג"ס בעיקר מבחינתי).

MacLeod 1
MacLeod 1
09/10/2020 12:54:31

אחלה,תודה רבה
צריך לשים כוכבית על העולם נראה לי… הפלייאוף בסדר גמור

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 13:01:05

נתחיל עם קצת ווישפול: HEAT IN 7

עכשיו נחזור למציאות – לפי רוב הקריטריונים המקצועיים דיווס עדיף, אבל במשחק הזה אני משער שלברון ידאג לסדר לעצמו דף סטטיסטי מרשים יותר ועם הזיכרון הקצר של הבוחרים גם יזכה. מה שכן – זה יכול לעלות ללייקרס במשחק קשוח הרבה יותר ממה שהם רוצים.

NFS
NFS
09/10/2020 13:26:32

וואלק אתה..
"לפי רוב הקריטריונים המקצועיים דיוויס עדיף".
תשמע, לא דיברנו על זה כבר? יאללה, עזבתי אותך, אם בא לך לכתוב עובדות תלושות העיקר שלברון בטעות לא יאפיל על קובי (שזה דומה לחשש שסרינה וויליאמס לא תאפיל על קים קלייסטרס) אז תהנה, באמת.
.
לגבי המשחק, לא יכול להסביר זאת, אולי דה שוט יוכל, אבל זה של מיאמי 107:101.
נתראה שוב ביום ראשון לגיים 6.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 14:19:39
Reply to  NFS

חבריקו סורי אני לא יכול להוציא אותך מזה היום 🤷‍♂️ תפתח את העמוד האחרון בפנקס-רושמת שלך ותרשום:
הלייקרס בדו ספרתי, לברון ב-3
נעליים, תסרוקות, סטיב קר ודייויד ווסט (מי זה?), שמעון מנגב בשכונה, גיא מנשק את הבוקס-סקור… שום דבר לא יעזור
נגמר 🙁
https://youtu.be/Ia02fGpUQfU

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2020 17:06:50
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין טיפה אופטימיות.

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 14:32:14
Reply to  NFS

התיאוריה שלך מורכבת מ-2 שלבים, שאף אחד מהם הוא לא נכון:
1. אתה מניח שהאמירה שלי שדיוויס עדיף היא תלושה – לא נכון. הפער ביניהם בכל מקרה קטן, ולדעתי היתרון של דיוויס. גם אם תסבור שהיתרון של לברון, זה לא הופך את הדעה השנייה לתלושה.
2. אתה מניח שאני מוריד מלברון בגלל שאני אוהב את קובי – לא נכון. גם אם נניח שאני מוריד אותו בגלל שאני לא אוהב אותו, ויש כאן כמה שסוברים ככה, אין קשר מבחינתי בין קובי ללברון, וזה שאני אוהב שחקן אחד ולא אוהב אחר לא גורם להשוואה תמידית אצלי.

חוץ מזה – לסרינה יש הרבה יותר תארים מאשר לקלייסטרס. לקובי יש יותר אליפויות מלברון, וזה כשלברון היה ליד שחקנים טובים יותר לאורך הקריירה.

נ.ב. לא מעניין אותי דירוג היסטורי יותר מדי. לי יש את הדירוג שלי, ואת מי שאני אוהב מול מי שלא. אתה וכל אחד אחר מוזמן להניח שלברון עבר את ג'ורדן או ש-KCP הוא גדול הלייקרים בכל הזמנים וזה לא אכפת לי.

NFS
NFS
09/10/2020 15:15:13

"חוץ מזה – לסרינה יש הרבה יותר תארים מאשר לקלייסטרס. לקובי יש יותר אליפויות מלברון, וזה כשלברון היה ליד שחקנים טובים יותר לאורך הקריירה."
.
אני כל פעם רוצה לשחרר ואז אתה בא עם יציאה הומרית של קובי 🤣🤣
רוצה שניזכר עם איזו קבוצה ועם איזה fmvp (שלוש פעמים) יש לקובי 3 אליפויות מתוך ה-5?
יאללה שיחררתי באמת הפעם. אין לי מה לנסות לשים מולך מראה כשאתה עם כיסוי עיניים בכלל.

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 15:39:38
Reply to  NFS

לקובי יש 2 אליפויות בלי עוד סופרסטאר לצידו. ללברון יש 0 או 1 (קיירי לא בדיוק מוגדר ככה, אבל שיחק ביכולת כזאת במהפך של 2016).

לקובי יש גם 3 אליפויות יחד עם שאק (כשבאחת מהן הוא גם היה פחות טוב באופן מובהק) וללברון יהיה בעוד כמה ימים 3 אליפויות יחד עם סופרטים של וויד ובוש או יחד עם דיוויס שבפלייאוף הזה מתקרב לדומיננטיות של שאק.

אני אצטט לך ממשהו שכתבו לי כאן לפני ימים בודדים:
"לשנמך שחקן כלשהו רק גורם לטיעון שלך בעד שחקן אחר לעבור מסך כ-"בעייתי"". זה נכון באותה מידה כשאתה מנסה לשנמך את שיקול הדעת של מגיב אחר כדי לחזק את הטענה שלך.

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:43:50

סליחה, לא רוצה להפריע לדיון,
אבל עדיין –
פאו>קיירי.
.
אתם יכולים להמשיך.

etayle
etayle
09/10/2020 15:49:00

מה פאו עז?

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 15:52:57

פאו>קיירי היסטורית ללא ספק.
פאו נגד בוסטון היה מדהים, וגם נגד אורלנדו היה סבבה, אבל קיירי נתן ב-2 סדרות הגמר שלו נגד גולדן סטייט תצוגות קליעה פסיכות – משחקי 38+ נקודות ב-2017, 41 נקודות במשחק 5 של 2016 ואת השלשה המנצחת של משחק 7.

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 15:40:55
Reply to  NFS

ואם יש משהו אחד שאני יכול לומר שלא עשיתי אף פעם כאן, ואני משתדל בכל כוחי שלא לעשות אף פעם – להטיל ספק בכושר השיפוט של מגיב אחר.
לכל היותר – חלוק על הטענה שלו. אולי יצא מזה משהו ואולי לא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2020 17:05:29
Reply to  NFS

בעזרת השם, יה אבו-פאני סטאף

erez
erez
09/10/2020 14:29:02

חבל שאתה סתם מבוזבז פה באתר עם כל הידע על "הקריטריונים המקצועיים".
במקרה יוצא לי לראות כמעט כל אייטם ספורט על נ.ב.א מארה"ב ומלבד הסקיפ בייליסים (שזה בעצם אתה) כולם טוענים שלברון 100% fmvp וזאת בגלל "הקריטריונים המקוצעיים".
אז אתה תבוא ותספר שכולם גרופי שלו……..חוץ מהסקיפ בייליסים, שזה בעצם אתה.
קובי היה שחקן ענק וחד פעמי. כל כך אהבתי אותו, מיומו הראשון ועד האחרון בליגה. ענק ענק ענק.
אבל אין מה לעשות, לברון בכל כך הרבה יותר מונים גדול ממנו שההשוואה שאתה עושה מעליבה אותך.

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 14:36:58
Reply to  erez

כמו שכתבתי לפאני:
1. לדעתי דיוויס עדיף, ומה שפרשנים כאלה ואחרים יגידו לא מעניין אותי. אני גם לא יודע מי זה הסקיפ בייליסים האלה שלך, ולכן אני אתעלם מזה.
2. אין קשר בין מה שאני חושב על קובי ובין מה שאני חושב על לברון. חוץ מזה שמדובר באותו ענף ספורט כמובן.
3. לי יש את הדירוג האישי שלי, ולא אכפת לי מה אתה או כל אחד אחר חושב.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 14:38:22
Reply to  erez

במשחק 1 דיוויס קלע 34 וג'יימס 25 (וקרוב ל-TD, נכון) ה +- של דייוויס היה הרבה יותר גבוה
במשחק 2 דיוויס היה בדרך למונסטר גיים עם 30 נק' ב 16-14 מהשדה באמצע הרבע השלישי. כולנו יודעים מה קרה שם. לברון קלע 14 מ-33 הנקודות שלו בגארבג' טיים.
במשחק 3 דיוויס קרס וזה מה שנתן ללברון את היתרון הכולל במספרים
במשחק 4 לברון קלע יותר אבל ה +- שלו שלילי (היחידי בחמישייה) ושל דיוויס +17. דיוויס נתן שם תצוגת הגנה (בעיקר אישית אבל גם קבוצתית) שלא נראתה הרבה זמן בליגה.
.
העיקר שלברון ב-100% MVP

דדי
דדי
09/10/2020 13:03:28

comment image

Eddie
Eddie
09/10/2020 13:26:27

מה שנחשב היתרון הגדול של ג'ורדן על לברון זה שהוא היה קלע יותר טוב ושזו הנקודה החלשה של לברון, כי ברבאונדים ואסיסטים לברון בטוח עולה עליו, נכון? מסתבר שממש לא, גם באחוזים מ-3 וגם מ-2 מסתבר שלברון (בקריירה, לא נקודתית) עולה על ג'ורדן…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 13:57:40
Reply to  Eddie

מה שנחשב היתרון הגדול של גורדן על לברון זה שהוא היהה שחקן התה ושחקן הגנה יותר טוב ממנו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 13:59:10
Reply to  Eddie

ולא פחות חשוב, הוא שילק בתקופה שהיו שומרים.
גנראה שלא נולדת אז, אז אולי כדאי שתלך קצת ליוטיוב.

erez
erez
09/10/2020 15:02:01

עוד תגובה שלך לוקה ביהירות יתר.
המגינים של היום כל כך יותר טובים ממה שהיו פעם.
כולם יותר אתלטיים.
החוקים שונים, זה כן, לטוב ולרע.
מגן שמרביץ זה לאוו דווקא מגן טוב. זה אומר שהוא מרביץ.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 16:35:31
Reply to  erez

אכלת את הראש עם הטענוצ ליהירות.
.
החוקים היום מטיבים עם ההתקפוצ ואין בכלל טיעון אחד לטובת ההגנות.
האנד צק
3 שניות
שריקה על כל מגע
אולי אפשר לומר דאבל טים / אזורית אבל שניהם לא לא מיושמים. אותה כמות ותדירות
אלה ה10 מגינים הכי טובים שראיתי בלייב
דאנקן
האקים
בן וואלאס
רודמן
בואן
לאונרד
גורדן
פיפן
הכפפה
הווארד

אליהם צריך להןסיף את קארים ועוד כמה ששכחתי או לא ראיתי
אתה מוזמן להכניס לרשימה הזו שחקן בקליבר הזה משנת 2005 ואילך.

Eddie
Eddie
09/10/2020 17:10:42

🤣 תודה על המחמאות, אני לא צעיר, ראיתי כדורסל עוד לפני ג'ורדן, וראיתי את ג'ורדן מתחילת דרכו, אני סבור, שאם היה משחק בין שתי קבוצות שקולות שלאחת מצטרף לברון ולשניה ג'ורדן, שניהם בשיאם, והם היו שומרים אחד על השני, לברון היה מעלים את ג'ורדן לגמרי, ג'ורדן אף פעם לא היה צריך להתמודד עם מישהו ש-20 ק"ג יותר ממנו וגבוה ב-8 ס"מ ממנו וזריז כמוהו… זה לא אומר שג'ורדן לא שחקן טוב, הוא כן, בקרב אישי ביניהם הוא היה מובס, זו דעתי, אתה יכול להחזיק בדעה אחרת, לצערי אי אפשר לבדוק את זה. אגב, בעידן שמותר יותר לכסח ללברון רק היה יתרון, ואם היה מותר לו להכנס ביותר כוח לסל, בכלל אי אפשר היה לעצור אותו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 17:53:19
Reply to  Eddie

לברון היה סובל מזה כמו כל שחקן התקפה היום.
עם כל הכבוד ל9״6 260 פאונד – עם למביר, דומארס, יואינג, האקים, שאק, רובינסון וכו לברון הוא סת הכל עוד אחד מבחינה פיזית.
מייקל קיבל פיצוצים לכל איזור בגוף בסדרות איתם, כל חדירה היתה מסתיימת בצ׳אפחה במקרה הטוב.
אין שחקן שלא היה סובל מזה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 17:56:27

ואם גורדן היה מסיים קבוע עם ממוצע 30 במכות האלה, היום היה מסיים עם קרוב או מעל 40.
הארדן כבר באיזור חיוג הזה וגורדן קלירלי סקורר יותר טוב.
.
אפשר לומר הרבה על ה80 וה90 – מכות ופיזיות זה לא משהו שהיה כמ ואז.

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 14:44:09
Reply to  dor bloch

עם כבר המצאות …
הפריוויו הזה לא ממש מדייק
בפעם האחרונה שאיגי היה פאקטור השנה הייתה 2015

erez
erez
09/10/2020 15:03:40
Reply to  dor bloch

הקבוצה שלו הייתה עדיפה ב2011 וב2020
זה הכל. נקודה. עובדה. סוף פסוק.
יש קריטריונים מקצועיים, כמו שהגדיר זאת חיים, לקבוצה עדיפה.
הקריטריון הזה נקרא "לאס ווגאס".

עמיחי קטן
Admin
09/10/2020 15:47:06
Reply to  erez

עכשיו בדקתי את זה רק כדי לוודא – הקבוצות של לברון נחשבו לעדיפות בעונות 2011-2016. עפ"י Preseason odds של Basketball reference

erez
erez
09/10/2020 15:52:14

שים לב מה כתבת……. פרה סיזן.
מה מעניין אותי פרה סיזן. לך תבדוק מה היה היחס לניצחון בגמר.
אם כך אתה כותב אז בפרה סיזן הזה של 2020 הם היו מקום 5 במערב…….. אז מה אתה אומר על ההישג של ל.א השנה אם כך?

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:53:54

מה לעשות שלפני עונת 15' אף אחד לא ידע שגולדן סטייט יהיו הקסם שהם הפכו להיות? (דוגמה)
.
עכשיו תחזור ותבדוק את התחזיות בזמן ההגיוני בו צריך לבדוק אותן –
תחילת הפלייאוף, ותחילת בפיינלס.

KingJames23
KingJames23
09/10/2020 13:48:48

לפי אתר ההימורים BET365 יחסי הזכיה כרגע לFMVP
לברון:1.09
דיוויס:7.00
זה הבדל עצום,פשוט עצום
צריך להיות פה משחק היסטורי של דיוויס ברמה של 50 נקודות ומשחק נוראי של לברון בשביל שדיוויס יקח אחרי המשחק הזה.
אלא אם הלייקרס יפסידו והסדרה תתמשך ואז הסיכוים של דיוויס יעלו גם כן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 14:05:37

אם דראגיץ משחק אני הולך על מיאמי היום והלייקרס במשחק 6, פשוט כי הלייקרס יצטרכו להגיב ועשויים להיות קצת בשוק שיכניס אותם לצרות או בעיית עבירות או משהו בסגנון.
.
לגבי FMVP – אין שאלה שלברון יקח. כמו ה"תגידו לשופטים שלברון לא הולך מספיק לקו", ככה הרעש סביב בחירתו של יאניס שלח מסר לליגה. למרות שהMVP הוא על העונה הסדירה ויאניס הציג מספרים טובים יותר, מאזן טוב יותר ולא היה לו דייויס לידו, זה לא הפריע לאוהדי לברון להגיד שזה לא מוצדק, בעיקר אם הפרס היה מחולק ישר בתחילת הבועה ולא אחרי שמילווקי הודחה בבושת פנים.
לברון יקח גם אם דייויס קולע 50. זה היכולת, הנראטיב, ה"פיצוי" ומה לא.

sroni741
sroni741
09/10/2020 14:25:54

אליפות עם כוכבית ועוד איך. כמו האליפות של הלייקרס 1988 עם ה"עבירה " על קארים, וכמו האליפויות של הלייקרס של שאקובי מול סקרמנטו ופורטלנד, כמו האליפות של וייד ב 2006, כמו האליפות של הספרס עם ההרחקות של הסאנס, כמו האליפות של 2012 ,כמו האליפות של 2016 וכמו האליפות של 2018 , אני לא יכול להתעלם מחרפת השיפוט בסדרה מול דנבר. כאשר הליגה והשופטים מתערבים ומשפיעיןם באופן משמעותי על תוצאות משחקים בגמרים אזוריים ובפיינלס אני שם על האליפות כוכבית. פציעות הן חלק מהמשחק לכן עליהן אני לא רושם שום כוכבית. וכמו שכבר אמרתי הלייקרס יכלו לקחת את התואר השנה גם בלי הגועל נפש הזה, אבל זו המציאות והליגה עשתה את שלה.

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 14:27:25
Reply to  sroni741

יהיה לך יותר קל פשוט לשים כוכבית על האליפויות ה"לגיטימיות"

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 14:27:53
Reply to  sroni741

צודק
יש 17 כוכביותעל האליפויות של הלייקרס

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 14:33:57

פריוויו שהולך לדיונים על GOAT
לברון לא צריך עוד אליפויות בשביל להיות GOAT
גם ג’ורדן בשיאו לא היה מנצח את הגולדן בויז ב 17-18 ולא בטוח שב 2016
כל הקריירה שלו הוא זוכה לבוז וחוסר כבוד(מודה,גם ממני) אבל זה כבר עובר את גבולות הטעם הרע
בקייס של 6 מ 6 בגמר צ״ל 6 מ 14
גם ג׳ורדן הגדול התבכיין מול הבד בויז וגם הוא הפסיד לאורלדנו ב 95(הפסד שנמחק מספרי ההיסטוריה כלא היה)
לברון עשה 9 גמרים ב 10 שנים
5 מתוכם כשחקן הכי טוב והכי דומיננטי בליגה עם קבוצות שהיו ביי פאר פחות טובות משל הבולס עם פיפן/רודמן/קוקוץ או גראנט
כשמייקל עזב את הבולס ב 93 ב 94 הם היו רלוונטים
הקבוצות שלברון עזב היו ברמת ג׳י ליג בלעדיו(בעיקר קליבלנד)
לברון שיחק בעידן הכי תחרותי שיש
את מי ג’ורדן ניצח? סטוקטון ומלון? עם אוסטרטג וביירון ראסל …
לברון התמודד מול קבוצות פסיכיות בכל גמר שלו

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 14:45:41
Reply to  MBK

דאלאס של נוביצקי וחצי, אפרוחי אוק' סיטי, גולדן 2015, גולדן 2016 (לדעתי סטף היה פצוע, ובוגוט נפצע במשחק 5), אפילו ס"א 2013 – לא ממש "פסיכיות".
די-ווייד ובוש ב-2011,2012, אההה… לא יודע, יש שיאמרו "פסיכי"

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 14:53:48
Reply to  דה שוט

אפרוחי הת'אנדר…
דה שוט, אל תאפשר להייטריות להרוס כל חלקה טובה.
אתה באמת צריך שאני אזכיר לך שבאותה שנה דוראנט היה שני במירוץ ל-mvp (אם פיינלס פנומנלי),
ווסטברוק נבחר בפעם ה-2לחמישיית העונה (חמישייה 2),
הרקדן נבחר לשחקן ה-6 של העונה,
ואיבאקה לחמישיית ההגנה?
.
לפעמים הצורך לשנמך מחסל את היכולת לקחת מילה שאתה כותב ברצינות.
.
אתה אוהד ענק של דוראנט,
אבל עדיין בוחר לשנמך את מה שעשה ב-2012?
חבל.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 14:58:01

שוב הפבלוביות? מה יהיה? זאת הייתה קבוצה פסיכית? הארדן שיחק טוב בסדרה הזאת?
או שגם אתה חושב שלברון התמודד מול קבוצות פסיכיות בכל גמר שלו? נו? תגיד את זה,

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 14:59:23
Reply to  דה שוט

הארדן היה ככ חלש, שאם הוא לא היה נוראי ככ בגמר ההוא, היו נותנים לו את הכסף שהוא היה צריך לקבל.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 15:01:15

+ 1
אבל עזוב, תן לגיא לטפס על עוד עץ, מזמן הוא לא עלה על אחד

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:12:34

להתייחס לעובדות אף פעם לא היה החלק החזק שלך. בהצלחה למצוא שותפים לפסיכולוגיה בגרוש. עוד מישהו עם סלידה מקר האנטי-ישראלי ומנעליים מבריקות.

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:10:16
Reply to  דה שוט

דה שוט, הייטר נשאר הייטר. מסתבר לשנוא זה רגש חזק בהרבה מלאהוד.
על הת'אנדר של 12', ועל הפיינלס האדיר של דוראנט, כתבתי בהקשר של דוראנט לא פעם בעבר. משעשע שאתה נותן לנרטיב להרוס כל חלקה טובה
(לא ברור לי מה הקשר ליכולת של הארגון בסדרה. לא ראיתי אותך מחלק הנחות ללברון בגלל יכולתו של לאב ב- 16' או של בוש ב-14').

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 15:17:42

יאניס סיים עונה היסטורית עם MVP וDPOY ובפליאוף היה לא משהו, לפחות לא מה שהיינו מצפים משחקן שזה עתה זכה ב2 התארים.
לא ראיתי מישהו מתעכב יותר מדי על ההדחה המהדהדת של מיאמי את מילווקי.

הגרסא הכי טובה של OKC היתה ב2016. ובכל מקרה רוב העונות הבריאות שלהן היו טובות משל 2012. הם היו צעירים וחסרי נסיון במעמדים האלה.
ולגבי ההרכב – לא תמיד השלם שווה לסך חלקיו. בהחלט לא בטוח שעם הארדן, ווסטברוק ודוראנט בשיא הם הגרסא הכי טובה. בטח לא איך ש2 הראשונים שומרים ולא כשיש כדור אחד לשחק בו.
.
אני בכל אופן חושב שלברון התמודד מול קבוצות טובות בגמרים, לא תמיד. כשם שלא כל הקבוצות ששחקן אחר שהגיע לגמר הרבה פעמים התמודד היו טובות ברמה היסטורית.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 15:21:58

🤷‍♂️ ???
🤦‍♂️

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 15:24:08

מה שטולילה אמר (למעט זה שאם הארדן היה נשאר עם קיידי וראס זאת הייתה מגה סופר טים. אבל לא רלוונטי לדיון)

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 15:25:19

+100 לגביי ההייטרים

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 15:28:49

התגובה עם האימוג'ים זה לפאבלוב, לא לטולילה

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:32:33

השוואה מעניינת, ת'אנדר 16' ות'אנדר 12'.
srs דומה. התקפה מדורגת 2. ב-12 ההגנה דורגה 11, ב-16 היא דורגה 13 (אבל לטעמי, הגנת 16 הייתה עדיפה).
2 גרסאות של קונטנדרית. קשה לי לבחור את הטובה יותר.
(קבוצת 12' הציגה את הגרסה הכי "משוחררת" של דוראנט. בפיינלס הוא היה נפלא)

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:35:10

שאלה, דה שוט –
מלמדים בחוג לפסיכולוגיה בגרוש על פבלוב?
בגרסה שלכם, הכלבים נועלים נעליים מבריקות?

erez
erez
09/10/2020 15:45:29

מדהים כמה קשקושים האיש כתב בתגובה אחת.
אפרוחי התאנדר 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

אפרוחים בהחלט שלא נדבר שממול היה הסופר טים….לא רק השלישיה גם טובים משלימים אחרים…הארדן חירבן שם שלשות לבד לגמרי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 14:49:44
Reply to  MBK

ג'ורדן לא היה בכושר, כל הגוף והכושר שלו היה שונה לגמרי. הוא לא היה מוכן פיזית. בשנה שלאחר מכן הוא טאטא אותם.
כשמייקל עזב כולם היו בפריים.
.
הבעיה בטענה שלך היא שכולם חלשים מול הבולס אבל הבולס היו אדירים אפילו בסדרי גודל של התקופה שלנו, לטענתך.
דניס רודמן שלא יודע לקלוע סל? קווין לאב בשיאו היה ריבאונדר טוב כמעט כמוהו וקלע פי 10 יותר טוב.
איזה גארד היה לשיקאגו בקליבר של אירווינג?
.
אתה גם מתעלם מהעובדה שלברון מגיע לקבוצות ועושה שם דילים שממשכנים את הקבוצה והעתיד שלה.
אם דייויס לא מחדש את החוזה בלייקרס ולברון הולך עוד 2-3 שנים, הם נשארים עם כלום.
בדיוק כמו מה שעשתה הקליפרס העונה, או כמו הנטס בעסקאות של פירס וגארנט – זה נהיה טרנד בשנים האלו למכור את האמא של הקבוצה בשביל ההווה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 15:46:06

https://www.basketball-reference.com/playoffs/1995-nba-eastern-conference-semifinals-bulls-vs-magic.html
https://www.basketball-reference.com/playoffs/1996-nba-eastern-conference-finals-magic-vs-bulls.html
שמישהו יאגד בבקשה עבור יואש (שלא קורא את התגובות שלי כי אני בן אדם רשע ואכזר) את היכולת שג'ורדן הפגין בשתי סדרות הפלייאוף הנ"ל ואת ההבדלים בסגלים של הקבוצות (כי בכל זאת צריך להראות כמה חלודה השפיע על העניין)

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 16:50:25

הוא לא קורא כי אתה בתול (תעשה משהו בעניין ואתה מסודר)
.
אם רק נצליח לרתום את הכוח שלך לשנוא את לברון אנחנו מסודרים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 17:12:10

סיפרתי לבת זוג ולחברים על הבתולין החדשים שלי וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לי בחודש האחרון. הם כל כך התרשמו מההשפעה שהם שקלו גם להפוך לבתולים ובתולות.

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 17:13:27

אני סיפרתי לה קודם…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 17:17:04

זה נכון, אבל הייתי צריך להסביר לה את כל העניין כי לא פירטת וכל הסקס ביננו והשלוש בנות קצת בלבל אותה בלי הסבר

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 17:56:46

אז אני מציע שתבדוק את עניין הסקס (כנראה שעובדים עליך) והבנות אם הן שלך כי יואש יודע על מה הוא מדבר
איפה אנחנו בעניין לברון?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:02:09

אה.., מה אני אמור לעשות בקשר ללברון?

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 18:17:20

למצוא ולהבליט פגמים. בטח ובטח כשהוא עולה לדיון בדואט (שגם הוא מיותר לכשעצמו)

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 18:17:48

הגואט..

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:37:13

לא עשיתי את זה מספיק? (כאילו בכל הקריירה לא בחצי שנה האחרונה שבה כבר ממש אין לי כח לדיונים בנושאי עזים)

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 18:55:09

תראה אתה את שלך עשית, אבל המצב קשה אליפות רביעית והכל

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 19:32:03

האמת שאין לי באמת צד בעניין. פשוט שונא טענות מוטות וגרועות ולפעמים הן מספיק גרועות ומעצבנות שאני טורח להצביע עליהן ולהסביר מה רע בהן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 19:36:13

רק חסר לי עכשיו שמישהו יתחיל להלל את יכולת המסירה של לברון כאילו אין אף אחד שמוסר את המסירות שהוא מוסר. אני לא בטוח שאני אוכל להתאפק.

NFS
NFS
09/10/2020 15:04:25
Reply to  MBK

חחח..
"את מי ג’ורדן ניצח? סטוקטון ומלון? עם אוסטרטג וביירון ראסל …".
אהבתי.
.
עוד כמה שנים כשיעלה כוכב חדש שירצו להשוות ללברון אז יקפוץ מישהו ויגיד-
את מי לברון ניצח? באטלר ורובינסון? עם אוליניק וג'יי קראודר…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 15:11:59
Reply to  NFS

עזוב אותך מי זה מאג'יק?
הוא היה קולע 50-40-90 כמו סטף קורי?
וואלה אחי סטף קורי ראשון אצלי ברכזי כל הזמנים.
אחר כך כריס פול
ושלישי ראסל ווסטברוק – ראית איך הוא מעופף????

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 15:17:50
Reply to  NFS

מג’יק שיחק מול קבוצות חזקות של פילי
מול בוסטון
מול הבד-בויז
למייקל לא הייתה תחרות, הוא שיחק בגמרים מול קבוצות בינוניות שלא שיחקו באופן עיקבי ורובן(להוציא יוטה) הגיעו לגמר באופן חד פעמי
תעבור על הסגל של הג׳אז 98 ו 97
הגדולה של מייקל לא מוטלת בספק אבל מה הוא לא התמודד עם קבוצות ברמת קושי היסטוריות
כשבוסטון ודטריוט היו בשיאן מייקל הפסיד להן באופן עיקבי
אי אפשר לקחת את מייקל ולהתמקד בהצלחות שלו כמו שאי אפשר לגמד את לברון בגלל ההפסדים שלו בגמר
הבן אדם הוביל גמר NBA ב 5 קטגוריות סטטיסטיות
זה לא משהו שישוחזר בעתיד

NFS
NFS
09/10/2020 15:24:21
Reply to  MBK

מתפלא עליך.
קודם כל, אתה שוכח שיש דרך לעבור עד שמגיעים לגמר.
אתה אוהד של הלייקרס, לא? זה כמו שתכתוב שהלייקרס של שאקובי ניצחו את אינדיאנה של רגי מילר שהיה כבר מעבר לשיא, את הסיקסרס עם אייברסון, אריק סנואו ורשימה של שחקנים שלקרוא להם נגרים זו מחמאה, ואת הניו גרזי נטס עם קיד, מרטין וקית ואן הורן.
וב-2009 את מי הם ניצחו? את אורלנדו מגיק עם הווארד וקורטני לי.
.
אתה רוצה להקטין את מאלון וסטוקטון? את פיניקס סאנס של 93? את פורטלנד טרייל בלייזרס של 92? יאללה לבריאות.

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 15:28:27
Reply to  NFS

הלייקרס 00-02 ניצחה תחרות קשה במערב
במזרח לא היה שום דבר שקרוב לתחרות מולם
אבל הספרס,הקינגס והבלייזרס זאת תחרות.
פורטלנד הפסידה 4-1 לפיסטונס ו 4-2 לבולס
מה זה אומר עליהם?
יוטה הייתה קבוצה מוגבלת בטירוף
היה משחק שהם נעצרו על 54 בגמר
54! זה לא מה שאתה מצפה מקבוצה בפיינל

NFS
NFS
09/10/2020 15:36:59
Reply to  MBK

מה היה קשה במערב?
הגמרים בשנתיים הראשונות היו קשים-
את פורטלנד ניצחו במשחק 7 אחרי שהבלייזרס הובילו ב-15 ברבע הרביעי ואת הקינגס ניצחו בזכות אתה יודע מי (רמז- לובשים אפור).
פורטלנד שהפסידה לדטרויט ב-90 היתה הרבה יותר חזקה ב-92. מה, לא ברור שקבוצה משתפרת עם הזמן?
אבל עזוב נו. אם יש משהו שמעייף אותי זה ויכוחים חסרי תכלית כאלה.

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 15:42:19
Reply to  MBK

תנסה לשכנע אותי שמייקל שיחק בגמר מול קבוצות בדרגת קושי גבוהה מאוד
לברון שיחק 3 פעמיים מול מגה גולדן סטייט
ופעם נוספת הגיע ללא 2 הסטארים שלצידו.
מג’יק עומד על 5 מ 9 בגמרים, קארים 6 מ 10.
זה שמייקל 6 מ 6 זה בכלל לא הטיעון
כשחקן בודד מייקל הכי טוב
כשחקן במשחק שלם של קבוצה לברון עקף את מג’יק
נראה לך שאני אוהב את הפרצוף קקה הזה? אני פשוט אומר את האמת שלי.
אם לברון היה פוגש בגמר את היריבות של מייקל מצבו היה טוב בהרבה.
מסכים שבגמרים הראשונים שלו הוא פישל בענק והיה זקוק לחיתול אבל מספר אליפויות זה לא המדד הכי מדוייק לגדולה

NFS
NFS
09/10/2020 15:47:24
Reply to  MBK

אני רק אומר שזה נורא קל להקטין יריבות. שמעון עושה את זה מצוין.
אפילו את גולדן סטייט, הנה-
זו קבוצה שהיתה צריכה 0 מ-27 לשלוש של הארדן, אריק גורדון ואריזה בשביל לעבור את יוסטון ולהגיע לגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

לברון שיחק ב2011 מיל המאבס קבוצה חלשה ומול ספרס בינוניים ביותר ברמה של יוטה עם הכוכבים שלו והפסיד גם בחלקם.
ב2016 הקאבס היו לגמרי ברמה של הלוחמים על הנייר.
אוק היו ילדים שהארדן אז היה סתם מחליף רגיל והוא היה עם וויד ובוש.
ועכשיו מיאמי חח.
מול מי הוא התמודד חזקה באמת? גולדן עם דוראנט ונוגב אז לא הבנתי מה ההתלהבות?
ההיט היו פייבוריטים ברורים על הנייר בכל 4 השנים שלהם וחרבנו 2.

erez
erez
09/10/2020 15:47:28
Reply to  MBK

כל הכבוד
כפיים !!!!!!
רק שלא יבואו עכשיו היהירים וישאלו אותך בן כמה אתה.

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 19:45:02
Reply to  erez

בעוד שבוע וחצי 43
מי שבעניין, אשלח כתובת למשלוח מתנות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  MBK

:-))))

NFS
NFS
09/10/2020 20:50:54
Reply to  MBK

איזה ילד

Movazana
Movazana
10/10/2020 1:19:42
Reply to  MBK

עזוב אתה צעיר ,אתה לא ראית איך ג'ורדן הביס את המפלצות מספייס ג'אם 😂😂

רועי ויינברג
Admin
09/10/2020 14:34:44

הקסם נגמר. היה פלייאוף כיפי מאוד עם כמה רגעים שאוהדי מיאמי יחזרו אליהם בעשורים הקרובים, אבל אין מצב שהלייקרס מאבדת את המשחק הזה. אלופה ראויה מאוד. לברון FMVP ובצדק, כי יש לי תחושה שיתן 40-10-10 היום

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 15:09:16

לי אישית כל מה שלא סובב את הכדורסל בפליאוף הזה עשה בחילה.
ההתרפסות המגעילה של הליגה לBLM ונקיטת עמדה פוליטית ברורה.
עם היעדר הקהל וכל הכיתובים על החולצות זה מרגיש יותר כמו משחק אנדרגראונד ולא נבא.

רועי ויינברג
Admin
09/10/2020 22:11:44

אפשר לפתוח דיון ארוך על העמדות שהליגה בוחרת או לא בוחרת בפלייאוף הזה מבחינה חברתית (ולא רק מה שהם אומרים או הנושא של ה-BLM), אבל לא נפתח את זה כרגע.
.
בנושא אחר, הלייקרס עולים עם הממבה ג'רזיס היום

MBK
Editor
MBK
09/10/2020 14:42:03

ועוד משהו
ג׳ורדן כ 22 שנה אחרי האליפות האחרונה שלו עדיין מוכר נעליים יותר מכל כוכב אחר
זה יפגע לו באימג׳ להיות פחות טוב ממישהו
לפני כשנה ESPN בחרה בו כשחקן הקולג׳ים הגדול בכל הזמנים!
אם הייתי קארים הייתי משלשל על עצמי למוות בקריאת הדירוג
היו לפחות 15 שחקנים עם קריירת קולג׳ים יותר מפוארת משל מייקל כולל מג׳יק,בירד,קארים,וולטון,לייטנר ופיט מרביץ׳
ניצול לרעה של המעמד שלו בכתיבה של בולשיט לא ראוי

אור
אור
09/10/2020 15:47:54

תודה דור, אוהב את הכתיבה ה"סיפורית" שלך.
.
הלילה זה נגמר, היה שלום ותודה על הדגים

NFS
NFS
09/10/2020 15:54:06

וואו איזה בלאגן בתגובות-
תומכי קובי מול שונאי לברון שאוהבים את פבלוב וחושבים שג'ורדן יותר גדול מול אפרוחי התאנדר, וכל זה כשהייטרים של קובי חושבים שהסיקסרס של מאגיק היו עדיפים על הבלייזרס של 92 בכיכובם של הארדן וראס.
.
עוד מעט יצטרפו ברוך ושמעון ויעשו סדר בבלאגן.

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 15:56:22
Reply to  NFS

שכחת את "משועשעי דה קרס…"

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 16:49:17

חחחחח
תאכלס רק ה-קרס תציל את הבירה שלך היום. כל המיספרים נגדך!

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 17:35:09
Reply to  דה שוט

רוצה מבט מעמיק על סטטיסטיקה למספרים?
.
בבקשה –
.
מאז 2016 "הרווחתי" בהתערבויות הופסק סך של 16 חצאי בירה + ארוחת חומוס + ארוחת המבורגר.
סך הכל שילמו לי: 0
.
מאז 16' הפסדתי בהתערבויות 1 מנת חומוס (מתן גילוי), 1 בירה (אפלטון), 1 בירה (התותח הקטמוני, 1 ארוחת המבורגר (אהרון). למעט ההפסד לאהרון, שילמתי את כל החובות שלי (נסעתי במיוחד לירושלים על מנת לשלם לאהרון ולתותח הקטמוני, אהרון בסופו של דבר לא יכל להגיע).
.
אז תרשה לי לומר לך את האמת כמו שהיא –
ניצחון או הפסד?
העבר מלמד שזה לא באמת משנה.
0 נשאר 0.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 17:44:50

+ 100
סוף סוף תגובה עם מספרים שקשורים לעניין.
1 מ-16 החצאים רשום על שמי, זה בהחלט איירבול מצדי,
אם אפסיד הפעם – אקפיד לשלם את חובי,
ראה הוזהרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אבל אז לא תוכל להיות קאפקייק יותר

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 17:54:00
Reply to  דה שוט

חחח כן זאת בעייה אין לי אומץ כמו לך ולברוך, אם אני לא קאפקייק אני מתחיל לתת פה תגובות PC – אנשים יירדמו באמצע – אבל אז לפחות נוכל לחשוף את הקרואטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני וברוך לא אישיות מוכרת 😂😂
אותך ישימו בחדשות 😂😂 תבוא עם מסיכה לפגישה גיא לא יזהה אותך קורונה וזה קל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיצר גיא ניגבו אותך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:06:09

וואוו, איזה רקורד נורא, אני הולך לדרוש שמה1000$ שברוך חייב לי שאמורים לעבור לאתר סכום מספק יועבר לך על מנת להקנות לך 6 בירות וארוחת חומוס או המבורגר לבחירתך

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 15:56:32
Reply to  NFS

הכנה לאופסיזן, או שאתה מעדיף פוליטיקה אמריקאית?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 16:05:26

איך עוד לא הצליחו בהופס להפוך את האופסיזן לעונת השניצלים?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

יש עונה לשניצלים?

NFS
NFS
09/10/2020 16:31:44

יש לך 5 דקןת פנויות?
https://youtu.be/LxXb2E8yvp8

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 16:40:08
Reply to  NFS

רב בישראל לא יודע איך מכינים שניצלים. חצי דקה לסוף העולם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2020 17:25:41
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה זה חשוב?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 16:00:39

נקודה קטנה שהלייקרס ממש לא מצליחים בה היא התמודדות עם ההתמודדות של ההיט עם דייויס. ההיט אחרי שני משחקים בהם דייויס השמיד אותם הפנו את כובד המשקל ההגנתי שלהם לבלימתו. הלייקרס לא הצליחו למצוא דרך לנצל בצורה אפקטיבית את הגרוויטציה של ההיט לכיוון דייויס, ונראו מאוד מוגבלים התקפית גם בהבאת הכדור אל דייויס במקומות אפרטיבים וגם ביצירת מצבים לשחקנים אחרים ע"י ניצול הסגירה על דייויס תוך כדי הפגנת סטגנציה התקפית מבחינת תנועת שחקנים והנעת כדור איטית, וזאת אחת הסיבות המרכזיות לכך שההיט נצחו משחק אחד ושהמשחק הרביעי היה צמוד.

גיא הירוק
Admin
09/10/2020 16:04:00

נכון.
הייתה הצלחה לפרקים כאשר רונדו ריכז ולברון התמקם על קו העונשין עם הגב לסל.

NFS
NFS
09/10/2020 16:05:33

מה באת לנו פה עם תגובה עניינית ורלבנטית?
אנחנו עוד מבררים פה מי יותר גדול היסטורית פאו גאסול או קיירי אירווינג.

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 16:09:42
Reply to  NFS

סורי, לא יקרה שוב.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 16:19:33
Reply to  NFS

אני עובד על משהו לפצות

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 16:25:02
Reply to  NFS

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהחלט נסיט מבט נישן טוב אם הילדים לא יעירו ונחכה בבוקר לסיפור זאגרב של דה שוט שהבטיח ולא קיים

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 16:52:44

חחחח כבר לא פשוט, נתתי את הטובים, אני אחפש משהו, תבוא לבלוג אל תתעצל, פעם אחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אין מצב שאבוא נראה לך לראות את השיקצה חוגג? לא תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי הדיון מייקל>קובי>לברון

עגל
עגל
09/10/2020 16:53:59

איך דווקא דור קיבל את המשחק הזה, לא יודע.
דור היית צריך להשאר עם יום חמישי הגדול

עגל
עגל
09/10/2020 18:42:10
Reply to  dor bloch

אך היו ימים.
זוכר את האליפות האחרונה של הספרס עם הכדורסל היפה שראיתי בחיי. אתה לא ״שידרת״ את האליפות? משום מה זכרתי אותך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2020 17:14:00

אין צורך להסיט את מבטי הנגעל,
יאאאלה כמה שיותר מהר לגמור עם הבדיחה הזאת.
WWE עשה עבודה למופת,

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2020 17:16:57

תנו לקופיף השחור ולגבה המחוצ'קנת להנות,הגועל יבוא אחר כך,
הקופיף יעלה ויגיד כמה הוא מעולה(עם חומרים אסורים+טיטול מזהב)
יספר שזה מוקדש לקובי,אישתו הילדים והמשרתת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

במקום להשחית כאן 105 תגובות יכולתם פשוט לשאול אותי ולקבל תשובה:
במשחק – הלייקרס ינצחו
🐐 – ארואסטי
תפיצו הלאה לכולם, שהאמת תצא לאור.
תודה דור.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:10:04
Reply to  דה שוט

וואי כמה ששחקנים היו מפוקסלים פעם, איזה מסכנים. כל הכבוד לקדמה ולאבולוציה אין פלא שהשחקנים של היום הרבה יותר חדים

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 18:15:52

בזמנו זה לא נראה כל כך גרוע, יוטיוב לא מצליח לשמר את האיכות הבסיסית של שידורי הספורט הישנים. צודק – תאכלס לא רואים שם כלום

חגי "התותח" ניסני
Editor
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:40:52

עוד חתיכת מפוקסל
https://youtu.be/zWWLQZfPLMw

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
09/10/2020 18:42:37

אפילו שלח נעשה יותר חד מאז

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 18:48:50

חחח מי זה משדר? אורי לוי? גדול אוהדי מכבי – הוא כמעט בוכה כשהסל נכנס, שערוריה

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 18:53:11
Reply to  דה שוט

האמת שגם לי זה הפריע

NFS
NFS
09/10/2020 20:56:41
Reply to  דה שוט

לא יאמן אה?
טוב שלא אמר פאק יו גורדון.

NFS
NFS
09/10/2020 21:05:00
Reply to  דה שוט

יש לי סיפור טוב על שופט כדורסל לשעבר מהקיבוץ שלי שפעם שרק טכנית לשמעון מזרחי, ומה קרה אחר כך.
(זה היה בגדר שמועה, אז שאלתי אותו ישירות בחדר אוכל. הוא הודה בחצי פה אבל נראה חיוור ואץ לשולחן עם המגש).
נשמור את זה לפגרה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
09/10/2020 21:25:55
Reply to  NFS

אני אחכה. אגב אתה מבין שמלבד הסיפור שלך מה שיהיה לנו בפגרה אלו הדיונים על מי הכי גדול ופוליטיקה. מקווה שיש לך עוד כמה סיפורים בכיס.

דה שוט
דה שוט
09/10/2020 22:48:40
Reply to  NFS

גם אני אחכה. אתה מבין שמלבד הסיפור שלך אין לאתר תוכניות נוספות לפגרה…

דדי
דדי
09/10/2020 18:50:48

Trending in California
.
ForKobe#

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
09/10/2020 18:55:54

בהצלחה לראזון רונדו בדרך לטבעת האליפות השנייה שלו!!!!
הערכה שלי שהלייקרס מנצחים את המשיק הזה או את המשחק הבא

NFS
NFS
09/10/2020 20:58:38

פשש.. איזו הערכה אמיצה! אתה ממש חי על הקצה. ריספקט.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 21:43:04

מה עם דראגיץ

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 23:48:41

בחוץ גם היום.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 0:54:19

לאאאאאאאאאאא

מנחם לס
Admin
09/10/2020 21:53:16

פריוויו מעולה. אחד הטובים שלך.
אבל אותי מעציב כשכותבים על מיאמי מבלי להזכיר שהיא משחקת ללא הפוינט גארד היחיד שיש לה =- גורן דראגיץ'. זה פשוט לא פייר, וזאת טעות. דראגיץ' הוא המנוע הגורם למיאמי לנוע ללא כדור, לנוע ללא הפסק עם החלפת מקום. מאז חצי המשחק הראשון בו הוא נפצע – כל היופי במשחק של מיאמי – נעלם

Tzafriros
Editor
09/10/2020 21:56:31

פריוויו מצוין! נהניתי !

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:06:33

ממש מוזר שכמעט אף אחד – והיו כמעט 150 תגובות – כולל דור, לא מזכיר את מיאמי המשחקת ללא גורן דראגיץ', הפוינט גארד היחיד שלה, ו השחקן שהניע את כל המכונה הצעירה של מיאמי, ובמיוחד את שני צעיריה הירונ ורובינסון. אני לא טוען שמיאמי היתה מנצחת אילו הוא שיחק. מה שאני יודע הוא שכל הסידרה היתה מתפתחת בצורה שונה לחלוטין. דראגיץ' הוא-הוא שגרם למשחק הקבוצתי הנהדר של מיאמי עם הנעת כדור בלתי פוסקת, ושחקנים הנעים ומחליפים מקום.
מאז שהוא נפצע בחצי המשחק הראשון, הכל השתנה.

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 22:16:33
Reply to  מנחם לס

דראגיץ' בהחלט חסר אבל הוא ממש לא מה שהניע את ההתקפה של מיאמי. הוא היה חלק מאד חשוב בהתקפה בטח לאור העובדה שלמעט באטלר והירו לא נשארו כמעט להיט שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם מצבים.
אין טעם לציין את זה כל פעם מחדש.

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:35:52

כל אחד חופשי לדעתו, (והבנתו) עידו

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:38:37

אתה כותב: למעט באטלר והירו לא נשארו כמעט להיט שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם מצבים.

כן? אז לאן הם נעלמו? אולי מה שהם היו צריכים זה את דראגיץ' שעם ניהול המשחק שלו, כמעט אף אחד לא היה צריך לייצר לעצמו זריקה? הכל ניפתח לזריקה חופשית בגלל ניהול המשחק של גורן. כשהוא שיחק, ההתקפה של מיאמי שטפה ומצאה את האדם החו]פשי כל פעם

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 22:46:09
Reply to  מנחם לס

מה שחסר בדראגיץ' זה בעיקר הנקודות. אם אני לא טועה עד לסדרה הזו הוא היה הסקורר המוביל שלהם.
ולשאלה שלך הקושי בלהגיע לזריקות פתוחות נובע גם מהחיסרון החלקי של אדביו שהרבה מההתקפה הייתה עוברת דרכו אבל גם מכך שהחיסרון של דראגיץ' מאפשר ללייקרס לצאת באגרסיביות לשאר השוטרים של ההיט מבלי לחשוש מחדירה לסל.

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 22:46:50
Reply to  מנחם לס

מה יוצא דופן במה שעשה דראגיץ' בניהול המשחק?

עידו גילרי
Admin
09/10/2020 23:13:43
Reply to  מנחם לס

ושלא תבין אותי לא נכון – החיסרון של דראגיץ' סופר משמעותי. אבל הוא חסר מהמשחק הראשון כבר אז מה אתה רוצה שיציינו את זה כל פעם מחדש?

מנחם לס
Admin
09/10/2020 23:58:35

לא עידו, אני לא רוצה "שיציינו זאת כל יום מחדש". אני לא מאשים את דור, אבל אני אומר שחובה לציין זאת בכל פריוויו של משחק גמר של מיאמי שדראגיץ' לא משחק בו. לפעמים אתה יכול להיות כזה כאב בתחת.

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 0:09:33
Reply to  מנחם לס

לא, כי אתה…
בגלל זה אתה מציין את זה בכל פוסט בשבוע האחרון?

מנחם לס
Admin
09/10/2020 22:11:33

ודבר אחרון: מכל אנשי הצוות והגולשים באתר, אני היחידי שראה גם את מייקל וגם את לברון הרבה, הרבה פעמים. משהו בסביבת 30 פעם כל אחד, ותמיד מ-6-7 מטרים ולא ממרומי היציע.
כשאני כותב ברצינות, אני רציני. לאי החיבה שלי ללברון אין כל השפעה על מה שאני כותב: מייקל ג'ורדן הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם דרך על פארקט כדורסל. אני לא מבקש מאף אחד לקבל את דעתי, דיעה של אחד הנמצא עם ה-NBA בצורה אינטימית ביותר כבר 60 שנה. אני רק אומר, שוב, שאילו התחלתי קבוצה, הייתי בוחר ראשון את מייקל ללא היסוס קל שבקלים. ולדעתי 90% מכל אנשי הכדורסל שראו את שניהם מקרוב כמוני, היו בו חרים במייקל, כמוני.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/10/2020 22:30:43
Reply to  מנחם לס

עזןב נו, אתה מבין יותר משור המילניאלז שראה את כל שחקני דראפט 2000 ומטה ביוטיוב?

עגל
עגל
09/10/2020 22:56:42
Reply to  מנחם לס

מנחם יש לי תגובה ארוכה לזה שאתה חושב שזה שראית אותם בלייב נותן לך עדיפות בשיפוט של הקריירה שלהם. אני עם הטלפון אז בפעם אחרת . . .

מנחם לס
Admin
09/10/2020 23:42:24
Reply to  עגל

עגל, הייתי מציע לך לשמור את התגובה לעצמך אם אתה לא מאמין שבלייב רואים מה שלעולם לא רואים – או שומעים – בטיווי, ולא רשום בסטטיסטיקה. את הסטטיסטיקה אגב, גם אני רואה וקורא.
והעיקר, מה שנותן לי עדיפות בשיפוט שלי על הקריירה שלהם הוא דבר נוסף: עליונות בהבנת המשחק. גם כאחד ששיחק, גם כאחד שאימן, וגם כאחד שראה פי 50 או 100 יותר משחקים חיים ממך, או מכל אחד אחר באתר.

e.a sport
e.a sport
09/10/2020 23:13:35

היי
לברון שחקן טוב יותר ממייקל.
אין על כך ויכוח.
קולע ייתר טוב (כן כן כנסו לאחוזים) כנראה כתוצאה מהכניסות לתוך הצבע,
מוסר יותר טוב ורבאוונדר יותר טוב- אין ספק,
מגן יותר טוב- אין לברון מיס-מץ'.

אבל אין לדעת איך היה מתפתח בימינו שחקן עם הנתונים הפיזים , האופי ומוסר העבודה של מייקל.
כנראה שחתיכת מפלצת.
תארו לכם עם הידע הרפואי,האימונים המתקנים…

מצד שני- האם מיידל היה שורד את המדיה החברתית?
את העובדה שאי אפשר לטאטא סקנדלים תחת השטיח?
איך היה מתקבל ע"י הקהל ללא הבעת עמדה פוליטית?

ואיך לברון היה שומר ומתחזק את גוף גיבור העל שלו בשנות ה90?
אין ספק שהרפואה,המכשור והידע לא היו שם- באם יכל לשרוד 17 עונות כמעט ללא פציעות?

בקיצור,הנקודה היא שאין לדעת.
ראוי שכל אחד ישבח ויפאר- אבל להקטין את האליפויות של לברון? או של ג'ורדן?
באותה נקודת זמן אלו היו השחקנים הטובים בעולם!

נ.ב
תארו לכם אחד כמו קארים מקבל את האימונים שמקבל שחקן גבוה היום.
לדעתי היה לוקח את הgoat בהליכה.

ניפגש ביום.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 1:14:51
Reply to  e.a sport

קולע יותר טוב – בהחלט. לכן למייקל ממוצע נקודות גבוה יותר בדי הרבה בעונה הסדירה ובפליאוף.
מגן יותר טוב – בהחלט. לברון נבחר 10 פעמים לDPOY ו19 פעם לALL NBA DEFENSIVE.
גם יותר ווינר – 3 מתוך 9 זה בהחלט מאזן יותר טוב מ6-6
גם יותר ווינר – בכלל לא היה צריך לעבור קבוצות כדי לקחת אליפויות.
לברון לא היה רואה צבע ב80 ה90. אבל תמשיך להאמין לשטויות שאתה מספר לעצמך.

e.a sport
e.a sport
09/10/2020 23:14:56

הרג אותי האוטוספלר
ניפגש ב 4

מנחם לס
Admin
09/10/2020 23:43:45
Reply to  e.a sport

אני לא מצפה בדריכות לפגוש ב-4 עוד רפה הבנה כמוך.

דדי
דדי
10/10/2020 1:56:30

comment image

דן רוזנבלום
10/10/2020 3:39:35

Lets Go!!!!!
Lets Go Baby!!!!!

Lakers in 5 points!!!!!!!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 3:41:55

בוקר טוב לכולם, מי יתן ויהיה משחק 6

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:01:58

תכלס!
Whats good for the Game is Good For me too!
בוקר טוב בייבי!!!!!! LETS GOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 3:58:04

יאללה, רק שיתנו משחק טוב ומותח, ואני מרוצה.
.
בוקר טוב.

מנחם לס
Admin
10/10/2020 3:59:12

בוקר טוב לכולם

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:03:18

בוקר טוב לכולם, שמח להיות כאן ומקווה שיהיה משחק לפנתיאון

KingJames23
KingJames23
10/10/2020 4:04:17

בוקר היסטורי לכולם

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:06:35

אני יודע שזה לא מעניין אף אחד לבדי, אבל עכשיו יש גם יאנקיס – טמפה-ביי. הטוב מ-5. 2-2. התצאה בטופ אוף דה סיקס היא 1-1

הראל חניא
הראל חניא
10/10/2020 4:10:09
Reply to  מנחם לס

מעניין מאוד. תצוגות פיצ'ינג מרשימות עד עכשיו

דדי
דדי
10/10/2020 4:06:42

comment image?itemid=11506631

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:07:38

דיוויס עם נעליים בצבע זהב בשביל דה שוט

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:07:55

ערב טוב ושבת שלום, הקאתי פעמיים מהליקוקים ללברון ג’יימס בתקשורת

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:08:32

חחחחח חבל שאני לא יכול לראות את הפרסומות האמריקאים עם העוף והגרייבי וכל זה….

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:09:56

ערב צח ערב זך 🙂

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:10:19

יאללה מטס אהמ…ינקיז!!! 1-1 תחתית 6 הכל פתוח!!!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:10:41

לברון לקח את האליפות הקודמת בטי-שירט, הגופיות השחורות הן חתיכת התקדמות

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:10:55

יש משחק, יצאנו לדרך

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:12:01

אולי היום דני גרין יתפוצץ?

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:12:13

גרין עפ 100 אחוז מהשדה!!! GOAT

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:12:55

מחכה כבר עכשיו לשלשה הארוכה והמיותרת של לברון

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:13:24

לזכור את תגובה 50

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:15:05

ווייטי פורד, "THE CHAIRMAN OF THE BOARD" ואולי הפיצ'ר השמאלי הגדול מכולם (הוא או סנדי קופאקס?) הלך היום לעולמו בגיל 92

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:19:29
Reply to  מנחם לס

לא שמעתי את הכינוי הזה Chairman of the Board מאז שעזבתי את קווינס כילד.
עליו השלום…
אומרים שקופאקס לא? 🙂

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:29:51

היהודים טוענים שקופאקס…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:16:43

מיאמי עם 4 מ-4 מהשדה

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 4:17:04

רובינסון קלע את השלשה הזאת אבל הוא מהסס. גם עכשיו וגם קודם

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:18:44

בשביל זה הביאו את הווארד

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:18:48

מקווה שבאטלר לא יפחד להיות אגרסיבי, אומנם בחדירה לצבע על הווארד זה נגמר עם שלשה של רובינסון אבל אני רוצה לראות אותו גם לא מפחד לנסות לקלוע בצבע ולסחוט עבירות, זה טוב להיט

יאללה מכות

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:19:35

הווארד חכם

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:19:58

עוד לא ראינו קטשופ! איך נאכל ת'ציפס!

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:20:39

הלייקרס מחממים מנועים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:20:48

איזה אליאופ מהמם

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:21:10

תקנו אותי אם אני טועה, עד עכשיו אני לא רואה שינוי גדול בשיטת ההגנות לעומת משחק 4

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:21:40

כן, הלייקרס סוגרים עניין היום.
Rattling Butler is great strategy.
יאללה שג'אוול יעלה יתן לו כמה בוקסים גם…
חביבי יש לי פה בכיס 20 פאולים כואבים…רק רבע ראשון…
🙂

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 4:21:46

לברון מייבש את דייויס…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:22:51

כשדיוויס טוב לברון אשם, כשדיוויס רע לברון אשם

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:27:34

במשחק 2 לא היום, אתה חי בעבר חבריקו

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:25:11

המתפרצות של הלייקרס מסוכנות. מיאמי עשתה עבודה טובה נגדן עד עכשיו בסדרה, במשחק הזה פחות עובד

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:25:33

הלייקרס Locked In.
They aint "playing no games" tonight.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:25:47

אלוהים אדירים כמה מיאמי חלשים ולא מסוגלים לקלוע סל קל אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:27:25

יואש זה ההבדל בין תחרותיות לאיכות, לא הקשיבו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:26:41

דיוויס הופך את אדאביו למטלית, כמו שהבטחתי לכם

Smiley
Editor
10/10/2020 4:27:23

דיוויס במחווה למייקל ג'ונסון עם הנעלי זהב האלה. להיט אין תשובה עבורו. כביכול אדבאיו שומר עליו והוא פשוט קולע מעליו.

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:27:30

מנחם תעשה ווידאו בוואטסאפ של הפרסומות של האוכל בחייייייאט אחשלו……

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:30:59

?????

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:32:55
Reply to  מנחם לס

חחחח, סתם בצחוק.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:29:34

אדביו צריך להצמד יותר לדייויס.
הוא גם ככה נטל בהתקפה, לפחות שיתן תפוקה בהגנה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:30:09

ספולסטרה מנפנף בדגל לבן עם הכנסתו של קנדריק האן

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:31:11

הקולות של הילדים שצועקים דיפנס נותנים אווירה של סרט אימה

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:32:21

לפחות זה לא הצרחות של המשחק שעבר אלוהים ישמור

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:31:54

אסור להפסיד אחרי הדאנק של רובינסון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:33:29

זהו נאן עשה את שלו ויכול עכשיו לצאת

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:34:02

הלייקרס נתקעים, הם חייבים למצוא פתרון כשמיאמי חוסמים את דיוויס

NFS
NFS
10/10/2020 4:34:17

עד עתה אין תלונות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:35:23

באטלר יציב

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:35:58

דייוויס צריך להיות אגרסיבי יותר בצבע נגד הסמול בול

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:36:26

עוד מיהו רוצה לספר לנו שדייויס לא הfmvp?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:38:05

בואנה זה היה חתיכת ניחוס

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:36:36

דייויס לא יאומן. היאנקיס ניצלו [אחרי שניכנסו לבור עמור מהם. עדיין 1-1

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:36:47

הפציעה של דיוויס נראית רע

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 4:38:50

רק נראית
נעלי הזהב מגנות עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:36:56

אוי ואבוי דיוויס נפצע

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:41:06

הוא הולך ועומד על הרגליים, כנראה שינזו להחזיר אותו במהלך הרבע השני, לפעמים אלה גם דברים שצריכים לעבור תוך כמה דקות

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 4:36:57

הלייקרס נראים פחות טוב התקפית
זה צריך לשחק לטובת מיאמי

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 4:37:17

לא ספורטיבי והכל אבל כוסאומו, שלא יחזור. יתקזז עם הפציעה של דראגיץ'

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 4:39:19
Reply to  D_Wade

זה פשוט להיות חרא לאחל פציעות לשחקנים

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 4:40:36
Reply to  MBK

חלילה לאחל. זה כבר קרה חח

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:37:21

אוי לא…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:37:41

כולם נא להרגע
דייויס מביים פציעה כדי להעצים את הנרטיב.
״לברון סחף את הלייקרס לאליפות למרות פציעה של גייויס״

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:38:05

עכשיו נראה איך הלייקרס משחקים בלי שחקן חמישייה. מיאמי עושים זאת כבר כמעט 5 משחקים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:38:26

מנחם אל תמהר.
גם במשחק הקודם הוא נפצע

onetwo3
Editor
10/10/2020 4:39:12

זהו.
האליפות של מיאמי.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:39:14

לברון הולך לשחק הרבה יותר ממה שהלייקרס רצו

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:39:30

נעליים אה? רק טיפשים עולים למשחק עם נעל נמוכה. צריך נעל גבוהה שחובקת את כל הקרסול…

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 4:41:36

נראה לי שנייק ייצרו את זה במחשבה על דברים כאלה. יותר קשור לעובדה שהוא עשוי מזכוכית

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:42:03

אני לבעצם רואה שרוב השחקנים משחקים ב Sneakers ולא בנעליי כדורסל למעשה.
נעל כדורסל במקורה היא גבוהה שחובקת את הקרסול.
רוב השחקנים עם קרסול חשוף.

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 4:42:45

אני די בטוח שהאורטפודים והמעצבים של נייק יותר מבינים מאיתנו…

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:46:26

חחחחחח…שאני אתכווח?
P:

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 4:42:19

גם אני חשבתי ככה
מסתבר שזה לא נכון
עשו מחקרים בתחום

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 4:43:10
Reply to  MBK

+1

Smiley
Editor
10/10/2020 4:53:10

תהיה בטוח שיש להם מתחת לגרב חבישות רציניות, ככה שלנעל אין יותר מדי השפעה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:40:31

דייויס נראה שהולך לשחק בקלות את שאר המשחק

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:40:37

דווייט? פייק ניוז

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:41:24

מישהו מוכן להעיר את הירו בסטירה מצלצלת?

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:41:37

סליחה. דייויס פייק ניוז

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 4:41:39

ווגל חייב לתת לדוויס לנוח 3-5 דקות
הלייקרס הוכיחה שהיא יכולה לרוץ טוב בהרכב של לברון ומוריס
אם הם לא בבור הייתי ממתין איתו עד למחצית

asaf
10/10/2020 4:41:42

דיוויס נראה בסדר. איפה מומחה הנעליים עם איזו אמירה על הזהב שהוא נועל? החדשות הטובות להיט בנתיים, השלשות יחסית נכנסות…

the spider
the spider
10/10/2020 4:42:07

סתם הוא מחפש דרמה, הוא בריא 100 אחוז

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:42:16

אני לבעצם רואה שרוב השחקנים משחקים ב Sneakers ולא בנעליי כדורסל למעשה.
נעל כדורסל במקורה היא גבוהה שחובקת את הקרסול.
רוב השחקנים עם קרסול חשוף.

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 4:43:42

אין קשר

onetwo3
Editor
10/10/2020 4:44:18

דן, זה לא בהכרח נכון.
שיחקתי כדורסל מקצועני מגיל צעיר והפציעות שלי היו עם נעליים גבוהות.
כשעברתי לנעליים נמוכות הפציעות היו נדירות יותר

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:49:58
Reply to  onetwo3

וואלאק.
ראשיד וואלאס לא היה מחליף את הגבוהות השטוחות שלו בחיים…
אפשר לעשות כתבה רומנטית על הקשר של שחקן הכדורסל לנעליים שלו…
🙂

Smiley
Editor
10/10/2020 4:55:08

שוב, לרוב השחקנים יש חבישות קרסול רציניות, שהן מה שמחזיקות את הקרסול בצורה רצינית

NFS
NFS
10/10/2020 4:42:18

יופי, דיוויס נראה בסדר.
באטלר זה טופ 5 קלעי מיד ריינג' בליגה.

עגל
עגל
10/10/2020 4:42:52

דה שוט התעלמת באלגנטיות מהפיל בחדר – הנעלים של דיוויס גרמו לפציעתו?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:44:23

קנדריק נאן טוב בינתיים. אגרסיבי בכל משחק, עד עכשיו זה נכנס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:45:55

איזה גופה איגודאלה

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:47:06

רונדו חור בהתקפה בכלל לא שומרים עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:48:46
Reply to  דה שוט

״פליאוף רונדו״ זה לא יותר מאגדה אורבנית , נגר תמיד נשאר נגר, גם בהגנה הוא אפס רציני

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:47:19

נאן עד כה שונה לגמרי ממשחק 4

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:47:21

לברון מגן פח אשפה שיחזיר את דיוויס שיהיה לנו סיכוי

NFS
NFS
10/10/2020 4:47:24

איגי זה נזק

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:48:04

דיוויס יכול לחזור

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:48:10

איגי מצויין. בכלל לא נזק

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:49:13
Reply to  מנחם לס

מסכים, הוא ובאם עושים עבודה טובה בינתיים

NFS
NFS
10/10/2020 4:49:47
Reply to  מנחם לס

נכס בהגנה נזק בהתקפה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:48:50

אני מתפלל שרונדו ימשיך לסרוק מה-3

NFS
NFS
10/10/2020 4:49:09

נאן 👏👏

onetwo3
Editor
10/10/2020 4:49:24

אם אני מאמן מיאמי אני מנחה את השחקנים לא לאפשר מרווחח נשימה לדיוויס כשהוא חוזר לפרקט. להתקיף אותי באגרסיביות בהגנה בכל פעם שהוא נוגע בכדור.
הוא יחזור הססני וצריך לגרום לו לפחד

the spider
the spider
10/10/2020 4:49:46

בוא נקווה שהם לא יחרבנו על עצמם כמו כל הסדרה
לעשות קצת שרירים בהתחלה זה לא מרשים אותי

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:49:46

עגל אתה וויי אוף 🤦‍♂️ אין נעליים במערב רק תסרוקות ואין פציעות רק החטאות. ד״א קראודר חזר לצבעוניות וחזר להחטאות. כמו שעון

asaf
10/10/2020 4:49:55

נאן מחזיר על המשחק הקודם בנתיים. איפה אפשר לבדוק סטטיסטית את ההגנה של הלייקרס בדק' שדיוויס על הפרקט ומחוצה לו? כי בצפייה בלבד גם במשחק הקודם וגם בזה נראה שיש הבדל תהומי

מומי החציל
10/10/2020 4:50:26

מומי שמע שהלייקרס הולכים להשיק דילדו שחור בעיצוב הבלאק ממבה
כל שונאי הליייקרס ומכחישי המורשת של ק.ו.ב.י יכולים להכניס אותו לתחת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ספר את זה לגירסא ההודית – נאן-ממבה.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:50:56

אני אוהב מהלכים שלברון מסיים (ולא מתחיל)

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:50:57

לברון מדהים

מומי החציל
10/10/2020 4:56:49
Reply to  דה שוט

שכתוב לדני גרין על הגופייה-
How many more
הכוונה לכמות הזריקות שהוא יפספס????

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:51:46

אם באם מסיים את החצי עם 3/4 עבירות מיאמי לא תנצח

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:52:12

מגן כזה רע לברון זה לא ייאמן איך אפשר להגיד שהוא מגן טוב, הוא מוותר בכל כך הרבה פושיזונים שגורמים לסלים קלים.

Ido5
Ido5
10/10/2020 4:52:24

ברוך השב דייויס

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:52:51

הבריא מהנקע

the spider
the spider
10/10/2020 4:53:41
Reply to  מנחם לס

סיים תהצגה אתה מתכוון,
כספורטאי אין כמו להראות שכואב לך ולעשות דרמה זה כיף.

the spider
the spider
10/10/2020 4:52:53

זהו חזר דייויס סיים עם התאטרון שלו

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:53:07

באטלר סופר חזק בתוך האוויר.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:53:14

באטלר מנגב את הלייקרס

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:53:22

הלייקרס שרפו 4 פסקי זמן ברבע וקצת

מומי החציל
10/10/2020 4:53:34

איזה תסרוקת יש לבאטלר
הוא צריך לעבור השקייה פעמיים ביום

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:54:30
Reply to  dor bloch

לא מפחדים מהלייקרס. הבעיה היא שלקח להם שני משחקים להבין את זה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:54:31

קוזמה זה השחקן הכי טוב מכל הכי הבלתי אחראים

דן רוזנבלום
10/10/2020 4:56:17
Reply to  מנחם לס

חחחחח תיאור מדוייק…הם הביאו אותו למקום של Points Per Minute יחסית גבוה…

מנחם לס
Admin
10/10/2020 4:55:58

איזה זריקות של נאן? זז ימינה ומנסה לקלוע בשמאל????

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:56:15

הליגה חייבת להשתיק את הילדים האלה

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
10/10/2020 4:56:47

לגמריי!

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
10/10/2020 4:56:20

כמה דקות מבולבלןת של מיאמי פתאום – חבל

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 4:57:15

לברון קלע כמעט חצי מהנקודות של הלייקרס (17 מ-36)

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:57:30

קאפלה על הפנים. ג׳יימס ליגה אחת מעל. משחק בדופק 60

NFS
NFS
10/10/2020 4:57:31

טוב, ה-fmvp סגור

the spider
the spider
10/10/2020 4:57:39

נאן תמיד בסוף עושה נזק ומוציא מהתחת את המעט שהוא נותן לך בהתחלה. שחקן דפוק כזה לא ראיתי בחיים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:57:41

ענק לברון !!! באטלר הולך ליפול מהרגליים רבע הבא

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:57:49

איך לעזאזל אין עבירה שפ על אדביו

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:58:40

סתם רץ כמו גולם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 4:59:25
Reply to  דה שוט

היתה שם עבירה של קארוסו

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:00:55

לא הקשבת? הוא סתם רץ כמו גולם 😀

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איפה קנדריק התחבא עד היום? משחק ממש יפה. קורונה איז א ביצ'.

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 4:59:25

זה לא קורונה זה דראגיץ׳ 😉

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
10/10/2020 4:58:29

אוליניק צריך לעלות קצת

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 4:59:31

אני לא אוהב שדיוויס עומד כמו ספוט אפ שוטר על ה3 זה משחק לידי מיאמי, הלייקרס חייבת לנצל טוב יותר את הריכוז שההגנה של מיאמי נותנת לו כאשר הוא בהיי פוסט.

KingJames23
KingJames23
10/10/2020 4:59:39

נאן שחקן שחקן

NFS
NFS
10/10/2020 4:59:53

לא בפעם הראשונה – למיאמי יש דקות של איבוד ראש, דווקא כשהיא מובילה. שטויות בהתפה וחוסר ריכוז בהגנה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:00:20

אבל כולם, כולל אני, שוכחים שנאן הוא ה-PG היחיד שנשאר למיאמי.

היאנקיס וTB עדיין 1-1. איזה קרב אדיר של פיצ'רים!!!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:00:33

אם לברון קולע עוד 8 נקודות הוא יהיה השחקן שקלע הכי הרבה נקודות בעונה הסדירה ובפלייאוף ביחד. מושפע מזה שבתקופה שלו היו 7 משחקים בסיבוב הראשון (וכל ההופעות בגמר) – משהו שאין לקארים עבדול ג'באר וקארל מלון, מקומות 1-2 ברשימה הזאת

עגל
עגל
10/10/2020 5:00:48

באטלר מנגב היום, הואבקצב של טריפל דאבל מפואר.
רק שישאר לו כוח לרבע הרביעי.
המשחק הזה יזכר הרבה זמן והולך לקראת סיום אפי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:01:02

בכלל אני לא מבין איך נותנים ללברון לזרוק עם מטר ואפילו לא מרימים יד.
יש לו לפחות 3 צעדים עד הסל.

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:01:10

דיאגו קסטילו הוא CLOSER ענק

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:02:22

חזרה נהדרת של מיאמי מפסק הזמן. לא הולכים בקלות

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:02:44

באטלר סופרסטאר

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:02:59

נשמתי חצוייה בין 2 משחקים, קיבינימאט

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:07:35
Reply to  מנחם לס

מזא"ת?! 🙂
כמה מסכים יש לך שם?
Multi Screened Entertainment System ah…?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:03:28

רובינסון עושה בסדרה הזאת עוד דברים חוץ מלזרוק שלשות אחרי שלא עשה אותם בכלל כל העונה. סימן נהדר להמשך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:03:37

שוב עבירה על מיאמי וישר שלשה של הלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:03:52

מסכים איתך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:04:21

יכול להיות שהיה פלופ

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:05:53

בשידור חוזר זה פלופ החלטה אובה של השופטים

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:04:05

ג׳יימס במשחק מושלם

מומי החציל
10/10/2020 5:04:31

לייקרס לא באו למשחק בהתקפה
דיוויס חזר מבולבל אחריי הפציעה
צריך לתת לו סטירה עם הממבה, להעיר אותו במחצית

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:04:34

לא להוציא את באטלר
שעשחק 48

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:04:52

מיאמי לוקחים את כל ריבאונד ההתקפה שלא היה להם במשחקים הראשונים

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:04:53

העיקר שגף ואן גנדי טוען שלא היה פאול נגד דנקן. נהוא הורס את כל הכיף של המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:05:21

פלייאוף רונדו השחקן הטוב ביותר של מיאמי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:05:29

וואוו נאן בא היום לנצח

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:05:37

איזה ריב' של נאן!!! 9 נק'

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:05:44

סיכוי טוב שזאת המחצית הכי טובה של ההיט בסדרה

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:09:11

תכלס.

asaf
10/10/2020 5:09:28

והם עוד ירדו בפיגור או ביתרון מאוד מינימאלי… לא מבשר טובות. אדביו לא יכול להרשות לעצמו ולהיט לפספס זריקות קרש סל …

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
10/10/2020 5:06:21

באטלר עייף. לא נח.

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:06:26

אוי קאפלה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:07:00
Reply to  דה שוט

קפלה משודרג כמו שאמרתי התלהבו מזה שנראה סופרסטאר מול תייס

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:09:03

+ 1 😂😂😂 תאכלס אני אומר את זה כי זה מצחיק. הוא הרבה יוצא טוב מקאפלה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:06:33

לברון ג’יימס!!!!! איזה נגר אדאביו חחחחח מי קרה לו אולסטאר

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:07:24

אני, היי

מומי החציל
10/10/2020 5:06:52

איזה בושה
לברון הולך להיות FMVP

asaf
10/10/2020 5:10:32

לברון "חיים של מומי" מהיום???

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:06:52

כמה שבאם חלש וכמה שמיאמי פראיירים זה פשוט לא נתפס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:08:18

מה לא נתפס היה ידוע מראש כותב על זה כבר חצי שנה ידידי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:07:07

לברון מציל אותם ברבע הזה

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:07:21

איבדו את הראש

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:07:48

משחק מעולה של קראודר עם הנעליים האדומות 😂😂😂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:07:48

איזה קבוצה עלובה את מיאמי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:07:49

חבל על באטלר, משחק מדהים שכנראה ילך לפח

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:07:59

מבינים למה שונאים את השופטים. לא הייתה עבירה על ג'יימס אבל הם נהנו מהמומנטום של הלייקרס אז למה לא לשרוק? איכס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:08:33
Reply to  onetwo3

הייתה עבירה

KingJames23
KingJames23
10/10/2020 5:09:27
Reply to  onetwo3

הייתה עבירה ברורה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:08:45

אלה הרגעים שבהם דראגיץ' חסר – כשהמשחק נתקע וצריך מישהו שיעשה סל מכלום. נאן והירו עדיין לא שם

KingJames23
KingJames23
10/10/2020 5:08:54

לברון ענק

מומי החציל
10/10/2020 5:09:28

עם משחק של היאנקיס ברקע
הרייטינג של המשחק יהיה כמו של פסטיבל מספרי סיפורים של יוסי אלפי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איך היתרון הצטמצם לו… הגנה טובה של הלייקרס, אין מספיק תנועה בהתקפה של מיאמי, והם פשוט מחטיאים. חבל.

NFS
NFS
10/10/2020 5:10:00

בנוהל..
איזו סדרה זוועה לקראודר. שלשות, לייאופים – מחטיא הכל, הוא לא ממיין.

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:10:21

ברזיל מובילה 5-0 בכדורגל על בוליביה במוקדמות המונדיאל. דקה 77

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:13:00
Reply to  onetwo3

טו-אוב!
עדכונים שוטפים מרחביי העולם!
כאן בתגובות הופס!
מי הבקיע?

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:17:18

מרקיניוס
פירמיניו עם צמד
עצמי
קוטיניו
בסדר הזה

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:23:25
Reply to  onetwo3

נייס! בונא אתה עשית את זה הרבה יותר טוב מטיקר בתחתית המסך!!!
הקריירה שלך כבר הסתיימה? כי יש לך עתיד מזהיר בספורט מקוון!

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:10:34

קוזמה בוכה על פאול בשעה שבאותו מהלך עשה שניים. שוב, ואן גנדי: NO CONTACT!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:10:40

רונדו רואה את המשחק 3 שניות לפני כולם

Smiley
Editor
10/10/2020 5:10:54

רצפי השטויות של ההיט מרשימים

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:11:25

ההיט בלי אף גבוה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:11:46

תכניס כבר את אוליניק!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:12:00

לא יכול להיות שרונדו יחדור ככה לסל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:12:23

וזו אגב שמירה גרועה של נאן עליו.
הוא פשוט חור בהגנה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:12:09

גם המשחק הקודם הרגיש ככה – ההיט משחקים טוב אבל עושים כמה טעויות קטנות שמונעות מהם להגיע להפרש דו-ספרתי. הלייקרס הרבה יותר טובה ומצליחה לחזור מזה בשביל לנצח את המשחק (והסדרה). הייבוש של אוליניק מוגזם

מומי החציל
10/10/2020 5:12:10

אם לרונדו לא היה עבר פלילי בבוסטון מומי היה עושה קעקוע שלו

עגל
עגל
10/10/2020 5:12:34

הלייקרס ממש חשים בהקפה, לא הולכים ריבאונד הקפה.
לברון ענקה היום, מחזיק אותם לגמרי לבד.
דיוויס חייב חזור לעצמו כי הוא אנמי. רונדו התעורר פתאום.
באטלר ענק, רק שישאר לו כוח סוף.
מיאמי משחקים באגרסיביות, ממש יפה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:12:43

לברון כמה נקודות תעלה לנו בהגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:13:25

ג’ימי באקט

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:13:25

סטן ואן גנדי: "RONDO. THE SMARTEST PLAYER IN THE GAME. שיסתום כבר את פיו המקשקש ללא הפסק

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:13:47

דה באטלר דיד איט

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:14:00

כמה חבל שסדר. אדירה של באטלר תזרק לפח בגלל חבורת נגרים

asaf
10/10/2020 5:20:44

ממש. נותן מספרים של FMVP. אם רק היה בצד המנצח…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:14:04

מחצית אדירה

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:14:12

מחצית הירואית משהו של באטלר. מיאמי איבדה קצת את הראש, אבל הכיוון חיובי. מאמין שיהיה משחק 6

asaf
10/10/2020 5:14:54

עוד הופעה של באטלר. האיש מגיע למעמד.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:15:04

לברון כמה שהיה ענק בהתקפה בהגנה הוא נזק, מעצבן אותי שהוא נותן כל כך הרבה נקודות קלות בצד הפחות זוהר של המגרש ולא לוקח את המנטליות של דיוויס, באטלר מדהים!!

Smiley
Editor
10/10/2020 5:15:29

הלייקרס בקרוז קונטרול, כאילו הם מחכים לרגע לתת טיפה גז ולסיים את המשחק.
מיאמי חייבים להיות יותר מרוכזים ולהוריד את כמות הטעויות שלהם כדי לשמור על התקוות שלהם בחיים. ג'ימי מצויין אבל לבאם אסור להחטיא ככה מתחת לסל.

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:15:37

מי שלא אוהב את באטלר לא אוהב כדורסל

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:28:30
Reply to  onetwo3

הוא הילד הכי טהור על המגרש..
הגיים שלו נקי מאגרסיביות ואגו ברמ"ח הנפשי מנטאלי…
הוא שונה מאחרים כי הדחף התחרותי שלו מגיע ממקום מאוד מוגדר וממוקד.
אני אוהב איך שהוא לא חותר למגע שהוא חודר לסל…אף פעם לא מחפש את הפאול.
הוגן. "נקי" כזה. יש לו תכונות מובהקות של Untouchable.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

השלשות האלה של דייויס הן אחד הדברים היותר מייאשים בכדורסל. לפחות גם באטלר קלע.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:16:16

מיאמי הולכת ליפול מהרגליים באטלר שיחק 23 דקות

מומי החציל
10/10/2020 5:16:37

22-6-6 לבאטלר
היה לו 19-6-6 במשחק שהלייקרס הפסידה
הטריק של הגבה שומר עליו לא עובד היום

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:16:51

וואו הסל של באטלר לפני המחצית פסיכי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:16:52

הסדרה הזו של אדביו צריכה לתת למיאמי חומר למחשבה.
הוא לא שומר על דייויס וכשהוא כן הוא לא עושה את זה טוב מאחרים.
.
נקודות הוא לא קולע ודריבל אין לו.
הוא אפקטיבי רק במשחק מעבר וזה תוקע את מיאמי

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 5:18:52

איזה בדיוק חומר למחשבה? על להעביר אותו? כי זה לא יקרה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:21:45

לא יודע מה מצב החוזה שלו, אבל התקרה שלו נמוכה.
ב2020 שחקן בלי זריקה או יכולת אחרת לייצר נקודות פשוט עולה לקבוצה שלו בנצחונות

רותם אלרן
Editor
10/10/2020 5:22:54

התקרה שלו סופר גבוהה. לא ברור לי על מה אתה מדבר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:24:44

איזה תקרה גבוהה יכולה להיות לשחק שלא יכול לזרוק?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:29:03

נגר שחקן שמתגלגל לטבעת קאפלה משודרג כתבתי על זה בהרחבה בטור של מנחם. אדאביו לא דומה לגרין לא ביכולת חדירה ובטח ובטח לא בקריאת מהלכים בניהול משחק ויכולת מסירה וכדרור, אדאביו מסיים טוב יותר ורוב המהלכים שלו זה פיקאנדרול שהוא מתגלגל לטבעת בדומה לקאפלה, אתה לא תראה אותו מריץ מהלכים והתקפות כמוביל כדור כמו שגרין היה עושה מסיבה פשוטה שאין לו את היכולת לזה.
.
הוא מוביל כדור טוב מקאפלה עדיין ברמה רעה (שאין לו קשר לשליטה בכדור ) ומסוגל לנצל טעויות וחוסר ריכוז של הגנה כדי לעבור שחקנים בצעד ראשון. הוא גם לא ר במהלכי הנדאוף (לא יוקיץ או משהו שקרוב לזה), ואת זה לא ראינו עם קפלה מסוגל לבצע בגלל הסגנון משחק השונה שריכז את הכדור בידיים של הארדן ופחות תנועה ללא הכדור.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:23:25

בשלושת הסדרות הקודמות היה פנטסטי, כאן לא בריא 100% (וזה משפיע). רק בן 23 ונתן פלייאוף מעולה גם אם עדיין לא שחקן התקפה שלם וגם לא בטוח שהוא יהיה: לא אמור להיות מספר 2 בהתקפה, משהו יותר קרוב לדריימונד גרין. די ברור שמיאמי מרחק כוכב מתחרות רצינית על אליפות וזה היה ככה בכל נקודה בפלייאוף הזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:26:10

מיאמי שיחקו הכי טוב כשהוא לא היה על המגרש. עם אוליניק הם שיחקו יותר טוב. גם במשחק 2 וכמובן ב3

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:30:28

הוא לא גרין לא בחדירה לא בניהול משחק וביכולת מסירה לא בהגנה בשיאו שחקן שומה לגמרי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:32:28

פליימייקר שונה מגרין (ומוסר אדיר גם כן), שומר מצויין. אתם סתם הייטרים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:39:16

אדאביו לא פליימקר איפה היכולת מסירה שלו איפה של גרין איפה היכולת כדרור, 5 אסיסטים שרובם מהנד אוף זה לא מנהל משחק אדיר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:18:45

נאן מצוין אבל עלה למיאמי כבר בערל אותה כמות נקודות שהוא קלע.
התעוזה שלו בהתקפה ראויה למחמאות אבל ההגנה שלו נוראית

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 5:20:19

היה שווה לקום מוקדם עבור המשחק הזה. אחלה משחק.

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:24:09

היאנקיס מפגרים 2-1, טוןפ של ה-9. עוד 3 אאוטס וזה ניגמר, אלא אם הם עושים לפחות ראו אחד.

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:32:48
Reply to  מנחם לס

Common Yaknees!!!!

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:25:34

הלוואי ולא הייתי חולה ספורט. הייתי יכול להיות הרבה יותר מאושר

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:26:56
Reply to  מנחם לס

🙂
אתה חושב?

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:33:36
Reply to  מנחם לס

*הכנס כאן : כינורות הפייטנים*

NFS
NFS
10/10/2020 5:26:07

חיים: עד עתה משחק ענק של דיוויס. לברון די בסדר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:26:42
Reply to  NFS

😆😆😆😆😆😆😆

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:29:39

הווארד על המגרש, מעניין אחרי שבמשחק הקודם בכלל לא ראה מגרש במחצית השנייה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:30:15

במיאמי כל משחק י אתה שחקן התורן שמתעקש לסיים עם 0 נקודות
היום זה קראודר

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:31:01

איבודים של הלייקרס הם סימן טוב להמשך

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:31:18

איבודים של מיאמי הם סימן פחות טוב להמשך. פלייאוף פופ

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:32:31

נגר אדאביו הזה כל כך, התלהבו לי מחגיגות על תייס

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:32:38

אם באטלר יקלע כל משחק 40 נקודות יש למיאמי סיכוי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:32:39

להוציא את אדביו מהמשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:33:02

דיוויס

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:33:11

וואו

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:33:27

היאנקיס הפסידו 2-1. זהו. טמבה ביי בגמר של הפננט. אסון

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:35:51
Reply to  מנחם לס

בהחלט אסון בקנה מידה שקשה לתאר…

*יזכור*

Tomato Tamato!

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:33:55

וואו דייויס איזה משחק, וגם עושה חיים קשים לבאם מתחת לסל

לברון קרי!

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:34:02

בונא יש שם קהל! שומעים כמה מאות אנשים לא?!

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:34:58

משפחות אחי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:34:54

הסאונד הזה של הילדים נוראי. שוקל להעביר למיוט

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:37:47

אתה מדבר על the pro והגרופי השני של לברון?

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:38:57

חחחחחח איזה נא** 🙂
"Get that Shit outa Here!!!"
"This shit is Serious!!!"

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:35:18

תגובה 50 (1)

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:35:29

לברון מדהים הערב אבל הגזים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:35:49

לברון קצת עף על עצמו

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:36:04

אם ג'ף ואןגנדי לא סותם את פיו אני סוגר את הטיווי

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:37:56
Reply to  מנחם לס

חחחחחחחחחחחחח צחקתי בקול

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:36:33

קראודר שיכור

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:37:05

באטלר מדהים, דיוויס איזה שחקן הגנה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:37:06

נגמר השעון תלחץ אותו!!!!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:37:19

נפילה מדאיגה מאוד של באטלר

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:37:25

קראודר לא מספק את הסחורה היום

פופ פשוט ענק, האווארד מאכזב אותי היום

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:37:31

הווארד שחקן מסריח

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:37:33

זה פלייגרנט 2

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:37:36

זה צריך להיות פלגרנט פאול

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:37:50

האוארד המחורבן הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:38:03

לא יקרה לבאטלר כלום הוא סוס, אבל זה מגע מיותר יהיה כאן פלייגרנט

מומי החציל
10/10/2020 5:38:09

הגבוהים של הלייקרס בושה
הווארד נתן עכשיו לבאטלר לתת לו דאנק על הראש וסטירה עם השלונגלונג
אמרו עליו שהוא סופט הוא סופט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 5:38:25

טוב
אחרי שבת גלים עייפה אותי אתמול קמצתי לחצצי השני רואה לייקרס חצץ כבוד השופט.
הגבבון עשה דרמה? יש לו עתיד בבוליווד? בתור מה? ההודי הכי גבוה בדלהי?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:38:34

כמה זריקות על סוך השעון הלייקרס קלעו שמיאמי לא לחצו אותם.
עד שההתקפה של מיאמי זורמת

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:39:05

אתם רואים הכל כמה שניות לפני. אני לא מבין איך זה אבל אלה הם החיים

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:40:27
Reply to  מנחם לס

טראמפ אשם , הוא עשה משהו לשעון החולה רוח הזה

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:42:13

LOL התשתיות בישראל חדשות יותר…תכלס.

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:39:12

למה הירו הלך אחורה בהגנה על פופ? נגמר שעון. חבל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:39:15

למי שתהה, הסיבה היחידה שהווארד על הפרקט היא כדי להרביץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 5:41:05

ספולס משחק עם 7 שחקנים עד כה?……………

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:41:43

5
אדביו וקראודר לא עם מיאמי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:41:32

איזה פייטר באטלר

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:41:37

לא ייאמן באטלר

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 5:41:38

השיפוט אחלה. זה היה פלייגרנט ברור.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:42:21

לברון עוד יכול לסיים עם 50

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:42:21

באטלר בהתקפה הזאת קלע סל, לקח ריבאונד ומסר אסיסט

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:42:48

לברון רוצה להפסיק לשמור על הנגר קראודר ולעזור לשמור על באטלר? לברון חם הלילה מ3 הגנה רעה של מיאמי

מומי החציל
10/10/2020 5:42:55

מיאמי שוחטים את הלייקרס בריבאונד
בושה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:43:03

מיאמי לא ילמדו לשמור על השלשות???????

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:44:27

מתישהו יגמר להיט האוויר

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:44:54

ג׳יימס עושה הכל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:45:19

אין משחק פנים
אין הגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:45:19

ענקים הלייקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:45:23

באטלר צריך חמצן יותר מחולה קורונה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:45:39

שוב מיאמי משחקת בעמידה. כל שחקן חייב ליצור לעצמו קליעה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/10/2020 5:45:57

הבעיה הכי גדולה של ההיט שהם שומרים על לברון כמו שהוא שומר עליהם

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:47:28

הגנה נוראית שלהם על הפרימטר ועל קו ה3 בטח כשהוא רותח הערב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזה ריבאונד התקפה ואסיסט של לברון. מדהים.

asaf
10/10/2020 5:46:29

כל מומנטום שמיאמי יצרו היום נבלם , בעיקר אצל לברון..

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:46:43

הקבוצה המגעילה בהיסטוריית בנ.ב.א. הקבוצה בשחור.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:48:03
Reply to  onetwo3

אפילו לא הקבוצה הכי מגעילה בעיר שלה השנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 5:47:14

מיאמי כבר עלו ל 8 וחבורת לברון צמצמו בציק ל 1.
למה לקח לספולס כל כך הרבה זמן לקחת את הפסק זמן?

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:49:12

הוא למד את בראד סטיבנס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:47:17

באיזה סרט ספולסטרה חי שהןא משחק בלי שחקן פנים?
איך אפשר למחוק את אוליניק ככה פתאום?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:48:32

החלטות רעות, לא יודע למה הוא לא נותן לאוניליק דקות הם נראו הרבה יותר טוב איתו במשחקים הקודמים מאשר עם אדאביו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:48:37

מעניין אם הלייקרס יסיימו את הרבע ה3 ביתרון.
הם 56-0 כשזה קורה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:48:45

טוב. עכשיו בלי היאנקיס נשארה לי אטלנטה ברייבס

NFS
NFS
10/10/2020 5:48:50

מיאמי מחזיקים בקושי.
הלייקרס על סף כיבוש היעד.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:48:55

המשחק הכי שקט של לברון עד עכשיו מבחינת היחס לשופטים

עגל
עגל
10/10/2020 5:49:11

ספולסטרה שומר את נשק יום הדין לסוף.
קלי אוליניק

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:49:19

וויי וויי קראודר. זה כאב

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:49:35

ספלורטאה מפסיד למיאמי את המשחק, בלי שחקן פנים הלייקרס רצו 9-0 בדקה וחצי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:49:38

כמה חלש קראודר יכול להיות היום?
כל הזריקות שלן פנויות לחלןטין

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:49:43

קראודר כזה אפס הלילה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:50:16

קראודר עם ה-four-point play הכי גדול מאז לארי ג'ונסון, כמעט מאזן את ההחטאות ממקודם

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:50:24

וויי וויי קראודר – החזיר!

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:50:45

ספו שכח את הירו. כל משחק הוא שוכח מישהו אחר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:50:54

כל פעם זאני יורד על שחקן הוא מביא מהלך 2 דק אחרי

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:51:19

למה לעזאזל דייויס לא שומר על באטלר?

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:52:00

נאן מתחיל עם ההירו בול המפגר שלו

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:52:49
Reply to  D_Wade

אריק בלדסו לעניים

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:52:23

ITS MONEY TIME BABY!!!!!
LETS GOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:52:34

שיפסיקו לאבד

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:53:11

איך זה עבירת תוקף?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:53:57

באם חושך היום

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:54:08

לא נמאס לאדביו להיוצ מושפל????

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:54:12

אדבאיו ממש ממש לא איתנו היום

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:54:16

דיוויס הופך את אדאביו לסחבה כמו שהבטחתי, נגר מאה אחוז

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:54:34

אוליניק עדיף על אדביו

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:54:36

אדבאיו נראה מנותק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:54:41

שיעיף כבר את אדביו מהמדרשששששש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:55:00

וואלה ברוך צדקת

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 5:55:16

התלהבו לו מסדרה מול תייס הרפי הבנה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:55:27

מיאמי אולי צריכים לשחק קצת עם אוליניק שיוציא את דיוויס מתחת לסל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:55:37

פשוט אפס באם

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:55:46

ספו נותן לרסבע 3 להסתיים בלי שנייה להירו. ישנה לו בעייה קלינית של שכיחה. שכיחת שחקנים

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:55:50

הלייקרס לא ינצחו אם הם ימשיכו לעשות פאולים על שלשות

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:55:52

רובינסון לוהט היום, וואו

NFS
NFS
10/10/2020 5:56:16

מיאמי לא מצליחים אפילו לזרוק. איבוד אחרי איבוד.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:56:21

מזלשל מיאמי שקוזמה כל פעם עושה עבירה יותר גרועה מהקודמת

דן רוזנבלום
10/10/2020 5:56:31

DUN CAN ROBIN SHOOT!!!!!
HOLY SHIT!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 5:56:36

איך קוזמה לא קיבל טכנית על מה שהוא עשה???

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:01:21

השמש מתחילה להאיר מאחורי הרי עקבה, ירדן…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:57:09

חבל שלאדביו רק 3 עבירות ולא 6

מנחם לס
Admin
10/10/2020 5:57:30

אוליניק לא שיחק הלילה שנייה אחת

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 5:57:57

אם יש מישהו שקורא רק את התגובות בבלוג החי הוא יכול לחשוב ש-20 ללייקרס. מיאמי מסיימת את הרבע עם יתרון של 88-82

onetwo3
Editor
10/10/2020 5:58:13

השריקה הזאת לעבירה של אדביו היא דוגמה סופית לצביעות של השופטים.

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 5:58:45

פששש ההיט בעניינים, גיא – אני חושש שאני בעדם 🤦‍♂️

TheBirdMan
TheBirdMan
10/10/2020 5:58:47

יאללה מיאמי, עוד קצת!

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 5:58:51

מקווה שלבאטלר נשאר משהו בטנק בשביל הרבע האחרון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 5:58:53

טוב אז הלייקרס לא מובילים בסוף הרבע ה3 ולכן למיאמי יש סיכוי.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:00:42

לברון ברבע הרביעי חייב לתפקד על באטלר הוא הברומטר של התקפת מיאמי, לא הגיוני שהוא בוחר להתחבא בהגנה על קראודר

Ido5
Ido5
10/10/2020 5:59:25

אולי באם בזכות סיום רבע 3 יגיע חד יותר לסיום. מעניין לראות ברבע 4 אם נראה עוד פעם את דייויס ומוריס יחד כדי שיחלקו שמירה על באטלר ואדבאיו כמו שראיתי כבר ברבע 3

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:00:22
Reply to  Ido5

סביר שכן, אני יכול לראות דקות של לברון, מוריס ודיוויס ביחד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:00:05

זה היה צריך להיות 13-14 הפרש למיאמי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:00:45

אפשר לסחוב עוד 12 דקות, מקווה שיצליחו

asaf
10/10/2020 6:01:40

מקווה בשביל ההיט שלא ייפלו מהרגליים..בעיקר באטלר…

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:01:41

משחק ענק של באטלר. שוב. השאלה היא האם העייפות תהיה פקטור. 35 דקות יש לו עד כה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:02:28

לברון יסגור את הפער ברבע הזה ויקח פיינל MVP

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:02:30

רובינסון העז

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:02:58

דנקן וואו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:03:44

כזה טיפש הבאה הזה, לברון לא תשמור על באטלר?

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:03:46

באם יא דאםדאם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:03:48

שמישהו יעיף את באם מהמגרש כברררר

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:04:13

וואט דה פאק, איך הוא החטיא את זה?

עגל
עגל
10/10/2020 6:04:37

המשחק הזה הולך לכיוון של מיאמי.
הם פיצחו את ההגנה של הלייקרס.
באטלר והירו פיצחו אותה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:06:59
Reply to  עגל

הירו פיצח אותה מצוין כל החצי השני מהספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:04:39

אתם רואים את קובי זל מייקל, לא לוקחים את השחקן שגומר אותכם בהתקפה?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:05:00

מידהו יכול להרגיע את באם ולהוריד אותו מהקטע של להוכיח שהןא לא כזה נגר אחרי כל המהלכים המביכים האלה?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:05:07

השלשות של לברון במשחק הזה הזויות לגמרי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אדאביו לא בפוקוס.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:05:27

מגיע לפילי להירקב שהקשיבו לטנש והעדיפו את הזבל הורפורד על באטלר

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:07:55

הקשיבו למי ?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:09:22

לגיא עם השטויות של הסטטיסטיקה ו״התאמה״ במקום לצפות במשחקים

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:10:57

אני אקח סיכון גדול ואומר שלא נראה לי שפילי התייעצו עם גיא

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/10/2020 6:10:27

אתה מבולבל, באטלר החליט שהוא לא רוצה להיות שם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:06:02

למה הם נותנים לללברון מטר עם מעט על השעון?????

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:06:18

ספולס צוחק כשהוא רואה את הברברון בוכה לשופטים.
וואאאההה ןןןאאאההה בכיין

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:06:21

הגנה נהדרת של באם ובאטלר

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:06:36

אני שואל את ספו שוב: איפה הירו?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:07:43

היה פאול

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:07:43

דאנקן רובינסון כזה אהבל שלא קופץ על השחקן. השופט הולך להיות מוגלה לסין העיז לשרוק תוקף ללברון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:08:01

וואי וואי אם השופטים הופכים אצ ההחלטה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:08:43

אם לא המשחק הבא שישפטו זה יהיה את הנכדה של מנחם בבית ספר באטלנטה

asaf
10/10/2020 6:12:11

החלטה אמיצה.

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:08:16

לברון קיבל טכנית אי פעם?

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:08:22

רובינסון לא היה סטטי. בוא נראה מה יגידו…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:10:08

למה לא?
בהילוך החוזר היה נראה ככה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:08:58

הערעור הזה נועד להכניס את לברון למשחק/להשאיר אותו מרוכז לדעתי יותר מלערער על המהלך עצמו. לברון דרס את רובינסון

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:09:00

כל כניסה של השמוק הזה לברון, הוא דוחף בזרוע השמאלית. הוא עוד מתלונן על הפאול התוקף? זה למה אני שונא אותו

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:11:21
Reply to  מנחם לס

"ויצא המרצע מן השק" אה…
ככה מנחם? ככה?!
פייייייייייי יא רבאק!!!!!!!!!

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:14:17
Reply to  מנחם לס

מחר! כותרת יום ראשוןן!!
"מנחם לס שונא את לברון ג'יימס"
כל זאת ועוד…אצלנו כאן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:09:26

הבכיינון שוב בוכה.
עשה קריירה על בכיינות…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לברון קולע כמו קרי ומיאמי עדיין מובילים. כל הכבוד להם.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:12:06

איזה חובבנות של מיאמי במהלך והירידה להגנה

asaf
10/10/2020 6:11:17

לא יודע מה יחליטו אבל ווגל הוא המאמן הכי טוב בליגה בלנצל את הערעורים

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:11:20

סוף סוף הירו

שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:11:30

שריקה גבולית, מאמין שאם היו שורקים עבירת מגן גם לא היו הופכים את השריקה כי זה לא חד משמעי

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:11:33

פאק ירד ל-5 הפרש

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:12:06

שוב, השיפוט מדויק. זה בכלל לא רלוונטי שדנקן זז, בגלל שהתנועה שלו הייתה אחורנית.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:12:25

עושים עבודה נהדרת היום

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:12:06

כולם עומדים בהיט

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:12:07

למה למסור לקראודר?

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:12:24

כל העולם מרוכז בלייקרס וההיט מובילים כל המשחק…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:13:16

סל עכשיו קריטי

שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:13:23

ההתקפה של מיאמי סטטית מדי

asaf
10/10/2020 6:14:01

כי הוא פנוי…פשוט לא מסוגל לקלוע את המבטים הפתוחים

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:14:56

שמישהי תאהב אותי כמו שמיאמי אוהבת לעשות שטויות כשהיא ביתרון

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:14:57

וואו לברון. איזו הצגה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:15:09

מיאמי צריכים לשחק בסגנון המאוס של בוסטון
לעשות חסימה על דיוויס עם השחקן של קוזמה ולתת לבאטלר לחגוג על קוזמה אחרי החילוף

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:15:47

שיילכו לעזעזל הספורטיבי השופטים האלה

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:18:17
Reply to  onetwo3

שיפוט זה כמו מונרכיה תודעתית…
שופטים צריכים לקבל הרבה יותר כסף.
שופטים צריכים להפוך לאושיות.
ככה הם יקבלו החלטות טובות יותר.

NFS
NFS
10/10/2020 6:16:11

באטלר עייף לא קלע כבר שעה

שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:16:12

אדבאיו נוראי היו בהתקפה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:16:25

עכשיו להכניס את רובינהסון במקום קראודר

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:17:35
Reply to  מנחם לס

אתה לא יכול, אתה נותן לברון טיילת לסל עם הירו ורובינסון על המגרש ביחד

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:16:30

סעמק. אם מיאמי לא קולעת אחרי הטיים-אאוט היא לא תחזור

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:16:42

מיי מאן פופ!

dror2
dror2
10/10/2020 6:16:46

יש מצב שזה יתרון ראשון ללייקרס?

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:16:59

איך אתם לא מקיאים מהשיפוט הזה?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:18:16
Reply to  onetwo3

השיפוט מצויין הלילה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:17:00

ענק לייקרס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:17:19

איזה ביזיון אדביו.
לא ראיתי שחקן ככ טיפש שמכריח את המשחק שוב ושוב ושוב וכל פעם נכשל

שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:17:30

חלאס עם השלשות הפנויות האלה מהפינה!!!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מיאמי עייפים.

רועי ויינברג
Admin
שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:19:54

חוץ מבאטלר אף אחד שם לא שיחק המון דקות, אולי קראודר

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:18:07

חברים המשחק הזה מכור. ארשום את התגובה הזאת עוד 50 פעמים הערב, עד שהמסר יעבור.
כל פעם אוסיף נקודה בסוף כדי שאצליח

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:18:45
Reply to  onetwo3

בבקשה אל תספים את הבלוג

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:19:20

בגלל שביקשת אפסיק. אבל רבאק.. יש גבול

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:19:47
Reply to  onetwo3

תודה רבה, מעריך מאוד

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:34:16

כמה שאני יכול..

the spider
the spider
10/10/2020 6:18:25

איך מיאמי לא לקחו תכדור הזה שאדבאיו בזבז?? וקיבלו על זה שלשה בושה

דדי
דדי
10/10/2020 6:18:33

comment image

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:18:33

שיפוט זה כמו מונרכיה תודעתית…
שופטים צריכים לקבל הרבה יותר כסף.
שופטים צריכים להפוך לאושיות.
ככה הם יקבלו החלטות טובות יותר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:18:41

איזה הגנה גרועה של מיאמי על השלשות.
ההגנה הזאת עולה להם עכשיו במשחק ןבסדרה.
.
אין התקפת מעבר שלפחות 2 שחקני לייקרס לא פנויים לגמרי לשלשה.
אנחנו במשחק החמישי והשמירה של מיאמי על השלשות רק מחמירה

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:18:45

חברים המשחק הזה מכור. ארשום את התגובה הזאת עוד 50 פעמים הערב, עד שהמסר יעבור.
כל פעם אוסיף נקודה בסוף כדי שאצליח.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:19:33
Reply to  onetwo3

השיפוט מצוין.

KingJames23
KingJames23
10/10/2020 6:18:51

באטלר באשפוז

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:19:03

בשלושת מהפינה. המחיר של הדאבל טים.

NFS
NFS
10/10/2020 6:19:07

בנוהל.
מיאמי מובילים ב-11, גיימס עם שלשה מחזיר את הלייקרס, ואז איבוד הראש המפורסם של מיאמי והלייקרס ביתרון.
כמה פעמים זה כבר קרה היום (ובסדרה)..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:19:29

תמ"א טקס?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:20:02

לברון ובאטלר עכשיו עייפים
אבל למיאמי היום אין כלום חוץ מנאן ורןבינסון
בלייקרס כל מטאטא יורה

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:20:16

אם רובינסון לא ניכנס עכשיו, ההיט מפסידה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:20:29

אם אחרי פסק זמן המהלך שלהם היה שלשה של קראודר תחת שמירה בסוף 24 אין כאן סיכוי. לברון דורס את דרכו לניצחון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:20:48

איך אפשר לחזור מטיים אאוט למהלך כזה עלוב?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:20:50

באטלר גמור מעייפות

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:21:02

מיי מאן פופ

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:21:06

איזה הגנה של הלייקרס!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:21:17

יאללה מיאמי צאו לנו מהחיים

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:21:19

אין אוויר לג'ימי

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:21:20

וואו איזה פלופ

Ido5
Ido5
10/10/2020 6:21:36

הגנה מצוינת של הלייקרס!! איזה משחק לחץ במיוחד על רובינסון
פופ פשוט שחקן גדול

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:21:43

ספולסטרה לא משתמש בצ'לנג'ים בסדרה הזאת בכוונה?

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:22:36

חברים המשחק הזה מכור.

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:24:23
Reply to  onetwo3

בתור שחקן מקצועני אתה קורא את זה אה…

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:24:55
Reply to  onetwo3

גם השלשה הזו של דאנקן מכורה?
Nigga Please.

NFS
NFS
10/10/2020 6:23:03

איזה פלופ של פופ

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:23:32

באטלר לא ייאמן

NFS
NFS
10/10/2020 6:23:37

באטלר קלע במחצית השניה?

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:23:52

איך ספולסטרה לא השתמש בצ'לנג' על זה? טעות פטאלית

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:24:05

ג'ימייייי
קיבל זריקה של הסטרואידים של טראמפ

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:24:08

שיפוט ביזיון. ותודה לרובינסון

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:24:14

אם ספו לא מבקש רוויו הוא אשם

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:25:43

מ כ ו ר

Ido5
Ido5
10/10/2020 6:26:38

וואו דייויס צולע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזו הגנה של באטלר. חבל על הזמן.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:27:03

דיוויס צולע כמו חסידה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:27:12

לברון פשוט טוב מדי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:27:17

לברון נגד גימי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:27:35

לברון מדהים!!!

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:28:08

תמיד כשלברון ניכנס הוא דוחף ביד השנייה

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:30:36
Reply to  מנחם לס

די…באמת?
אויש.
לא פייר 🙁

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:28:27

מ
כ
ו
ר

!!!

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:28:35

הירו מת

Ido5
Ido5
10/10/2020 6:28:49

באטלר חייב חמצן

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:29:03

איזה מסכן מנחם. לא רק שהלייקרס יהיו אלופים…אלא גם שנוא ליבו לברון יחייך אליו שוב…

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:29:13

דיוויס בקושי הולך
שיעשו דאבל עין על לברון ויתנו לדיוויס לנצח את המשחק

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:29:26

ספו. קח טיעים יא אידיוט!

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:35:20
Reply to  מנחם לס

מי אדיוט מי?! אל מי אתה מדבר!!!
כולה 10 שניות אחרונות של גמר נ.ב.א הלו תרגע!!!!
P: <3

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:29:31

באטלר ליטרלי נותן הכל היום

המשגיח
Admin
10/10/2020 6:30:18

מטורף

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:30:37

אני לא יודע אם למיאמי יש עוד טיים, אבל אם כן, ספו חייב לקחת אותו. באטלר גמור

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:30:52

אדביו על לברון בהגנה, בלי חילופים ובלי בטיח

asaf
10/10/2020 6:31:09

יאללה איזה דו קרב בין באטלר ללברון… לברון חתם היום את המאבק מול דיוויס על ה-FMVP

NFS
NFS
10/10/2020 6:31:43

איזו מלחמה.
לברון זו חיה רעה. באטלר מדהים.

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:31:44

There is a Butler…
But then…
There is The King.

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:31:45

עכשיו אם באטלר מכניס 2, השופטים יצפצפו משהו נגד מיאמי

עגל
עגל
10/10/2020 6:31:50

מכור!
.
סתם, הומאז’ לזיו מפנמה.
לברון גדול מהחיים

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:47:03
Reply to  עגל

🙂

shadow
shadow
10/10/2020 6:32:05

ג'ימי באטלר עצום

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:33:11
Reply to  shadow

הוא מדהים.
Basketball Block Kid המקורי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:32:11

עם זה שהוא בכיין בלתי נלאה, לברון לוקח את המשחק הזה על עצמו ומראה שהוא בלתי עציר. עדיין השחקן הכי טוב באן בי איי ב 20 השנים האחרונות.
פשוט אגדה האיש.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:32:18

סל שובר לב של דיוויס

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:32:18

תראו שט=אני צודק

NFS
NFS
10/10/2020 6:32:42

חיים: דיוויס בלתי עציר, לברון סביר פלוס

מומי החציל
10/10/2020 6:35:26
Reply to  NFS

😀

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:33:14

טיילר הירו נכנס לספרי ההיסטוריה עכשיו

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:33:37

וויי וויי מה זה? התקף לב

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:33:41

הירו לא עשה דבר אחד מאז שהוא ניכנס

asaf
10/10/2020 6:33:57

אוי ההיט… ריבאונד..

מלובני
מלובני
10/10/2020 6:34:07

ריי אלן מישהו?

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:34:09

שבאטלר ייכנס. יתנו לו פאול

NFS
NFS
10/10/2020 6:34:37

איזו טעות של אדאביו.
שחקן לא חכם, שכח מדיוויס. לאן הוא הלך שם??

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:35:24

איזה משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:35:36

מהלך ענק של גימי

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:35:43

יש לי הרגשה שלברון הולך לקלוע עוד שלשה ארוכה ומיותרת

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:35:59

אנחנו בדרך לסל ניצחון מייאש של הלייקרס

מומי החציל
10/10/2020 6:36:06

הוליווד לברון

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:36:15

עכשיו לברון ייכנס וישרקו פאול נגד מיאמי

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:36:37

לברון ימסור ל kcp לזריקה האחרונה

shadow
shadow
10/10/2020 6:36:46

האם ללברון יהיה את האומץ לקחת את הזריקה?

שגיא נאור
Editor
10/10/2020 6:37:00

פופ מנצח את זה

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:46:14

או שלא

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:37:14

ממבה מנטליטי מה שנקרא

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:37:16

ההבדל הגדול ביותר בין באטלר לג'יימס, בעיניי, הוא על מי הם שומרים בהגנה..
באטלר כזה קשוח.. לוקח את לברון בהגנה.
לברון שומר כוחות

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:37:19

חשבתי שג'יי אר סמית' על הספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:37:24

גרין תסמוך עליו שיפסיד מ2014 איזה לוזר

Ido5
Ido5
10/10/2020 6:37:26

מוריס עם איבוד מזעזע

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:37:56

לברון כזה פח ששוב מוותר על זריקה אחרונה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:38:14

מיאמי ניצחו
אין טיים אאוט ללייקרס

מלובני
מלובני
10/10/2020 6:38:17

גי אר סמית ומוריס ביחד יש להם חצי שכל

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:38:37

מוריס עשה jr . . .

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:38:52

מי מוסר לגרין? הוא לא צפה בNBA

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:39:11

רק שלא ישוו

shadow
shadow
10/10/2020 6:39:11

כרגיל ללברון לא היו ביצים לקחת את הזריקה🤦‍♂️

מנחם לס
Admin
10/10/2020 6:39:21

הייתי מחמיץ את השנייה

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:39:35

וואו הייתי בטוח שזה יתפוצץ לנו בפנים

Ido5
Ido5
10/10/2020 6:39:50

משחק אדיר, האבנ שהלייקרס הפסידו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:40:19

מגיע למיאמי כל הכבוד!!! לברון שוב לא לוקח את הזריקה האחרונה על עצמו ובורח מאחריות

itaip
itaip
10/10/2020 6:42:33

אתה מביך

TheBirdMan
TheBirdMan
10/10/2020 6:40:25

יששששששששששששששששששששששששששש

asaf
10/10/2020 6:40:36

וואו!! על אדי הדלק של באטלר הסדרה חיה!

דן רוזנבלום
10/10/2020 6:40:42

מדהים!!!!!
מנחם מנצח!!! לברון ג'יימס הוא פח!!!!
רועי מנצח!!! מיאמי מנצחת!!!

צוות הופס מנגן על כינורות העולם!!!!!!

onetwo3
Editor
10/10/2020 6:40:55

הפציעה של דיוויס משמעותית מאוד

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:41:05

וויי וויי גיא – לקחת את זה פייר אנד סקוור – מדהים!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:42:12
Reply to  דה שוט

כן גם אותי לקח, אחרי כל האירובלים שזרק העונה מגיע לו ניצחון

NFS
NFS
10/10/2020 6:41:18

ישששש
איזה משחק! קלאסיקה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מדהים, מדהים, מדהים. משחק היסטורי, לא פחות.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:41:32

פאק איט מיאמי לוקחת את משחק 6

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:41:38

אמרתי לכם שזה לא ייגמר ב-5…

כנראה שהסדרה תסתיים ביום ראשון, אבל הלייקרס יקיזו דם בשביל זה (ספרו לי שוב כמה זה חד צדדי).

באטלר עם סדרה להיכל התהילה. לא אנושי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:41:45

יש לי קצת מסמרים בשביל גרין אם חסר לו בנגרייה.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:41:55

התגובות של ההייטרים נהדרות… לברון היה צריך לזרוק על טריפל טים… ממבה מנטלטי!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:43:32

לתת לדיוויס להריץ את המהלך, אתה זוכר סופרסטאר שאין לו זריקה גדולה בקריירה בפלייאוף? שהמהלך הזכור ביותר שלו זה הגנתי, הוא לא היה צריך לזרוק על דאבל טים שיביא לדיוויס לזרוק בטח לא לגרין

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:45:52

דיוויס חצי מת בקושי הולך

trusttheprocess
trusttheprocess
10/10/2020 6:47:57

ואני גם זוכר את לברון בפלייאוף אומר לדיוויד בלאט לשבת בצד וקולע סל נצחון על הפנים של באטלר

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:46:19

חביבי, אלו הרגעים בהם אתה יוצא (לא בפעם הראשונה, וכנראה שלא בפעם האחרונה) קלולס.
תתבונן בדקות האחרונות. פעם אחר פעם לברון לקח את הכדור לסל. מול טריפל טים? מוסרים לשחקן הפנוי.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:48:23

מתי לברון לקח זריקה אחרונה בפלייאוף? באטלר לקח מהלך אחרון, כל כוכב לוקח מהלך אחרון, כולם ידעו שלברון יחדור וימסור שאין לו ביצים לזרוק.
.
מוסרים לגרין מתי גרין קלע זריקה גדולה ה6 שנים האחרונות האיש חורבן שאין לו יציבות

עגל
עגל
10/10/2020 6:47:26

ברוך אתה קשקשן שזה נפלא, תמשיך

MacLeod 1
MacLeod 1
10/10/2020 6:42:06

איזה הזייה
היקום נתן ללברון הכל… רק תיקח!

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:42:46

בוקר טוב אגם ולילי ריגר ורועי ובירדמן ודי ווייד וצ׳יקו!!!!

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:43:47

אולי הגיע זמן לתת למיאמי בכלל ולבאטלר בפרט קצת קרדיט?
נתנו משחק לפנתאון, ועוד בלילה בו לברון ענק.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 6:45:25

כל הקרדיט מגיע להם במיוחד לבאטלר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:48:08

באטלר מקבל קרדיט אינסופי פה.
הוא השחקן הכי טוב בסדרה כרגע.
מיאמי כקבוצה עסוקה בלייצר לעצמה מצבי רדיפה במקום לגמור משחקים

NFS
NFS
10/10/2020 6:49:44

100+

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 6:44:37

בסוף מוריס עשה סמית׳

NFS
NFS
10/10/2020 6:47:17
Reply to  דה שוט

אתה זוכר מי כתב שמיאמי ינצחו?
😎😎

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 7:09:17
Reply to  NFS

ומי כתב הפוך? חחחח אין אפס

עגל
עגל
10/10/2020 6:45:33

כל הכבוד למיאמי ששיחקו כמו גברים עד הסוף. הם די ניצלו בנס מהמשחק הזה.
הלייקרס קצת בבעיה עם הפציעה של דיוויס, בלי תרומה ממשית ממנו הם לא יקחו את הסדרה.
דני גרין לא מחמיץ הזדמנות לפספס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:48:01
Reply to  עגל

לא החמיץ להחמיץ? עכשיו החמוץ אצל לברון בתחמיץ…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 6:46:50

ילה משחק הבא יהיה מעניין.
סגרנו יום ראשון שתיים וחצי.

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:47:24

משאלות לב לקראת משחק מספר 6: שדראגיץ' יחזור ושאדבאיו יתעורר בבקשה. מרגיש לי שהוא לא חזר מהפציעה 100%, קרה לו אותו דבר מול בוסטון עם הפציעה ביד. היו לו רגעים טובים היום, אבל הוא נורא לא חד ולא מפוקס.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:53:18
Reply to  D_Wade

אסתפק בזה שיהיה יותר בריא מדיוויס

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 6:59:07

אתה מבין שעצם האמירה שלך מאחלת לדיוויס פציעה?

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 6:47:49

גיא מה אתה מתעסק בשטויות? האם זה אומר שניצחת את דה קרס?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:50:05

בטח שניצחתי. לא היה לי לרגע ספק, זה כוחו של דה קרס.

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 6:51:03

ובא שלום על ישראל…

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 7:00:05

מה שכן אני חושב שאפשר למחוק את טענות הבאטלר לא מספיק סקורר כדי להסתמך עליו בקביעות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/10/2020 7:07:07

מהר עוד התערבות על אי קיום של משחק שביעי

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 7:09:45

ניצח ניצח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:48:47

וואי וואי וואי אם דייויס פצוע כמו שהןא נראה.
זו פציעה ישנה שהןא החמיר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:49:42

לא ברןר מה קרה בהגנת הלייקרס בפוזשן האחרון של מיאמי.
הם פשוט התפרקו לחתיככות והשאירו לבאטלר קליר פאת
איפה שימון??

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 6:52:06

הוא לא מסוגל לראות את לברון חוגג.
עד כדי כך זה כואב לו…

עגל
עגל
10/10/2020 6:57:30

שמעון הוא לוזר ידוע.
ההגדרה של לוזר

זיו פנמה
10/10/2020 6:49:56

נסיון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 7:02:02

הניסיון הצליח
זיו מפנמה חזר….
המשחק לא מכור!
🙂

sroni741
sroni741
10/10/2020 7:12:51

וואוו, איזה משחק מטורף, כמה תהפוכות, כמה מהלכים גדולים. פשוט כיף. חשבתי שמיאמי עשו טעות ענקית בסיום כשהלכו על סל מהיר ונתנו כדור אחרון, אני תמיד בעמדה שאם אפשר שהכדור האחרון יהיה בידיים של הקבוצה שלי, ועוד כשממול יש את לברון. אבל למזלם גרין החטיא ומוריס עם מהלך הזוי נתן להם כדור, אגב השופטים מיהרו כל כך לשרוק עבירה על הירו כשלא ברור בכלל אם היה שם משהו, גם בסיום כשהלך על לקלוע מהקו זריקה שניה במקום להחטיא לא הייתי משוכנע שזה מהלך נכון, אבל שוב למזלם לא קיבלו שוויון.
השיפוט היום לא הכריע וניסה להמנע משריקות הזויות, פה ושם היו טעויות, אבל הן היו ברמת הסביר.
בשתי הקבוצות פרט לנאן כמעט שום תרומה התקפית מהספסלים, הזכיר קצת את הסדרה של חצי גמר המזרח.
וואוו משחק מטורף של לברון, בהלם מהתוקף שנשרק ובהלם מכך שמיאמי הצליחו לא לתת לו זריקה מכריעה שהייתה נכנסת לכל סרט היילייט לעוד עשרות שנים .

sroni741
sroni741
10/10/2020 7:14:48

פופ מקבל את פרס פלופ הפיינלס, הבן שלי אמר שזה היה ברמת הסמארט, כלומר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.