04:00-לוס אנג'לס לייקרס (3) – מיאמי היט (1):
בכל סדרה יש רגע פיבוטלי שאליו תחזור הקבוצה המפסידה בסיוטים שלה, במחשבות ה-"מה היה אילו". זה לא משנה האם זה באמת נכון, ובסדרה הזאת זה בוודאי לא נכון כי מיאמי הייתה מפסידה את הסדרה הזאת לא משנה מה, אבל הרגע הזה עבורה יהיה הרגע במשחק 4 שבו באטלר החטיא את השלשה וחטף שלשה בצד השני כדי להבטיח בפועל את הנצחון של הלייקרס. ואז היה את הרגע הזה.
במצב של 2-2 ועם כל המומנטום, כשהיא מקבלת בחזרה לפחות את באם תחשוב לעצמה מיאמי, אנחנו היינו בכיסא הנהג, במצב הזה, המשחק של היום היה נראה כמובן אחרת לגמרי, והפריוויו הזה היה נכתב אחרת לגמרי.
אבל מציע לאוהדי מיאמי, לעצור סוסים. גם אם השלשה הזאת נכנסת, מיאמי עבדה כל כך קשה כדי לקנות סל או כדי למנוע סל מהלייקרס, שקשה לי להאמין שהלייקרס היו מפסידים את המשחק הזה. כן, AD, לברון ורונדו היו מוצאים דרך לנצח. וגם אם בדרך נס מיאמי הייתה לוקחת את המשחק הזה, לא סביר שמיאמי הייתה מנצחת בסדרת הטוב מ-3 פשוט כי היא קבוצת כדורסל טובה יותר.
דבר נוסף שקורה לרוב בסדרות גמר הוא שאחרי כל ההתלהבות מהתאמות, חוכמת המאמנים והניסיון ההגנתי המצטבר של כל אחת מהקבוצות, הקבוצות מגיעות לנקודת שיווי משקל. בסדרות ממש טובות, כמו הספרס-מיאמי הראשונה, שיווי המשקל הזה מאוזן. הכשרון של מיאמי מול היכולת הקבוצתית של הספרס התאזנו והסדרה הוכרעה על מילמטרים. באליפויות של גולדן סטייט שיווי המשקל נטה לטובתה בבירור בכל מובן והיא ניצחה בקלות גם אם לרגע היה נראה שבלאט ולברון מאתגרים אותם. הסדרה הזאת דומה יותר לסדרה הראשונה של גולדן סטייט וקליבלנד.
זה פשוט לא כוחות.
אולי בעתיד כשמיאמי תצרף עוד כוכב, רובינסון, הירו ובאם יתבגרו בשנה נוספת או כל התפתחות אחרת מיאמי תהיה קונטנדרית אמיתית, הפעם, עם כל הכבוד והאהבה, ויש הרבה כבוד ואהבה, מיאמי אינה קבוצה ששייכת למעמד הזה. זה לא עלבון, יש לא מעט עונות בהן מגיעה קבוצה שלא שייכת למעמד למעמד, כתוצאה מחוסר איזון בין הקונפרנסים, פציעות או מזל, למעשה נדיר יותר ששתי קבוצות שמייצגות את העילית שיש לליגה להציע מגיעות למעמד, וזה מה שהופך את אותם גמרים למיוחדים.
הגמר הזה הוא לא גמר כזה, זהו טקס הכתרה מתמשך, ושום דבר שקרה במהלך הסדרה לא גרם לי לשנות את דעתי לפניה.
אני חושב שהאקס פקטור היחיד שהיה יכול לאזן מעט את הסדרה היה דווקא איגודלה. ההגנה שלו והניסיון שלו היו יכולים לתת למיאמי משהו נוסף, אבל מה שגילינו לאורך הסדרה הוא שאיגודלה פשוט כבר אין את זה ברמות האלה ובאופן עיקבי, וכך הלך האקס פקטור היחיד של מיאמי.
אבל מיאמי בהחלט יכולה לקחת עוד משחק מהלייקרס. זה תלוי בסגירה לריבאונד, שבו היא חייבת להשיג שוויון (44-51 ללייקרס במשחק 4), בכפיית איבודים על הלייקרס (שוויון 15 במשחק מספר 4), ובכך שלפחות אחד מבין הירו, רובינסון וקראודר "יתפסו אש".
וזה כמובן תלוי בבאטלר. אחרי שקלע 40 נקודות במשחק מספר 3 חזרתי לאחד הפריוויואים שלי שבו כתבתי שמיאמי צריכה ממנו תצוגות כמו בימיו בשיקאגו, כי יתר הכלים ההתקפיים שלה מוגבלים וד"ר הופמן כמדומני כתב שכבר אין לו את זה במחסנית. עכשיו שאנחנו יודעים שעדיין יש לו את זה, מיאמי צריכה את זה ממנו מאוד.
הלייקרס לעומת זאת צריכים להמשיך לעשות את מה שהם עשו עד עכשיו. היכולת של לברון ודיוויס והתשומת לב שהם מקבלים היא כזאת שהופכת שחקני שולי NBA לשחקנים לגיטימיים הגמר ה-NBA. אי אפשר להדגיש מספיק את הנקודה הזאת היא זאת שגורמת לנו להתפלא פעם אחר פעם כששחקנים יורדים בשתי רמות כשהם עוזבים את הספרס או את גולדן סטייט.
ה-FMVP יילך ללברון, כי כאשר זה לא חד משמעי, ה-NBA תמיד תלך עם הסיפור והסיפור הוא לברון, ובמקרה הזה זה לא חד משמעי. לדיוויס היה את הרגעים הזכירים של הפלייאוף הזה. שלשת ניצחון, החסימה על באטלר וכיו"ב. ההגנה שלו היא זאת שבעצם מייצרת את הלייקרס הנוכחית והגאונות של ווגל הייתה לבנות את ההגנה מסביבו בצורה שממקסמת את היכולות שלו. גם בהתקפה הוא הכלי הבלתי עציר האמיתי כאשר גם לברון הוא בלתי עציר, אבל גם פחות לאור העובדה שאחרי הקילומטרז' הבלתי נתפס שלו הוא כן איבד מעט מהכח והמהירות, ובוודאי מהיכולת להגיע למקסימום כח ומהירות לאורך זמן כשהוא משחק 43 דקות למשחק, ובעיקר לאור העובדה שהביטחון שלו בזריקה מבחוץ קצת חזרה אחורנית.
ולסיום חובה להגיד בקול צלול וברור שני דברים:
- אין כאן שום כוכבית, זאת אליפות ככל האליפויות, כמו שהאליפות של הספרס בעונה המקוצרת, האליפות של גולדן סטייט עם הפציעות של קליבלנד והאליפות של טורונטו עם הפציעות של גולדן סטייט לא היו אליפויות עם כוכביות. בכל אליפות יש פציעות, סיפורים, מקרים ייחודיים, ובעוד המקרה הזה ייחודי מכולם, תנאי הבועה היו שווים לכולם ואינם מקימים כוכבית.
- לברון לא נכנס עם האליפות הזאת לשיחה על ה-GOAT. הוא הפסיד יותר מדי, עשה מעט מדי בזכות עצמו וזכה מעט מדי מכדי לעמוד בשורה אחת עם ג'ורדן. מבחינתי כניסתו לשיחה תהיה בתרחיש אחד – אם יצליח להרים ת'ריפיט בלוס אנג'לס (או במקום אחר, האיש תופעה פיזית בלתי מוכרת ומשקיע מליון דולר בשנה בגוף שלו, תיאורית הוא יכול לשחק עוד 5 שנים כמו כלום). זה הופך את השנתיים הבאות, כמו כל 15 השנים האחרונות, להיות שנים שבהן לברון יהיה נראטיב מרכזי בליגה, לי אישית כבר יש בחילה מזה, אבל זאת מציאות ה-NBA שאנחנו חיים בה וכדי להתרגל לזה.
בשנה הבאה, בהסתברויות שונות יהיו בחיינו סיפוריהן של הקבוצות שכמעט הגיעו השנה ויש להן עוד פוטנציאל ו/או תקרת שכר – מיאמי, בוסטון, טורונטו, דאלאס ודנבר, הקבוצות שיש להן כוכבים אבל עוד לא מימשו – מילווקי, פילי והקליפרס בראש ובראשונה, והקבוצות שלא היו איתנו אבל יש סיבות טובות לחשוב שיהיו איתנו בעונה הבאה – הווריורס, והנטס.
במילים אחרות גם אם העונה תיגמר הלילה, יש הרבה למה לחכות בעונה הבאה, וזה עוד לפני שדיברתי על דני שלנו (ואולי גם ים מדר), ועל הקיץ הכאוטי שמצפה לנו.
בינתיים, בואו נהנה ממשחק שאולי יהיה האחרון בסדרה שסיפקה לא מעט רגעי כדורסל נהדרים, גם אם מעט מתח אמיתי.
תבלו.
הימור: הלייקרס ב-12
מתח אמיתי?
רק שחקן אחד מבין 2 הקבוצות חזר מפיגור היסטורי 3-1 בסדרת גמר.
הסיכוי שזה יקרה כאן הוא 0.
–
הקרב ע- ה-FMVP גם הוא כמעט גמור כשלברון מוביל 3-1.
שמע אתה אחד האנשים ההזויים באתר.
ההבדל בינל לבין שימון הוא ששימון עוה הרבה דברים בבדיחות הדעות וחלק מההגזמות שלו הן גם בבדיחות הדעת, כשהוא נכנס באין כניסה.
3-1 ללברון במה? בסקורינג? שמע ר גארדבג׳?
דייויס בינתיים נותן לו סוויפ 4-0 בהגנה.
.
לברון יקח אם לא יקרה משהו מטורף מצדו של דייויס, לא *רק* בגלל היכולת אלא גם בשל הנראטיב.
.
אני בטוח שכל אלה לא מעניינים אותך, כי כש10 שחקנים על הפרקט אתה לא עסוק במשחק אלא בלברון.
פריוויו מעולה. אחד הטובים שלך.
אבל אותי מעציב כשכותבים על מיאמי מבלי להזכיר שהיא משחקת ללא הפוינט גארד היחיד שיש לה =- גורן דראגיץ'. זה פשוט לא פייר, וזאת טעות. דראגיץ' הוא המנוע הגורם למיאמי לנוע ללא כדור, לנוע ללא הפסק עם החלפת מקום. מאז חצי המשחק הראשון בו הוא נפצע – כל היופי במשחק של מיאמי – נעלם.
גם אייברי ברדלי לא משחק ואף אחד בלייקרס לא מתלונן על זה
ודבר אחרון: מכל אנשי הצוות והגולשים באתר, אני היחידי שראה גם את מייקל וגם את לברון הרבה, הרבה פעמים. משהו בסביבת 30 פעם כל אחד, ותמיד מ-6-7 מטרים ולא ממרומי היציע.
כשאני כותב ברצינות, אני רציני. לאי החיבה שלי ללברון אין כל השפעה על מה שאני כותב: מייקל ג'ורדן הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם דרך על פארקט כדורסל. אני לא מבקש מאף אחד לקבל את דעתי, דיעה של אחד הנמצא עם ה-NBA בצורה אינטימית ביותר כבר 60 שנה. אני רק אומר, שוב, שאילו התחלתי קבוצה, הייתי בוחר ראשון את מייקל ללא היסוס קל שבקלים. ולדעתי 90% מכל אנשי הכדורסל שראו את שניהם מקרוב כמוני, היו בו חרים במייקל, כמוני.
עצם ההשוואה שלך על החשיבות היחסית של דראגיץ' למיאמי ושל בראדלי ללייקרס מראה איזה חסר מושג אתה, אפילו שאתה חבר צוות.
עצם ההשוואה שלך על החשיבות היחסית של דראגיץ' למיאמי ושל בראדלי ללייקרס מראה איזה חסר מושג אתה, אפילו שאתה חבר צוות
–
הטענה שלך היא שגויה מהיסוד כי לברון היה בדיון מול ג'ורדן עוד לפני העונה הזאת.
מכל השיאים שלברון שובר כל עונה כולל מס' הניצחונות והנק' בפלייאוף.
–
השיא אולי הכי מרשים הוא אליפות באירגון שלישי שונה כשחקן הטוב בליגה.
וכמובן שיקום ההריסות של הלייקרס-
אחרי שהייתה במצב הכי גרוע שלה בזמן השליטה ההרסנית של קובי ומג'יק שלא הצליח לנהל את הקבוצה.
זה דיי משעשע שאתה מציג את הדיעה שלך שהוא היה בדיון כעובדה, הוא לא היה,וגם לא קרוב, וגם רוב מעריצי לברון יגידו לך שבלי אליפות עם הלייקרס הוא לא בדיון. בוא נתקדם
עצם העובדה שפרו בונו מודה שיש דיון ולא שלברון ניצח אותו מזמן זה כבר צעד עצום קדימה מבחינתו.
הדיון היה כבר כאן ובכל מקום גם לפני האליפות של הלייקרס.
–
בכל אופן הגיע הזמן שההיטרים יתקדמו.
אני מסכים שהוויכוח מיותר.
לברון עם טבעת באירגון שלישי שונה זה כבר עובדה.
בדיוק הפוך האליפות בארגון שלישי מורידה אותו מהדיון כי זה מוכיח שהוא מקבל קבוצות מן המוכן בניגוד לנוביצקי ,האקים ואחרים שבנו וגדלו והגדילו את הארגון
לברון ברח והיה צריך את עזרת החברים (וויד ובוש ) לאליפות ואח"כ העתיק ממנו דוראנט ולכן שניהם לא בדיון בכלל על הגדולים ביותר הם קטנים על מייקל נוביצקי אזייה או האקים
הם מקסימום במדרגה של שאקיל אוניל
איני בא להטריל ואיני בא לומר שלברון לא שחקן גדול אך הפחדנות הזו או במילים יותר עדינות אי המסוגלות לקחת את הארגון שלך עד הסוף מורידות ממנו את היכולת לקרוא תיגר על מייקל
נכון היו כאלו שבאו לארגונים בנויים כמו מג'יק ולארי או בנויים חלקית כדאנקן
ובכל זאת הם לא ברחו .לברון ברח ויאניס למשל עדיין לא וייתכן ולא יברח אף פעם
הבריחה הזו במיוחד שהיא נעשית על רקע מקצועי קרי על רקע הודעה שלך שאתה לא יכול לבד היא בריחה שמונעת ממך בעיני את הדיון על הגדולים באמת מייקל לא היה בורח משיקגו בלי אליפות האקים ונוביצקי הוכיחו זאת במשך עשור ומעלה (האקים בדיוק עשור ונוביצקי שיחק 13 עונות בדאלאס עד שהביא את האליפות )
ולכן אם יש משהו שהשיקוץ יכול להתמודד עליו זה תואר ג'נרל מנג'ר .
אני לא מאמין שצריך שוב להכנס לדיון הזה….
נו טוב…
לברון לא הצליח לנצח את הביג 3 ולכן הוא עשה את ההחלטה הכי מבחילה לשעתה.
ג'ורדן ליטרלי קיבל מכות מדטרויט ולא התיאש עד שהצליח.
.
ווייד התחיל להתעייף קצת ולברון ראה הזדמנות לעשות עוד קבוצת כוכבים עם אירווינג ולאב וכמובן שלא ויתר על ההזדמנות.
.
לאב התחיל להזדקן ולהפצע, אירווינג הלך ושום FA לא רצה לבוא. שלברון יחכה למשהו? HELL NO. ברח לLA.
.
אסופת בחירות דראפט גבוהות מתחילה להבנות לה בLA, הם מתחילים להתבגר ולהראות יכולות. לברון נפצע ועוד לפני שהיה לו סיכוי לשחק איתם משחק פליאוף אחד הוא מוותר על התענוג, שולח את כולם יחד עם העתיד של LA לניו אורלינס עבור דייויס.
.
אני רואה אופורטוניסט שמבין שהוא תלוי באחרים.
אולי קליבלנד זה מועדון כושל, אבל מה היו הבולס לפני? דאלאס? הספארס? מיאמי (של ווייד)? היו להם אליפויות לפני?
לברון הוא הגואט שלי וגם של רבים אחרים
וכן הוא חד משמעית בדיון אולי התפיסה אומרת שבערך 85 אחוז הולכים עם גורדן אבל זה לא אומר שאין דיון בינהם.
ואתה דור מציג את הדעה שלך כעובדה ולא רק THE PRO
בן כמה אתה?
ובן כמה פרו?
ישר הגעת למשפטים המוכרים כמו אתה לא ראית את גורדן אז אין לך מושג? הגיל שלי הוא הגיל שרשום מאחורי החולצה של 2 השחקנים האלה.
ואפילו אם הייתי צעיר יותר,מה לצעירים אין זכות דעה? מה זה ההתנשאות הזאת? טוב שלא תגיד שאתה הבאת אותי אל האתר הזה כמו אמיר השכל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח I rest my case.
.
הגיל שלך קשור כי אתה לא ראית כלום. אני ראיתי מעט מג'ורדן בלייב (3 עונות אחרונות בשיקאגו וכל הוויזארדס) והרבה מאוד יוטיוב.
להאשים אותי באהדה אליו לא ניתן כי תמיד הייתי נגדו, כיבדתי ופחדתי ממנו אבל לא רציתי שינצח כי הוא פשוט owned the game AND owned the players ואני תמיד מעדיף אנדרדוגים כשאין לי קבוצה אהודה (ובגיל הזה לא באמת היתה לי).
.
הגיל הוא פונקציה של מה ראית. אם אתה יכול לומר שהמצאת מכונת זמן והלכת לצפות במשחקים, בליגה וכו' אז יכולה להיות לך טענה. אבל מה שאתה אומר זה להתבסס על השנים שראית נבא והן מעטות, מאוד.
.
וארז, האקים יכל להתכבד ולעלות לגמר מתישהו כשג'ורדן שיחק. הם נבחרו באותו דראפט להזכירך.
לגבי השוואת קבוצות או שחקנים – אתה זוכר כמה קבוצות של 60+ ג'ורדן ניצח בקונפרנס שלו ובגמרים?
אתה זוכר שהוא ניצח את שאק-פני, דרקסלר, פייטון-קמפ, מילר ושות', מאג'יק ושות', תומאס ושות', סטוקטון-מאלון, ניקס, וכו'.
כולם נגרים, טוב נו.
בכל מקרה, בניגוד לילד בן 23, אתה ראית. הוא לא. אין פה עניין של התנשאות, אבל כשמעמידים על כף המאזניים שני דברים צריך להכיר את שני הצדדים.
חולה על השאלה היהירה הזו.
כמה יהירות נוטפת משאלה כזו.
אני בן 44.
מסוף שנות ה80 רואה נ.ב.א.
ראיתי את כל הגדולים בשנים האלו וכמובן את מייקל בשנות ה90.
הליגה הייתה מחורבנת.
מעט מאוד שחקני ענק. (יש כל כך הרבה שחקנים היום שכל כך יותר טובים מדרקסלר, מאלון, יואינג, קמפ ועוד ועוד. אין מה להשוות בכלל).
שאקיל היה בתחילת דרכו.
את האקים מייקל מעולם לא פגש בגמר!!!!
די כבר עם השטויות האלו של "בן כמה אתה".
מייקל מעולם לא שיחק נגד קבוצה שאפילו התקרבה וחו במעט לספרס של 2013 ו2014 ובוודאי שלא נגד שום דבר שהיה חצי מהלוחמים, אפילו ללא דוראנט.
"בן כמה אתה"? שאלה יהירה.
אני בן 45 וראיתי את בוסטון/לייקרס של שנות השמונים, דיטרוייט ההסטוריים ואז לאחר שהתעייפו את גו'רדן.
אין מה להשוות בין הקבוצות של העשור האחרון וכל מה שהליגה יצרה לפני כן.
כולם הרבה יותר טובים – הן כשחקנים אישיים והן כקבוצות ו'מניבול' פסיכי שיצרו.
השיטתיות הגאונית של רודמן היום היא א-ב. מה שסטוקטון ומאלון עשו, היום נעשה במחצית הקבוצות…
אני מאלו שחושבים שהשינוי הפנטסטי היה היום שבו לברון החליט שהוא כלל לא בתחרות עם ג'ורדן אלא כמודל הוא צריך להסתכל על מג'יק.
מבחינת דומיננטיות – לברון הוא פשוט לא יאומן – כאשר הוא רוקד עם ענקים – לא כיחידים אלא כקבוצות ואפילו ארגונים: אגב, הדומיננטיות שלו מזכירה את מג'יק, בירד והגדולים באמת דווקא ביכולתו להנהיג את ה-HEAD CASES. רודמן לא הקשיב לאף אחד מלבד מייקל. לברון הצליח עם בירדמן, קיירי ושות'. כי הגדולה האמיתית היא לא להיות ראש לשועלים (בלק ממבה לאחר גירוש שאקיל) אלא להיות ראש לאריות – ולהשאיר אותם כאלה (ואף להגדיל אותם)…
אגב, דווקא יכולתו (שממש מתאימה לאריות) לתת ללביאות לתת ללביאות להביא עבורו את הצייד ממש מתאימה…
אני בן 42 וראיתי כמעט את כל המשחקים בתקופה של ג'ורדן, מותר לי לחשוב שלברון טוב לפחות כמוהו באופן כללי ובכל אספקט למעט קליעה טוב ממנו? או שאני גם צעיר מדי?
שיקום ההריסות של הלייקרס?
אולי משכון העתיד של הלייקרס.
לאן הם הגיעו בעונה שעברה כשלברון היה בריא? מקום רביעי במערב? וואו, ממש שיקום.
.
לברון ישחק גם 30 עונות אם זה יעזור לו בשורה סטטיסטית כלשהי.
מה שזה לא יעזור לו הוא בלהשתוות באליפויות, fmvp, מאזן גמרים, scoring titles, all nba defensive, dpoy, ממוצע נקודות, PER.
לברון מביא מספרים מוחלטים שהם פועל יוצא לlongevity שלו. בזה הוא לגמרי הגואט. אבל בכל מה שקשור ללהיות השחקן הכי טוב/גדול הוא לא..
.
אני מציע לך לראות קצת כדורסל ולא להיות גרופי של לברון כמו בריבים בין עופרה חזה לירדנה ארזי או בריטני מול כריסטינה אגילרה.
דור – פריוויו נהדר ותודה גדולה על ימי שישי.
.
מרגיש כמו משחק אחרון לעונה משוגעת, הלוואי שההיט יצליחו להוציא מעצמם עוד משחק גדול אבל הלייקרס כבר הראו 3 פעמים בפלייאוף הזה שהם לא מורידים הילוך ביתרון 1-3.
.
מסכים לגבי מאבק ה-fmvp – מגיע ללברון ודיוויס במשותף אבל ללברון יש את הסיפור ולא פחות חשוב, את המספרים כי את ההגנה של דיוויס קשה יותר לכמת.
.
אהבתי את התזכורת לגבי העונה הבאה – תמיד יש ריק אחרי סיום עונה אבל יש המון למה לחכות (אבדיה וג"ס בעיקר מבחינתי).
אחלה,תודה רבה
צריך לשים כוכבית על העולם נראה לי… הפלייאוף בסדר גמור
נתחיל עם קצת ווישפול: HEAT IN 7
עכשיו נחזור למציאות – לפי רוב הקריטריונים המקצועיים דיווס עדיף, אבל במשחק הזה אני משער שלברון ידאג לסדר לעצמו דף סטטיסטי מרשים יותר ועם הזיכרון הקצר של הבוחרים גם יזכה. מה שכן – זה יכול לעלות ללייקרס במשחק קשוח הרבה יותר ממה שהם רוצים.
וואלק אתה..
"לפי רוב הקריטריונים המקצועיים דיוויס עדיף".
תשמע, לא דיברנו על זה כבר? יאללה, עזבתי אותך, אם בא לך לכתוב עובדות תלושות העיקר שלברון בטעות לא יאפיל על קובי (שזה דומה לחשש שסרינה וויליאמס לא תאפיל על קים קלייסטרס) אז תהנה, באמת.
.
לגבי המשחק, לא יכול להסביר זאת, אולי דה שוט יוכל, אבל זה של מיאמי 107:101.
נתראה שוב ביום ראשון לגיים 6.
חבריקו סורי אני לא יכול להוציא אותך מזה היום 🤷♂️ תפתח את העמוד האחרון בפנקס-רושמת שלך ותרשום:
הלייקרס בדו ספרתי, לברון ב-3
נעליים, תסרוקות, סטיב קר ודייויד ווסט (מי זה?), שמעון מנגב בשכונה, גיא מנשק את הבוקס-סקור… שום דבר לא יעזור
נגמר 🙁
https://youtu.be/Ia02fGpUQfU
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין טיפה אופטימיות.
התיאוריה שלך מורכבת מ-2 שלבים, שאף אחד מהם הוא לא נכון:
1. אתה מניח שהאמירה שלי שדיוויס עדיף היא תלושה – לא נכון. הפער ביניהם בכל מקרה קטן, ולדעתי היתרון של דיוויס. גם אם תסבור שהיתרון של לברון, זה לא הופך את הדעה השנייה לתלושה.
2. אתה מניח שאני מוריד מלברון בגלל שאני אוהב את קובי – לא נכון. גם אם נניח שאני מוריד אותו בגלל שאני לא אוהב אותו, ויש כאן כמה שסוברים ככה, אין קשר מבחינתי בין קובי ללברון, וזה שאני אוהב שחקן אחד ולא אוהב אחר לא גורם להשוואה תמידית אצלי.
חוץ מזה – לסרינה יש הרבה יותר תארים מאשר לקלייסטרס. לקובי יש יותר אליפויות מלברון, וזה כשלברון היה ליד שחקנים טובים יותר לאורך הקריירה.
נ.ב. לא מעניין אותי דירוג היסטורי יותר מדי. לי יש את הדירוג שלי, ואת מי שאני אוהב מול מי שלא. אתה וכל אחד אחר מוזמן להניח שלברון עבר את ג'ורדן או ש-KCP הוא גדול הלייקרים בכל הזמנים וזה לא אכפת לי.
"חוץ מזה – לסרינה יש הרבה יותר תארים מאשר לקלייסטרס. לקובי יש יותר אליפויות מלברון, וזה כשלברון היה ליד שחקנים טובים יותר לאורך הקריירה."
.
אני כל פעם רוצה לשחרר ואז אתה בא עם יציאה הומרית של קובי 🤣🤣
רוצה שניזכר עם איזו קבוצה ועם איזה fmvp (שלוש פעמים) יש לקובי 3 אליפויות מתוך ה-5?
יאללה שיחררתי באמת הפעם. אין לי מה לנסות לשים מולך מראה כשאתה עם כיסוי עיניים בכלל.
לקובי יש 2 אליפויות בלי עוד סופרסטאר לצידו. ללברון יש 0 או 1 (קיירי לא בדיוק מוגדר ככה, אבל שיחק ביכולת כזאת במהפך של 2016).
לקובי יש גם 3 אליפויות יחד עם שאק (כשבאחת מהן הוא גם היה פחות טוב באופן מובהק) וללברון יהיה בעוד כמה ימים 3 אליפויות יחד עם סופרטים של וויד ובוש או יחד עם דיוויס שבפלייאוף הזה מתקרב לדומיננטיות של שאק.
אני אצטט לך ממשהו שכתבו לי כאן לפני ימים בודדים:
"לשנמך שחקן כלשהו רק גורם לטיעון שלך בעד שחקן אחר לעבור מסך כ-"בעייתי"". זה נכון באותה מידה כשאתה מנסה לשנמך את שיקול הדעת של מגיב אחר כדי לחזק את הטענה שלך.
סליחה, לא רוצה להפריע לדיון,
אבל עדיין –
פאו>קיירי.
.
אתם יכולים להמשיך.
מה פאו עז?
פאו>קיירי היסטורית ללא ספק.
פאו נגד בוסטון היה מדהים, וגם נגד אורלנדו היה סבבה, אבל קיירי נתן ב-2 סדרות הגמר שלו נגד גולדן סטייט תצוגות קליעה פסיכות – משחקי 38+ נקודות ב-2017, 41 נקודות במשחק 5 של 2016 ואת השלשה המנצחת של משחק 7.
ואם יש משהו אחד שאני יכול לומר שלא עשיתי אף פעם כאן, ואני משתדל בכל כוחי שלא לעשות אף פעם – להטיל ספק בכושר השיפוט של מגיב אחר.
לכל היותר – חלוק על הטענה שלו. אולי יצא מזה משהו ואולי לא
בעזרת השם, יה אבו-פאני סטאף
חבל שאתה סתם מבוזבז פה באתר עם כל הידע על "הקריטריונים המקצועיים".
במקרה יוצא לי לראות כמעט כל אייטם ספורט על נ.ב.א מארה"ב ומלבד הסקיפ בייליסים (שזה בעצם אתה) כולם טוענים שלברון 100% fmvp וזאת בגלל "הקריטריונים המקוצעיים".
אז אתה תבוא ותספר שכולם גרופי שלו……..חוץ מהסקיפ בייליסים, שזה בעצם אתה.
קובי היה שחקן ענק וחד פעמי. כל כך אהבתי אותו, מיומו הראשון ועד האחרון בליגה. ענק ענק ענק.
אבל אין מה לעשות, לברון בכל כך הרבה יותר מונים גדול ממנו שההשוואה שאתה עושה מעליבה אותך.
כמו שכתבתי לפאני:
1. לדעתי דיוויס עדיף, ומה שפרשנים כאלה ואחרים יגידו לא מעניין אותי. אני גם לא יודע מי זה הסקיפ בייליסים האלה שלך, ולכן אני אתעלם מזה.
2. אין קשר בין מה שאני חושב על קובי ובין מה שאני חושב על לברון. חוץ מזה שמדובר באותו ענף ספורט כמובן.
3. לי יש את הדירוג האישי שלי, ולא אכפת לי מה אתה או כל אחד אחר חושב.
במשחק 1 דיוויס קלע 34 וג'יימס 25 (וקרוב ל-TD, נכון) ה +- של דייוויס היה הרבה יותר גבוה
במשחק 2 דיוויס היה בדרך למונסטר גיים עם 30 נק' ב 16-14 מהשדה באמצע הרבע השלישי. כולנו יודעים מה קרה שם. לברון קלע 14 מ-33 הנקודות שלו בגארבג' טיים.
במשחק 3 דיוויס קרס וזה מה שנתן ללברון את היתרון הכולל במספרים
במשחק 4 לברון קלע יותר אבל ה +- שלו שלילי (היחידי בחמישייה) ושל דיוויס +17. דיוויס נתן שם תצוגת הגנה (בעיקר אישית אבל גם קבוצתית) שלא נראתה הרבה זמן בליגה.
.
העיקר שלברון ב-100% MVP
מה שנחשב היתרון הגדול של ג'ורדן על לברון זה שהוא היה קלע יותר טוב ושזו הנקודה החלשה של לברון, כי ברבאונדים ואסיסטים לברון בטוח עולה עליו, נכון? מסתבר שממש לא, גם באחוזים מ-3 וגם מ-2 מסתבר שלברון (בקריירה, לא נקודתית) עולה על ג'ורדן…
מה שנחשב היתרון הגדול של גורדן על לברון זה שהוא היהה שחקן התה ושחקן הגנה יותר טוב ממנו.
ולא פחות חשוב, הוא שילק בתקופה שהיו שומרים.
גנראה שלא נולדת אז, אז אולי כדאי שתלך קצת ליוטיוב.
עוד תגובה שלך לוקה ביהירות יתר.
המגינים של היום כל כך יותר טובים ממה שהיו פעם.
כולם יותר אתלטיים.
החוקים שונים, זה כן, לטוב ולרע.
מגן שמרביץ זה לאוו דווקא מגן טוב. זה אומר שהוא מרביץ.
אכלת את הראש עם הטענוצ ליהירות.
.
החוקים היום מטיבים עם ההתקפוצ ואין בכלל טיעון אחד לטובת ההגנות.
האנד צק
3 שניות
שריקה על כל מגע
אולי אפשר לומר דאבל טים / אזורית אבל שניהם לא לא מיושמים. אותה כמות ותדירות
אלה ה10 מגינים הכי טובים שראיתי בלייב
דאנקן
האקים
בן וואלאס
רודמן
בואן
לאונרד
גורדן
פיפן
הכפפה
הווארד
אליהם צריך להןסיף את קארים ועוד כמה ששכחתי או לא ראיתי
אתה מוזמן להכניס לרשימה הזו שחקן בקליבר הזה משנת 2005 ואילך.
🤣 תודה על המחמאות, אני לא צעיר, ראיתי כדורסל עוד לפני ג'ורדן, וראיתי את ג'ורדן מתחילת דרכו, אני סבור, שאם היה משחק בין שתי קבוצות שקולות שלאחת מצטרף לברון ולשניה ג'ורדן, שניהם בשיאם, והם היו שומרים אחד על השני, לברון היה מעלים את ג'ורדן לגמרי, ג'ורדן אף פעם לא היה צריך להתמודד עם מישהו ש-20 ק"ג יותר ממנו וגבוה ב-8 ס"מ ממנו וזריז כמוהו… זה לא אומר שג'ורדן לא שחקן טוב, הוא כן, בקרב אישי ביניהם הוא היה מובס, זו דעתי, אתה יכול להחזיק בדעה אחרת, לצערי אי אפשר לבדוק את זה. אגב, בעידן שמותר יותר לכסח ללברון רק היה יתרון, ואם היה מותר לו להכנס ביותר כוח לסל, בכלל אי אפשר היה לעצור אותו.
לברון היה סובל מזה כמו כל שחקן התקפה היום.
עם כל הכבוד ל9״6 260 פאונד – עם למביר, דומארס, יואינג, האקים, שאק, רובינסון וכו לברון הוא סת הכל עוד אחד מבחינה פיזית.
מייקל קיבל פיצוצים לכל איזור בגוף בסדרות איתם, כל חדירה היתה מסתיימת בצ׳אפחה במקרה הטוב.
אין שחקן שלא היה סובל מזה.
ואם גורדן היה מסיים קבוע עם ממוצע 30 במכות האלה, היום היה מסיים עם קרוב או מעל 40.
הארדן כבר באיזור חיוג הזה וגורדן קלירלי סקורר יותר טוב.
.
אפשר לומר הרבה על ה80 וה90 – מכות ופיזיות זה לא משהו שהיה כמ ואז.
אני אוהב שאתה ממציא לעצמכם מה הקריטריונים ואז עונה עליהם לפי מה שבא לך.
לא.
לברון מוסר וריבאונדר טוב יותר אין ספק.
ג'ורדן שחקן הגנה טוב יותר, ומבחינה התקפית לכל אחד מהם יש יתרונות אבל מה ששם את ג'ורדן בליגה אחרת זה היכולת שלו להוביל לנצחונות, 6 אליפויות ב-6 עונות מלאות רצופות זה הישג פסיכי לעידן המודרני, לברון לא השיג יותר מ-2 והוא בנה סגלים במיוחד לשם המטרה הזאת והפסיד סדרות שבהן הקבוצה שלו הייתה עדיפה.
לכן הוא לא בדיון וימשיך לא להיות עד שלא ישיג את הת'ריפיט.
עם כבר המצאות …
הפריוויו הזה לא ממש מדייק
בפעם האחרונה שאיגי היה פאקטור השנה הייתה 2015
הקבוצה שלו הייתה עדיפה ב2011 וב2020
זה הכל. נקודה. עובדה. סוף פסוק.
יש קריטריונים מקצועיים, כמו שהגדיר זאת חיים, לקבוצה עדיפה.
הקריטריון הזה נקרא "לאס ווגאס".
עכשיו בדקתי את זה רק כדי לוודא – הקבוצות של לברון נחשבו לעדיפות בעונות 2011-2016. עפ"י Preseason odds של Basketball reference
שים לב מה כתבת……. פרה סיזן.
מה מעניין אותי פרה סיזן. לך תבדוק מה היה היחס לניצחון בגמר.
אם כך אתה כותב אז בפרה סיזן הזה של 2020 הם היו מקום 5 במערב…….. אז מה אתה אומר על ההישג של ל.א השנה אם כך?
מה לעשות שלפני עונת 15' אף אחד לא ידע שגולדן סטייט יהיו הקסם שהם הפכו להיות? (דוגמה)
.
עכשיו תחזור ותבדוק את התחזיות בזמן ההגיוני בו צריך לבדוק אותן –
תחילת הפלייאוף, ותחילת בפיינלס.
לפי אתר ההימורים BET365 יחסי הזכיה כרגע לFMVP
לברון:1.09
דיוויס:7.00
זה הבדל עצום,פשוט עצום
צריך להיות פה משחק היסטורי של דיוויס ברמה של 50 נקודות ומשחק נוראי של לברון בשביל שדיוויס יקח אחרי המשחק הזה.
אלא אם הלייקרס יפסידו והסדרה תתמשך ואז הסיכוים של דיוויס יעלו גם כן
אם דראגיץ משחק אני הולך על מיאמי היום והלייקרס במשחק 6, פשוט כי הלייקרס יצטרכו להגיב ועשויים להיות קצת בשוק שיכניס אותם לצרות או בעיית עבירות או משהו בסגנון.
.
לגבי FMVP – אין שאלה שלברון יקח. כמו ה"תגידו לשופטים שלברון לא הולך מספיק לקו", ככה הרעש סביב בחירתו של יאניס שלח מסר לליגה. למרות שהMVP הוא על העונה הסדירה ויאניס הציג מספרים טובים יותר, מאזן טוב יותר ולא היה לו דייויס לידו, זה לא הפריע לאוהדי לברון להגיד שזה לא מוצדק, בעיקר אם הפרס היה מחולק ישר בתחילת הבועה ולא אחרי שמילווקי הודחה בבושת פנים.
לברון יקח גם אם דייויס קולע 50. זה היכולת, הנראטיב, ה"פיצוי" ומה לא.
אליפות עם כוכבית ועוד איך. כמו האליפות של הלייקרס 1988 עם ה"עבירה " על קארים, וכמו האליפויות של הלייקרס של שאקובי מול סקרמנטו ופורטלנד, כמו האליפות של וייד ב 2006, כמו האליפות של הספרס עם ההרחקות של הסאנס, כמו האליפות של 2012 ,כמו האליפות של 2016 וכמו האליפות של 2018 , אני לא יכול להתעלם מחרפת השיפוט בסדרה מול דנבר. כאשר הליגה והשופטים מתערבים ומשפיעיןם באופן משמעותי על תוצאות משחקים בגמרים אזוריים ובפיינלס אני שם על האליפות כוכבית. פציעות הן חלק מהמשחק לכן עליהן אני לא רושם שום כוכבית. וכמו שכבר אמרתי הלייקרס יכלו לקחת את התואר השנה גם בלי הגועל נפש הזה, אבל זו המציאות והליגה עשתה את שלה.
יהיה לך יותר קל פשוט לשים כוכבית על האליפויות ה"לגיטימיות"
צודק
יש 17 כוכביותעל האליפויות של הלייקרס
פריוויו שהולך לדיונים על GOAT
לברון לא צריך עוד אליפויות בשביל להיות GOAT
גם ג’ורדן בשיאו לא היה מנצח את הגולדן בויז ב 17-18 ולא בטוח שב 2016
כל הקריירה שלו הוא זוכה לבוז וחוסר כבוד(מודה,גם ממני) אבל זה כבר עובר את גבולות הטעם הרע
בקייס של 6 מ 6 בגמר צ״ל 6 מ 14
גם ג׳ורדן הגדול התבכיין מול הבד בויז וגם הוא הפסיד לאורלדנו ב 95(הפסד שנמחק מספרי ההיסטוריה כלא היה)
לברון עשה 9 גמרים ב 10 שנים
5 מתוכם כשחקן הכי טוב והכי דומיננטי בליגה עם קבוצות שהיו ביי פאר פחות טובות משל הבולס עם פיפן/רודמן/קוקוץ או גראנט
כשמייקל עזב את הבולס ב 93 ב 94 הם היו רלוונטים
הקבוצות שלברון עזב היו ברמת ג׳י ליג בלעדיו(בעיקר קליבלנד)
לברון שיחק בעידן הכי תחרותי שיש
את מי ג’ורדן ניצח? סטוקטון ומלון? עם אוסטרטג וביירון ראסל …
לברון התמודד מול קבוצות פסיכיות בכל גמר שלו
דאלאס של נוביצקי וחצי, אפרוחי אוק' סיטי, גולדן 2015, גולדן 2016 (לדעתי סטף היה פצוע, ובוגוט נפצע במשחק 5), אפילו ס"א 2013 – לא ממש "פסיכיות".
די-ווייד ובוש ב-2011,2012, אההה… לא יודע, יש שיאמרו "פסיכי"
אפרוחי הת'אנדר…
דה שוט, אל תאפשר להייטריות להרוס כל חלקה טובה.
אתה באמת צריך שאני אזכיר לך שבאותה שנה דוראנט היה שני במירוץ ל-mvp (אם פיינלס פנומנלי),
ווסטברוק נבחר בפעם ה-2לחמישיית העונה (חמישייה 2),
הרקדן נבחר לשחקן ה-6 של העונה,
ואיבאקה לחמישיית ההגנה?
.
לפעמים הצורך לשנמך מחסל את היכולת לקחת מילה שאתה כותב ברצינות.
.
אתה אוהד ענק של דוראנט,
אבל עדיין בוחר לשנמך את מה שעשה ב-2012?
חבל.
שוב הפבלוביות? מה יהיה? זאת הייתה קבוצה פסיכית? הארדן שיחק טוב בסדרה הזאת?
או שגם אתה חושב שלברון התמודד מול קבוצות פסיכיות בכל גמר שלו? נו? תגיד את זה,
הארדן היה ככ חלש, שאם הוא לא היה נוראי ככ בגמר ההוא, היו נותנים לו את הכסף שהוא היה צריך לקבל.
+ 1
אבל עזוב, תן לגיא לטפס על עוד עץ, מזמן הוא לא עלה על אחד
להתייחס לעובדות אף פעם לא היה החלק החזק שלך. בהצלחה למצוא שותפים לפסיכולוגיה בגרוש. עוד מישהו עם סלידה מקר האנטי-ישראלי ומנעליים מבריקות.
דה שוט, הייטר נשאר הייטר. מסתבר לשנוא זה רגש חזק בהרבה מלאהוד.
על הת'אנדר של 12', ועל הפיינלס האדיר של דוראנט, כתבתי בהקשר של דוראנט לא פעם בעבר. משעשע שאתה נותן לנרטיב להרוס כל חלקה טובה
(לא ברור לי מה הקשר ליכולת של הארגון בסדרה. לא ראיתי אותך מחלק הנחות ללברון בגלל יכולתו של לאב ב- 16' או של בוש ב-14').
יאניס סיים עונה היסטורית עם MVP וDPOY ובפליאוף היה לא משהו, לפחות לא מה שהיינו מצפים משחקן שזה עתה זכה ב2 התארים.
לא ראיתי מישהו מתעכב יותר מדי על ההדחה המהדהדת של מיאמי את מילווקי.
הגרסא הכי טובה של OKC היתה ב2016. ובכל מקרה רוב העונות הבריאות שלהן היו טובות משל 2012. הם היו צעירים וחסרי נסיון במעמדים האלה.
ולגבי ההרכב – לא תמיד השלם שווה לסך חלקיו. בהחלט לא בטוח שעם הארדן, ווסטברוק ודוראנט בשיא הם הגרסא הכי טובה. בטח לא איך ש2 הראשונים שומרים ולא כשיש כדור אחד לשחק בו.
.
אני בכל אופן חושב שלברון התמודד מול קבוצות טובות בגמרים, לא תמיד. כשם שלא כל הקבוצות ששחקן אחר שהגיע לגמר הרבה פעמים התמודד היו טובות ברמה היסטורית.
🤷♂️ ???
🤦♂️
מה שטולילה אמר (למעט זה שאם הארדן היה נשאר עם קיידי וראס זאת הייתה מגה סופר טים. אבל לא רלוונטי לדיון)
+100 לגביי ההייטרים
התגובה עם האימוג'ים זה לפאבלוב, לא לטולילה
השוואה מעניינת, ת'אנדר 16' ות'אנדר 12'.
srs דומה. התקפה מדורגת 2. ב-12 ההגנה דורגה 11, ב-16 היא דורגה 13 (אבל לטעמי, הגנת 16 הייתה עדיפה).
2 גרסאות של קונטנדרית. קשה לי לבחור את הטובה יותר.
(קבוצת 12' הציגה את הגרסה הכי "משוחררת" של דוראנט. בפיינלס הוא היה נפלא)
שאלה, דה שוט –
מלמדים בחוג לפסיכולוגיה בגרוש על פבלוב?
בגרסה שלכם, הכלבים נועלים נעליים מבריקות?
מדהים כמה קשקושים האיש כתב בתגובה אחת.
אפרוחי התאנדר 🤣🤣🤣
אפרוחים בהחלט שלא נדבר שממול היה הסופר טים….לא רק השלישיה גם טובים משלימים אחרים…הארדן חירבן שם שלשות לבד לגמרי
ג'ורדן לא היה בכושר, כל הגוף והכושר שלו היה שונה לגמרי. הוא לא היה מוכן פיזית. בשנה שלאחר מכן הוא טאטא אותם.
כשמייקל עזב כולם היו בפריים.
.
הבעיה בטענה שלך היא שכולם חלשים מול הבולס אבל הבולס היו אדירים אפילו בסדרי גודל של התקופה שלנו, לטענתך.
דניס רודמן שלא יודע לקלוע סל? קווין לאב בשיאו היה ריבאונדר טוב כמעט כמוהו וקלע פי 10 יותר טוב.
איזה גארד היה לשיקאגו בקליבר של אירווינג?
.
אתה גם מתעלם מהעובדה שלברון מגיע לקבוצות ועושה שם דילים שממשכנים את הקבוצה והעתיד שלה.
אם דייויס לא מחדש את החוזה בלייקרס ולברון הולך עוד 2-3 שנים, הם נשארים עם כלום.
בדיוק כמו מה שעשתה הקליפרס העונה, או כמו הנטס בעסקאות של פירס וגארנט – זה נהיה טרנד בשנים האלו למכור את האמא של הקבוצה בשביל ההווה.
https://www.basketball-reference.com/playoffs/1995-nba-eastern-conference-semifinals-bulls-vs-magic.html
https://www.basketball-reference.com/playoffs/1996-nba-eastern-conference-finals-magic-vs-bulls.html
שמישהו יאגד בבקשה עבור יואש (שלא קורא את התגובות שלי כי אני בן אדם רשע ואכזר) את היכולת שג'ורדן הפגין בשתי סדרות הפלייאוף הנ"ל ואת ההבדלים בסגלים של הקבוצות (כי בכל זאת צריך להראות כמה חלודה השפיע על העניין)
הוא לא קורא כי אתה בתול (תעשה משהו בעניין ואתה מסודר)
.
אם רק נצליח לרתום את הכוח שלך לשנוא את לברון אנחנו מסודרים
סיפרתי לבת זוג ולחברים על הבתולין החדשים שלי וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לי בחודש האחרון. הם כל כך התרשמו מההשפעה שהם שקלו גם להפוך לבתולים ובתולות.
אני סיפרתי לה קודם…
זה נכון, אבל הייתי צריך להסביר לה את כל העניין כי לא פירטת וכל הסקס ביננו והשלוש בנות קצת בלבל אותה בלי הסבר
אז אני מציע שתבדוק את עניין הסקס (כנראה שעובדים עליך) והבנות אם הן שלך כי יואש יודע על מה הוא מדבר
איפה אנחנו בעניין לברון?
אה.., מה אני אמור לעשות בקשר ללברון?
למצוא ולהבליט פגמים. בטח ובטח כשהוא עולה לדיון בדואט (שגם הוא מיותר לכשעצמו)
הגואט..
לא עשיתי את זה מספיק? (כאילו בכל הקריירה לא בחצי שנה האחרונה שבה כבר ממש אין לי כח לדיונים בנושאי עזים)
תראה אתה את שלך עשית, אבל המצב קשה אליפות רביעית והכל
האמת שאין לי באמת צד בעניין. פשוט שונא טענות מוטות וגרועות ולפעמים הן מספיק גרועות ומעצבנות שאני טורח להצביע עליהן ולהסביר מה רע בהן.
רק חסר לי עכשיו שמישהו יתחיל להלל את יכולת המסירה של לברון כאילו אין אף אחד שמוסר את המסירות שהוא מוסר. אני לא בטוח שאני אוכל להתאפק.
חחח..
"את מי ג’ורדן ניצח? סטוקטון ומלון? עם אוסטרטג וביירון ראסל …".
אהבתי.
.
עוד כמה שנים כשיעלה כוכב חדש שירצו להשוות ללברון אז יקפוץ מישהו ויגיד-
את מי לברון ניצח? באטלר ורובינסון? עם אוליניק וג'יי קראודר…
עזוב אותך מי זה מאג'יק?
הוא היה קולע 50-40-90 כמו סטף קורי?
וואלה אחי סטף קורי ראשון אצלי ברכזי כל הזמנים.
אחר כך כריס פול
ושלישי ראסל ווסטברוק – ראית איך הוא מעופף????
מג’יק שיחק מול קבוצות חזקות של פילי
מול בוסטון
מול הבד-בויז
למייקל לא הייתה תחרות, הוא שיחק בגמרים מול קבוצות בינוניות שלא שיחקו באופן עיקבי ורובן(להוציא יוטה) הגיעו לגמר באופן חד פעמי
תעבור על הסגל של הג׳אז 98 ו 97
הגדולה של מייקל לא מוטלת בספק אבל מה הוא לא התמודד עם קבוצות ברמת קושי היסטוריות
כשבוסטון ודטריוט היו בשיאן מייקל הפסיד להן באופן עיקבי
אי אפשר לקחת את מייקל ולהתמקד בהצלחות שלו כמו שאי אפשר לגמד את לברון בגלל ההפסדים שלו בגמר
הבן אדם הוביל גמר NBA ב 5 קטגוריות סטטיסטיות
זה לא משהו שישוחזר בעתיד
מתפלא עליך.
קודם כל, אתה שוכח שיש דרך לעבור עד שמגיעים לגמר.
אתה אוהד של הלייקרס, לא? זה כמו שתכתוב שהלייקרס של שאקובי ניצחו את אינדיאנה של רגי מילר שהיה כבר מעבר לשיא, את הסיקסרס עם אייברסון, אריק סנואו ורשימה של שחקנים שלקרוא להם נגרים זו מחמאה, ואת הניו גרזי נטס עם קיד, מרטין וקית ואן הורן.
וב-2009 את מי הם ניצחו? את אורלנדו מגיק עם הווארד וקורטני לי.
.
אתה רוצה להקטין את מאלון וסטוקטון? את פיניקס סאנס של 93? את פורטלנד טרייל בלייזרס של 92? יאללה לבריאות.
הלייקרס 00-02 ניצחה תחרות קשה במערב
במזרח לא היה שום דבר שקרוב לתחרות מולם
אבל הספרס,הקינגס והבלייזרס זאת תחרות.
פורטלנד הפסידה 4-1 לפיסטונס ו 4-2 לבולס
מה זה אומר עליהם?
יוטה הייתה קבוצה מוגבלת בטירוף
היה משחק שהם נעצרו על 54 בגמר
54! זה לא מה שאתה מצפה מקבוצה בפיינל
מה היה קשה במערב?
הגמרים בשנתיים הראשונות היו קשים-
את פורטלנד ניצחו במשחק 7 אחרי שהבלייזרס הובילו ב-15 ברבע הרביעי ואת הקינגס ניצחו בזכות אתה יודע מי (רמז- לובשים אפור).
פורטלנד שהפסידה לדטרויט ב-90 היתה הרבה יותר חזקה ב-92. מה, לא ברור שקבוצה משתפרת עם הזמן?
אבל עזוב נו. אם יש משהו שמעייף אותי זה ויכוחים חסרי תכלית כאלה.
תנסה לשכנע אותי שמייקל שיחק בגמר מול קבוצות בדרגת קושי גבוהה מאוד
לברון שיחק 3 פעמיים מול מגה גולדן סטייט
ופעם נוספת הגיע ללא 2 הסטארים שלצידו.
מג’יק עומד על 5 מ 9 בגמרים, קארים 6 מ 10.
זה שמייקל 6 מ 6 זה בכלל לא הטיעון
כשחקן בודד מייקל הכי טוב
כשחקן במשחק שלם של קבוצה לברון עקף את מג’יק
נראה לך שאני אוהב את הפרצוף קקה הזה? אני פשוט אומר את האמת שלי.
אם לברון היה פוגש בגמר את היריבות של מייקל מצבו היה טוב בהרבה.
מסכים שבגמרים הראשונים שלו הוא פישל בענק והיה זקוק לחיתול אבל מספר אליפויות זה לא המדד הכי מדוייק לגדולה
אני רק אומר שזה נורא קל להקטין יריבות. שמעון עושה את זה מצוין.
אפילו את גולדן סטייט, הנה-
זו קבוצה שהיתה צריכה 0 מ-27 לשלוש של הארדן, אריק גורדון ואריזה בשביל לעבור את יוסטון ולהגיע לגמר.
לברון שיחק ב2011 מיל המאבס קבוצה חלשה ומול ספרס בינוניים ביותר ברמה של יוטה עם הכוכבים שלו והפסיד גם בחלקם.
ב2016 הקאבס היו לגמרי ברמה של הלוחמים על הנייר.
אוק היו ילדים שהארדן אז היה סתם מחליף רגיל והוא היה עם וויד ובוש.
ועכשיו מיאמי חח.
מול מי הוא התמודד חזקה באמת? גולדן עם דוראנט ונוגב אז לא הבנתי מה ההתלהבות?
ההיט היו פייבוריטים ברורים על הנייר בכל 4 השנים שלהם וחרבנו 2.
כל הכבוד
כפיים !!!!!!
רק שלא יבואו עכשיו היהירים וישאלו אותך בן כמה אתה.
בעוד שבוע וחצי 43
מי שבעניין, אשלח כתובת למשלוח מתנות
:-))))
איזה ילד
עזוב אתה צעיר ,אתה לא ראית איך ג'ורדן הביס את המפלצות מספייס ג'אם 😂😂
הקסם נגמר. היה פלייאוף כיפי מאוד עם כמה רגעים שאוהדי מיאמי יחזרו אליהם בעשורים הקרובים, אבל אין מצב שהלייקרס מאבדת את המשחק הזה. אלופה ראויה מאוד. לברון FMVP ובצדק, כי יש לי תחושה שיתן 40-10-10 היום
לי אישית כל מה שלא סובב את הכדורסל בפליאוף הזה עשה בחילה.
ההתרפסות המגעילה של הליגה לBLM ונקיטת עמדה פוליטית ברורה.
עם היעדר הקהל וכל הכיתובים על החולצות זה מרגיש יותר כמו משחק אנדרגראונד ולא נבא.
אפשר לפתוח דיון ארוך על העמדות שהליגה בוחרת או לא בוחרת בפלייאוף הזה מבחינה חברתית (ולא רק מה שהם אומרים או הנושא של ה-BLM), אבל לא נפתח את זה כרגע.
.
בנושא אחר, הלייקרס עולים עם הממבה ג'רזיס היום
ועוד משהו
ג׳ורדן כ 22 שנה אחרי האליפות האחרונה שלו עדיין מוכר נעליים יותר מכל כוכב אחר
זה יפגע לו באימג׳ להיות פחות טוב ממישהו
לפני כשנה ESPN בחרה בו כשחקן הקולג׳ים הגדול בכל הזמנים!
אם הייתי קארים הייתי משלשל על עצמי למוות בקריאת הדירוג
היו לפחות 15 שחקנים עם קריירת קולג׳ים יותר מפוארת משל מייקל כולל מג׳יק,בירד,קארים,וולטון,לייטנר ופיט מרביץ׳
ניצול לרעה של המעמד שלו בכתיבה של בולשיט לא ראוי
תודה דור, אוהב את הכתיבה ה"סיפורית" שלך.
.
הלילה זה נגמר, היה שלום ותודה על הדגים
וואו איזה בלאגן בתגובות-
תומכי קובי מול שונאי לברון שאוהבים את פבלוב וחושבים שג'ורדן יותר גדול מול אפרוחי התאנדר, וכל זה כשהייטרים של קובי חושבים שהסיקסרס של מאגיק היו עדיפים על הבלייזרס של 92 בכיכובם של הארדן וראס.
.
עוד מעט יצטרפו ברוך ושמעון ויעשו סדר בבלאגן.
שכחת את "משועשעי דה קרס…"
חחחחח
תאכלס רק ה-קרס תציל את הבירה שלך היום. כל המיספרים נגדך!
רוצה מבט מעמיק על סטטיסטיקה למספרים?
.
בבקשה –
.
מאז 2016 "הרווחתי" בהתערבויות הופסק סך של 16 חצאי בירה + ארוחת חומוס + ארוחת המבורגר.
סך הכל שילמו לי: 0
.
מאז 16' הפסדתי בהתערבויות 1 מנת חומוס (מתן גילוי), 1 בירה (אפלטון), 1 בירה (התותח הקטמוני, 1 ארוחת המבורגר (אהרון). למעט ההפסד לאהרון, שילמתי את כל החובות שלי (נסעתי במיוחד לירושלים על מנת לשלם לאהרון ולתותח הקטמוני, אהרון בסופו של דבר לא יכל להגיע).
.
אז תרשה לי לומר לך את האמת כמו שהיא –
ניצחון או הפסד?
העבר מלמד שזה לא באמת משנה.
0 נשאר 0.
+ 100
סוף סוף תגובה עם מספרים שקשורים לעניין.
1 מ-16 החצאים רשום על שמי, זה בהחלט איירבול מצדי,
אם אפסיד הפעם – אקפיד לשלם את חובי,
ראה הוזהרת
אבל אז לא תוכל להיות קאפקייק יותר
חחח כן זאת בעייה אין לי אומץ כמו לך ולברוך, אם אני לא קאפקייק אני מתחיל לתת פה תגובות PC – אנשים יירדמו באמצע – אבל אז לפחות נוכל לחשוף את הקרואטי.
אני וברוך לא אישיות מוכרת 😂😂
אותך ישימו בחדשות 😂😂 תבוא עם מסיכה לפגישה גיא לא יזהה אותך קורונה וזה קל
קיצר גיא ניגבו אותך
וואוו, איזה רקורד נורא, אני הולך לדרוש שמה1000$ שברוך חייב לי שאמורים לעבור לאתר סכום מספק יועבר לך על מנת להקנות לך 6 בירות וארוחת חומוס או המבורגר לבחירתך
הכנה לאופסיזן, או שאתה מעדיף פוליטיקה אמריקאית?
איך עוד לא הצליחו בהופס להפוך את האופסיזן לעונת השניצלים?
יש עונה לשניצלים?
יש לך 5 דקןת פנויות?
https://youtu.be/LxXb2E8yvp8
רב בישראל לא יודע איך מכינים שניצלים. חצי דקה לסוף העולם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה זה חשוב?
נקודה קטנה שהלייקרס ממש לא מצליחים בה היא התמודדות עם ההתמודדות של ההיט עם דייויס. ההיט אחרי שני משחקים בהם דייויס השמיד אותם הפנו את כובד המשקל ההגנתי שלהם לבלימתו. הלייקרס לא הצליחו למצוא דרך לנצל בצורה אפקטיבית את הגרוויטציה של ההיט לכיוון דייויס, ונראו מאוד מוגבלים התקפית גם בהבאת הכדור אל דייויס במקומות אפרטיבים וגם ביצירת מצבים לשחקנים אחרים ע"י ניצול הסגירה על דייויס תוך כדי הפגנת סטגנציה התקפית מבחינת תנועת שחקנים והנעת כדור איטית, וזאת אחת הסיבות המרכזיות לכך שההיט נצחו משחק אחד ושהמשחק הרביעי היה צמוד.
נכון.
הייתה הצלחה לפרקים כאשר רונדו ריכז ולברון התמקם על קו העונשין עם הגב לסל.
מה באת לנו פה עם תגובה עניינית ורלבנטית?
אנחנו עוד מבררים פה מי יותר גדול היסטורית פאו גאסול או קיירי אירווינג.
סורי, לא יקרה שוב.
אני עובד על משהו לפצות
😂😂😂😂😂
בהחלט נסיט מבט נישן טוב אם הילדים לא יעירו ונחכה בבוקר לסיפור זאגרב של דה שוט שהבטיח ולא קיים
חחחח כבר לא פשוט, נתתי את הטובים, אני אחפש משהו, תבוא לבלוג אל תתעצל, פעם אחרונה
אין מצב שאבוא נראה לך לראות את השיקצה חוגג? לא תודה
לגבי הדיון מייקל>קובי>לברון
איך דווקא דור קיבל את המשחק הזה, לא יודע.
דור היית צריך להשאר עם יום חמישי הגדול
אני תמיד מקבל נצחונות של לברון זה הגורל שלי, עוד מאז מיאמי-ספרס הראשון, גם כשעשיתי את יום חמישי
אך היו ימים.
זוכר את האליפות האחרונה של הספרס עם הכדורסל היפה שראיתי בחיי. אתה לא ״שידרת״ את האליפות? משום מה זכרתי אותך
לא אמרתי רק את הנצחונות של לברון,הוא הפסיד יותר מדי מכדי שזה יהיה אפשרי טכנית
אין צורך להסיט את מבטי הנגעל,
יאאאלה כמה שיותר מהר לגמור עם הבדיחה הזאת.
WWE עשה עבודה למופת,
תנו לקופיף השחור ולגבה המחוצ'קנת להנות,הגועל יבוא אחר כך,
הקופיף יעלה ויגיד כמה הוא מעולה(עם חומרים אסורים+טיטול מזהב)
יספר שזה מוקדש לקובי,אישתו הילדים והמשרתת.
במקום להשחית כאן 105 תגובות יכולתם פשוט לשאול אותי ולקבל תשובה:
במשחק – הלייקרס ינצחו
🐐 – ארואסטי
תפיצו הלאה לכולם, שהאמת תצא לאור.
תודה דור.
https://www.youtube.com/watch?v=vis2rPf9hv4
וואי כמה ששחקנים היו מפוקסלים פעם, איזה מסכנים. כל הכבוד לקדמה ולאבולוציה אין פלא שהשחקנים של היום הרבה יותר חדים
בזמנו זה לא נראה כל כך גרוע, יוטיוב לא מצליח לשמר את האיכות הבסיסית של שידורי הספורט הישנים. צודק – תאכלס לא רואים שם כלום
אהההממ
עוד חתיכת מפוקסל
https://youtu.be/zWWLQZfPLMw
אפילו שלח נעשה יותר חד מאז
חחח מי זה משדר? אורי לוי? גדול אוהדי מכבי – הוא כמעט בוכה כשהסל נכנס, שערוריה
האמת שגם לי זה הפריע
לא יאמן אה?
טוב שלא אמר פאק יו גורדון.
יש לי סיפור טוב על שופט כדורסל לשעבר מהקיבוץ שלי שפעם שרק טכנית לשמעון מזרחי, ומה קרה אחר כך.
(זה היה בגדר שמועה, אז שאלתי אותו ישירות בחדר אוכל. הוא הודה בחצי פה אבל נראה חיוור ואץ לשולחן עם המגש).
נשמור את זה לפגרה.
אני אחכה. אגב אתה מבין שמלבד הסיפור שלך מה שיהיה לנו בפגרה אלו הדיונים על מי הכי גדול ופוליטיקה. מקווה שיש לך עוד כמה סיפורים בכיס.
גם אני אחכה. אתה מבין שמלבד הסיפור שלך אין לאתר תוכניות נוספות לפגרה…
Trending in California
.
ForKobe#
בהצלחה לראזון רונדו בדרך לטבעת האליפות השנייה שלו!!!!
הערכה שלי שהלייקרס מנצחים את המשיק הזה או את המשחק הבא
פשש.. איזו הערכה אמיצה! אתה ממש חי על הקצה. ריספקט.
מה עם דראגיץ
בחוץ גם היום.
לאאאאאאאאאאא
פריוויו מעולה. אחד הטובים שלך.
אבל אותי מעציב כשכותבים על מיאמי מבלי להזכיר שהיא משחקת ללא הפוינט גארד היחיד שיש לה =- גורן דראגיץ'. זה פשוט לא פייר, וזאת טעות. דראגיץ' הוא המנוע הגורם למיאמי לנוע ללא כדור, לנוע ללא הפסק עם החלפת מקום. מאז חצי המשחק הראשון בו הוא נפצע – כל היופי במשחק של מיאמי – נעלם
פריוויו מצוין! נהניתי !
ממש מוזר שכמעט אף אחד – והיו כמעט 150 תגובות – כולל דור, לא מזכיר את מיאמי המשחקת ללא גורן דראגיץ', הפוינט גארד היחיד שלה, ו השחקן שהניע את כל המכונה הצעירה של מיאמי, ובמיוחד את שני צעיריה הירונ ורובינסון. אני לא טוען שמיאמי היתה מנצחת אילו הוא שיחק. מה שאני יודע הוא שכל הסידרה היתה מתפתחת בצורה שונה לחלוטין. דראגיץ' הוא-הוא שגרם למשחק הקבוצתי הנהדר של מיאמי עם הנעת כדור בלתי פוסקת, ושחקנים הנעים ומחליפים מקום.
מאז שהוא נפצע בחצי המשחק הראשון, הכל השתנה.
דראגיץ' בהחלט חסר אבל הוא ממש לא מה שהניע את ההתקפה של מיאמי. הוא היה חלק מאד חשוב בהתקפה בטח לאור העובדה שלמעט באטלר והירו לא נשארו כמעט להיט שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם מצבים.
אין טעם לציין את זה כל פעם מחדש.
כל אחד חופשי לדעתו, (והבנתו) עידו
אתה כותב: למעט באטלר והירו לא נשארו כמעט להיט שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם מצבים.
כן? אז לאן הם נעלמו? אולי מה שהם היו צריכים זה את דראגיץ' שעם ניהול המשחק שלו, כמעט אף אחד לא היה צריך לייצר לעצמו זריקה? הכל ניפתח לזריקה חופשית בגלל ניהול המשחק של גורן. כשהוא שיחק, ההתקפה של מיאמי שטפה ומצאה את האדם החו]פשי כל פעם
מה שחסר בדראגיץ' זה בעיקר הנקודות. אם אני לא טועה עד לסדרה הזו הוא היה הסקורר המוביל שלהם.
ולשאלה שלך הקושי בלהגיע לזריקות פתוחות נובע גם מהחיסרון החלקי של אדביו שהרבה מההתקפה הייתה עוברת דרכו אבל גם מכך שהחיסרון של דראגיץ' מאפשר ללייקרס לצאת באגרסיביות לשאר השוטרים של ההיט מבלי לחשוש מחדירה לסל.
מה יוצא דופן במה שעשה דראגיץ' בניהול המשחק?
ושלא תבין אותי לא נכון – החיסרון של דראגיץ' סופר משמעותי. אבל הוא חסר מהמשחק הראשון כבר אז מה אתה רוצה שיציינו את זה כל פעם מחדש?
לא עידו, אני לא רוצה "שיציינו זאת כל יום מחדש". אני לא מאשים את דור, אבל אני אומר שחובה לציין זאת בכל פריוויו של משחק גמר של מיאמי שדראגיץ' לא משחק בו. לפעמים אתה יכול להיות כזה כאב בתחת.
לא, כי אתה…
בגלל זה אתה מציין את זה בכל פוסט בשבוע האחרון?
ודבר אחרון: מכל אנשי הצוות והגולשים באתר, אני היחידי שראה גם את מייקל וגם את לברון הרבה, הרבה פעמים. משהו בסביבת 30 פעם כל אחד, ותמיד מ-6-7 מטרים ולא ממרומי היציע.
כשאני כותב ברצינות, אני רציני. לאי החיבה שלי ללברון אין כל השפעה על מה שאני כותב: מייקל ג'ורדן הוא השחקן הטוב ביותר שאי פעם דרך על פארקט כדורסל. אני לא מבקש מאף אחד לקבל את דעתי, דיעה של אחד הנמצא עם ה-NBA בצורה אינטימית ביותר כבר 60 שנה. אני רק אומר, שוב, שאילו התחלתי קבוצה, הייתי בוחר ראשון את מייקל ללא היסוס קל שבקלים. ולדעתי 90% מכל אנשי הכדורסל שראו את שניהם מקרוב כמוני, היו בו חרים במייקל, כמוני.
עזןב נו, אתה מבין יותר משור המילניאלז שראה את כל שחקני דראפט 2000 ומטה ביוטיוב?
מנחם יש לי תגובה ארוכה לזה שאתה חושב שזה שראית אותם בלייב נותן לך עדיפות בשיפוט של הקריירה שלהם. אני עם הטלפון אז בפעם אחרת . . .
עגל, הייתי מציע לך לשמור את התגובה לעצמך אם אתה לא מאמין שבלייב רואים מה שלעולם לא רואים – או שומעים – בטיווי, ולא רשום בסטטיסטיקה. את הסטטיסטיקה אגב, גם אני רואה וקורא.
והעיקר, מה שנותן לי עדיפות בשיפוט שלי על הקריירה שלהם הוא דבר נוסף: עליונות בהבנת המשחק. גם כאחד ששיחק, גם כאחד שאימן, וגם כאחד שראה פי 50 או 100 יותר משחקים חיים ממך, או מכל אחד אחר באתר.
היי
לברון שחקן טוב יותר ממייקל.
אין על כך ויכוח.
קולע ייתר טוב (כן כן כנסו לאחוזים) כנראה כתוצאה מהכניסות לתוך הצבע,
מוסר יותר טוב ורבאוונדר יותר טוב- אין ספק,
מגן יותר טוב- אין לברון מיס-מץ'.
אבל אין לדעת איך היה מתפתח בימינו שחקן עם הנתונים הפיזים , האופי ומוסר העבודה של מייקל.
כנראה שחתיכת מפלצת.
תארו לכם עם הידע הרפואי,האימונים המתקנים…
מצד שני- האם מיידל היה שורד את המדיה החברתית?
את העובדה שאי אפשר לטאטא סקנדלים תחת השטיח?
איך היה מתקבל ע"י הקהל ללא הבעת עמדה פוליטית?
ואיך לברון היה שומר ומתחזק את גוף גיבור העל שלו בשנות ה90?
אין ספק שהרפואה,המכשור והידע לא היו שם- באם יכל לשרוד 17 עונות כמעט ללא פציעות?
בקיצור,הנקודה היא שאין לדעת.
ראוי שכל אחד ישבח ויפאר- אבל להקטין את האליפויות של לברון? או של ג'ורדן?
באותה נקודת זמן אלו היו השחקנים הטובים בעולם!
נ.ב
תארו לכם אחד כמו קארים מקבל את האימונים שמקבל שחקן גבוה היום.
לדעתי היה לוקח את הgoat בהליכה.
ניפגש ביום.
קולע יותר טוב – בהחלט. לכן למייקל ממוצע נקודות גבוה יותר בדי הרבה בעונה הסדירה ובפליאוף.
מגן יותר טוב – בהחלט. לברון נבחר 10 פעמים לDPOY ו19 פעם לALL NBA DEFENSIVE.
גם יותר ווינר – 3 מתוך 9 זה בהחלט מאזן יותר טוב מ6-6
גם יותר ווינר – בכלל לא היה צריך לעבור קבוצות כדי לקחת אליפויות.
לברון לא היה רואה צבע ב80 ה90. אבל תמשיך להאמין לשטויות שאתה מספר לעצמך.
הרג אותי האוטוספלר
ניפגש ב 4
אני לא מצפה בדריכות לפגוש ב-4 עוד רפה הבנה כמוך.
Lets Go!!!!!
Lets Go Baby!!!!!
–
Lakers in 5 points!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=YZAQBG4Qbt8&ab_channel=wackfree
בוקר טוב לכולם, מי יתן ויהיה משחק 6
תכלס!
Whats good for the Game is Good For me too!
בוקר טוב בייבי!!!!!! LETS GOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה, רק שיתנו משחק טוב ומותח, ואני מרוצה.
.
בוקר טוב.
בוקר טוב לכולם
בוקר טוב לכולם, שמח להיות כאן ומקווה שיהיה משחק לפנתיאון
בוקר היסטורי לכולם
אני יודע שזה לא מעניין אף אחד לבדי, אבל עכשיו יש גם יאנקיס – טמפה-ביי. הטוב מ-5. 2-2. התצאה בטופ אוף דה סיקס היא 1-1
מעניין מאוד. תצוגות פיצ'ינג מרשימות עד עכשיו
?itemid=11506631
דיוויס עם נעליים בצבע זהב בשביל דה שוט
ערב טוב ושבת שלום, הקאתי פעמיים מהליקוקים ללברון ג’יימס בתקשורת
חחחחח חבל שאני לא יכול לראות את הפרסומות האמריקאים עם העוף והגרייבי וכל זה….
ערב צח ערב זך 🙂
יאללה מטס אהמ…ינקיז!!! 1-1 תחתית 6 הכל פתוח!!!
לברון לקח את האליפות הקודמת בטי-שירט, הגופיות השחורות הן חתיכת התקדמות
יש משחק, יצאנו לדרך
אולי היום דני גרין יתפוצץ?
גרין עפ 100 אחוז מהשדה!!! GOAT
מחכה כבר עכשיו לשלשה הארוכה והמיותרת של לברון
לזכור את תגובה 50
ווייטי פורד, "THE CHAIRMAN OF THE BOARD" ואולי הפיצ'ר השמאלי הגדול מכולם (הוא או סנדי קופאקס?) הלך היום לעולמו בגיל 92
לא שמעתי את הכינוי הזה Chairman of the Board מאז שעזבתי את קווינס כילד.
עליו השלום…
אומרים שקופאקס לא? 🙂
היהודים טוענים שקופאקס…
מיאמי עם 4 מ-4 מהשדה
רובינסון קלע את השלשה הזאת אבל הוא מהסס. גם עכשיו וגם קודם
בשביל זה הביאו את הווארד
מקווה שבאטלר לא יפחד להיות אגרסיבי, אומנם בחדירה לצבע על הווארד זה נגמר עם שלשה של רובינסון אבל אני רוצה לראות אותו גם לא מפחד לנסות לקלוע בצבע ולסחוט עבירות, זה טוב להיט
יאללה מכות
הווארד חכם
עוד לא ראינו קטשופ! איך נאכל ת'ציפס!
הלייקרס מחממים מנועים
איזה אליאופ מהמם
תקנו אותי אם אני טועה, עד עכשיו אני לא רואה שינוי גדול בשיטת ההגנות לעומת משחק 4
כן, הלייקרס סוגרים עניין היום.
Rattling Butler is great strategy.
יאללה שג'אוול יעלה יתן לו כמה בוקסים גם…
חביבי יש לי פה בכיס 20 פאולים כואבים…רק רבע ראשון…
🙂
לברון מייבש את דייויס…
כשדיוויס טוב לברון אשם, כשדיוויס רע לברון אשם
במשחק 2 לא היום, אתה חי בעבר חבריקו
המתפרצות של הלייקרס מסוכנות. מיאמי עשתה עבודה טובה נגדן עד עכשיו בסדרה, במשחק הזה פחות עובד
הלייקרס Locked In.
They aint "playing no games" tonight.
אלוהים אדירים כמה מיאמי חלשים ולא מסוגלים לקלוע סל קל אחד
יואש זה ההבדל בין תחרותיות לאיכות, לא הקשיבו
דיוויס הופך את אדאביו למטלית, כמו שהבטחתי לכם
דיוויס במחווה למייקל ג'ונסון עם הנעלי זהב האלה. להיט אין תשובה עבורו. כביכול אדבאיו שומר עליו והוא פשוט קולע מעליו.
מנחם תעשה ווידאו בוואטסאפ של הפרסומות של האוכל בחייייייאט אחשלו……
?????
חחחח, סתם בצחוק.
אדביו צריך להצמד יותר לדייויס.
הוא גם ככה נטל בהתקפה, לפחות שיתן תפוקה בהגנה
ספולסטרה מנפנף בדגל לבן עם הכנסתו של קנדריק האן
הקולות של הילדים שצועקים דיפנס נותנים אווירה של סרט אימה
לפחות זה לא הצרחות של המשחק שעבר אלוהים ישמור
אסור להפסיד אחרי הדאנק של רובינסון
זהו נאן עשה את שלו ויכול עכשיו לצאת
הלייקרס נתקעים, הם חייבים למצוא פתרון כשמיאמי חוסמים את דיוויס
עד עתה אין תלונות
באטלר יציב
דייוויס צריך להיות אגרסיבי יותר בצבע נגד הסמול בול
עוד מיהו רוצה לספר לנו שדייויס לא הfmvp?
בואנה זה היה חתיכת ניחוס
דייויס לא יאומן. היאנקיס ניצלו [אחרי שניכנסו לבור עמור מהם. עדיין 1-1
הפציעה של דיוויס נראית רע
רק נראית
נעלי הזהב מגנות עליו
אוי ואבוי דיוויס נפצע
הוא הולך ועומד על הרגליים, כנראה שינזו להחזיר אותו במהלך הרבע השני, לפעמים אלה גם דברים שצריכים לעבור תוך כמה דקות
הלייקרס נראים פחות טוב התקפית
זה צריך לשחק לטובת מיאמי
לא ספורטיבי והכל אבל כוסאומו, שלא יחזור. יתקזז עם הפציעה של דראגיץ'
זה פשוט להיות חרא לאחל פציעות לשחקנים
חלילה לאחל. זה כבר קרה חח
אוי לא…
כולם נא להרגע
דייויס מביים פציעה כדי להעצים את הנרטיב.
״לברון סחף את הלייקרס לאליפות למרות פציעה של גייויס״
עכשיו נראה איך הלייקרס משחקים בלי שחקן חמישייה. מיאמי עושים זאת כבר כמעט 5 משחקים
מנחם אל תמהר.
גם במשחק הקודם הוא נפצע
זהו.
האליפות של מיאמי.
לברון הולך לשחק הרבה יותר ממה שהלייקרס רצו
נעליים אה? רק טיפשים עולים למשחק עם נעל נמוכה. צריך נעל גבוהה שחובקת את כל הקרסול…
נראה לי שנייק ייצרו את זה במחשבה על דברים כאלה. יותר קשור לעובדה שהוא עשוי מזכוכית
אני לבעצם רואה שרוב השחקנים משחקים ב Sneakers ולא בנעליי כדורסל למעשה.
נעל כדורסל במקורה היא גבוהה שחובקת את הקרסול.
רוב השחקנים עם קרסול חשוף.
אני די בטוח שהאורטפודים והמעצבים של נייק יותר מבינים מאיתנו…
חחחחחח…שאני אתכווח?
P:
גם אני חשבתי ככה
מסתבר שזה לא נכון
עשו מחקרים בתחום
+1
תהיה בטוח שיש להם מתחת לגרב חבישות רציניות, ככה שלנעל אין יותר מדי השפעה
דייויס נראה שהולך לשחק בקלות את שאר המשחק
דווייט? פייק ניוז
נראה שהוא לפחות ינסה לחזור
מישהו מוכן להעיר את הירו בסטירה מצלצלת?
🙂
https://www.youtube.com/watch?v=kPZRb4_G7sc&ab_channel=mevuelvoalos80
סליחה. דייויס פייק ניוז
ווגל חייב לתת לדוויס לנוח 3-5 דקות
הלייקרס הוכיחה שהיא יכולה לרוץ טוב בהרכב של לברון ומוריס
אם הם לא בבור הייתי ממתין איתו עד למחצית
דיוויס נראה בסדר. איפה מומחה הנעליים עם איזו אמירה על הזהב שהוא נועל? החדשות הטובות להיט בנתיים, השלשות יחסית נכנסות…
סתם הוא מחפש דרמה, הוא בריא 100 אחוז
אני לבעצם רואה שרוב השחקנים משחקים ב Sneakers ולא בנעליי כדורסל למעשה.
נעל כדורסל במקורה היא גבוהה שחובקת את הקרסול.
רוב השחקנים עם קרסול חשוף.
אין קשר
דן, זה לא בהכרח נכון.
שיחקתי כדורסל מקצועני מגיל צעיר והפציעות שלי היו עם נעליים גבוהות.
כשעברתי לנעליים נמוכות הפציעות היו נדירות יותר
וואלאק.
ראשיד וואלאס לא היה מחליף את הגבוהות השטוחות שלו בחיים…
אפשר לעשות כתבה רומנטית על הקשר של שחקן הכדורסל לנעליים שלו…
🙂
שוב, לרוב השחקנים יש חבישות קרסול רציניות, שהן מה שמחזיקות את הקרסול בצורה רצינית
יופי, דיוויס נראה בסדר.
באטלר זה טופ 5 קלעי מיד ריינג' בליגה.
דה שוט התעלמת באלגנטיות מהפיל בחדר – הנעלים של דיוויס גרמו לפציעתו?
קנדריק נאן טוב בינתיים. אגרסיבי בכל משחק, עד עכשיו זה נכנס
איזה גופה איגודאלה
שלשה גדולה של לברון ברגע ממש חשוב אחרי מהלך הגנתי גרוע
רונדו חור בהתקפה בכלל לא שומרים עליו
״פליאוף רונדו״ זה לא יותר מאגדה אורבנית , נגר תמיד נשאר נגר, גם בהגנה הוא אפס רציני
נאן עד כה שונה לגמרי ממשחק 4
לברון מגן פח אשפה שיחזיר את דיוויס שיהיה לנו סיכוי
איגי זה נזק
דיוויס יכול לחזור
איגי מצויין. בכלל לא נזק
מסכים, הוא ובאם עושים עבודה טובה בינתיים
נכס בהגנה נזק בהתקפה
אני מתפלל שרונדו ימשיך לסרוק מה-3
נאן 👏👏
אם אני מאמן מיאמי אני מנחה את השחקנים לא לאפשר מרווחח נשימה לדיוויס כשהוא חוזר לפרקט. להתקיף אותי באגרסיביות בהגנה בכל פעם שהוא נוגע בכדור.
הוא יחזור הססני וצריך לגרום לו לפחד
AD re-aggravated his right heel contusion. He's available to return, per
@Rachel__Nichols
.
בוא נקווה שהם לא יחרבנו על עצמם כמו כל הסדרה
לעשות קצת שרירים בהתחלה זה לא מרשים אותי
עגל אתה וויי אוף 🤦♂️ אין נעליים במערב רק תסרוקות ואין פציעות רק החטאות. ד״א קראודר חזר לצבעוניות וחזר להחטאות. כמו שעון
נאן מחזיר על המשחק הקודם בנתיים. איפה אפשר לבדוק סטטיסטית את ההגנה של הלייקרס בדק' שדיוויס על הפרקט ומחוצה לו? כי בצפייה בלבד גם במשחק הקודם וגם בזה נראה שיש הבדל תהומי
מומי שמע שהלייקרס הולכים להשיק דילדו שחור בעיצוב הבלאק ממבה
כל שונאי הליייקרס ומכחישי המורשת של ק.ו.ב.י יכולים להכניס אותו לתחת
ספר את זה לגירסא ההודית – נאן-ממבה.
אני אוהב מהלכים שלברון מסיים (ולא מתחיל)
לברון מדהים
שכתוב לדני גרין על הגופייה-
How many more
הכוונה לכמות הזריקות שהוא יפספס????
אם באם מסיים את החצי עם 3/4 עבירות מיאמי לא תנצח
מגן כזה רע לברון זה לא ייאמן איך אפשר להגיד שהוא מגן טוב, הוא מוותר בכל כך הרבה פושיזונים שגורמים לסלים קלים.
ברוך השב דייויס
הבריא מהנקע
סיים תהצגה אתה מתכוון,
כספורטאי אין כמו להראות שכואב לך ולעשות דרמה זה כיף.
זהו חזר דייויס סיים עם התאטרון שלו
באטלר סופר חזק בתוך האוויר.
באטלר מנגב את הלייקרס
הלייקרס שרפו 4 פסקי זמן ברבע וקצת
איזה תסרוקת יש לבאטלר
הוא צריך לעבור השקייה פעמיים ביום
הסל של באטלר וואו…
כמו כן אני מאוד אוהב איך מיאמי משחקים בלי פחד לתוך הצבע כאילו אומרים סבבה אולי תנצחו אותנו, אבל אנחנו לא הולכים להשפיל מבט
לא מפחדים מהלייקרס. הבעיה היא שלקח להם שני משחקים להבין את זה
קוזמה זה השחקן הכי טוב מכל הכי הבלתי אחראים
חחחחח תיאור מדוייק…הם הביאו אותו למקום של Points Per Minute יחסית גבוה…
איזה זריקות של נאן? זז ימינה ומנסה לקלוע בשמאל????
הפציעה של דיוויס ממש טילטלה את הלייקרס זה מדהים לראות, רק שתי שלשות של לברון שלא אופייניות לו בסדרה הזאת משאירות אותם בחיים
הליגה חייבת להשתיק את הילדים האלה
לגמריי!
כמה דקות מבולבלןת של מיאמי פתאום – חבל
לברון קלע כמעט חצי מהנקודות של הלייקרס (17 מ-36)
קאפלה על הפנים. ג׳יימס ליגה אחת מעל. משחק בדופק 60
טוב, ה-fmvp סגור
נאן תמיד בסוף עושה נזק ומוציא מהתחת את המעט שהוא נותן לך בהתחלה. שחקן דפוק כזה לא ראיתי בחיים
ענק לברון !!! באטלר הולך ליפול מהרגליים רבע הבא
איך לעזאזל אין עבירה שפ על אדביו
סתם רץ כמו גולם
היתה שם עבירה של קארוסו
לא הקשבת? הוא סתם רץ כמו גולם 😀
איפה קנדריק התחבא עד היום? משחק ממש יפה. קורונה איז א ביצ'.
זה לא קורונה זה דראגיץ׳ 😉
אוליניק צריך לעלות קצת
אני לא אוהב שדיוויס עומד כמו ספוט אפ שוטר על ה3 זה משחק לידי מיאמי, הלייקרס חייבת לנצל טוב יותר את הריכוז שההגנה של מיאמי נותנת לו כאשר הוא בהיי פוסט.
נאן שחקן שחקן
לא בפעם הראשונה – למיאמי יש דקות של איבוד ראש, דווקא כשהיא מובילה. שטויות בהתפה וחוסר ריכוז בהגנה
אבל כולם, כולל אני, שוכחים שנאן הוא ה-PG היחיד שנשאר למיאמי.
היאנקיס וTB עדיין 1-1. איזה קרב אדיר של פיצ'רים!!!
אם לברון קולע עוד 8 נקודות הוא יהיה השחקן שקלע הכי הרבה נקודות בעונה הסדירה ובפלייאוף ביחד. מושפע מזה שבתקופה שלו היו 7 משחקים בסיבוב הראשון (וכל ההופעות בגמר) – משהו שאין לקארים עבדול ג'באר וקארל מלון, מקומות 1-2 ברשימה הזאת
באטלר מנגב היום, הואבקצב של טריפל דאבל מפואר.
רק שישאר לו כוח לרבע הרביעי.
המשחק הזה יזכר הרבה זמן והולך לקראת סיום אפי.
בכלל אני לא מבין איך נותנים ללברון לזרוק עם מטר ואפילו לא מרימים יד.
יש לו לפחות 3 צעדים עד הסל.
דיאגו קסטילו הוא CLOSER ענק
חזרה נהדרת של מיאמי מפסק הזמן. לא הולכים בקלות
באטלר סופרסטאר
נשמתי חצוייה בין 2 משחקים, קיבינימאט
מזא"ת?! 🙂
כמה מסכים יש לך שם?
Multi Screened Entertainment System ah…?
רובינסון עושה בסדרה הזאת עוד דברים חוץ מלזרוק שלשות אחרי שלא עשה אותם בכלל כל העונה. סימן נהדר להמשך
שוב עבירה על מיאמי וישר שלשה של הלייקרס
מסכים איתך
יכול להיות שהיה פלופ
בשידור חוזר זה פלופ החלטה אובה של השופטים
ג׳יימס במשחק מושלם
לייקרס לא באו למשחק בהתקפה
דיוויס חזר מבולבל אחריי הפציעה
צריך לתת לו סטירה עם הממבה, להעיר אותו במחצית
לא להוציא את באטלר
שעשחק 48
לא הבנתי זאת לא הייתה עבירה בשלשה? השופטים יצאו מדעתם?
מיאמי לוקחים את כל ריבאונד ההתקפה שלא היה להם במשחקים הראשונים
העיקר שגף ואן גנדי טוען שלא היה פאול נגד דנקן. נהוא הורס את כל הכיף של המשחק
פלייאוף רונדו השחקן הטוב ביותר של מיאמי
וואוו נאן בא היום לנצח
איזה ריב' של נאן!!! 9 נק'
סיכוי טוב שזאת המחצית הכי טובה של ההיט בסדרה
תכלס.
והם עוד ירדו בפיגור או ביתרון מאוד מינימאלי… לא מבשר טובות. אדביו לא יכול להרשות לעצמו ולהיט לפספס זריקות קרש סל …
באטלר עייף. לא נח.
אוי קאפלה
קפלה משודרג כמו שאמרתי התלהבו מזה שנראה סופרסטאר מול תייס
+ 1 😂😂😂 תאכלס אני אומר את זה כי זה מצחיק. הוא הרבה יוצא טוב מקאפלה
לברון ג’יימס!!!!! איזה נגר אדאביו חחחחח מי קרה לו אולסטאר
אני, היי
איזה בושה
לברון הולך להיות FMVP
לברון "חיים של מומי" מהיום???
כמה שבאם חלש וכמה שמיאמי פראיירים זה פשוט לא נתפס
מה לא נתפס היה ידוע מראש כותב על זה כבר חצי שנה ידידי
לברון מציל אותם ברבע הזה
איבדו את הראש
משחק מעולה של קראודר עם הנעליים האדומות 😂😂😂
איזה קבוצה עלובה את מיאמי
חבל על באטלר, משחק מדהים שכנראה ילך לפח
מבינים למה שונאים את השופטים. לא הייתה עבירה על ג'יימס אבל הם נהנו מהמומנטום של הלייקרס אז למה לא לשרוק? איכס
הייתה עבירה
הייתה עבירה ברורה
אלה הרגעים שבהם דראגיץ' חסר – כשהמשחק נתקע וצריך מישהו שיעשה סל מכלום. נאן והירו עדיין לא שם
לברון ענק
עם משחק של היאנקיס ברקע
הרייטינג של המשחק יהיה כמו של פסטיבל מספרי סיפורים של יוסי אלפי
איך היתרון הצטמצם לו… הגנה טובה של הלייקרס, אין מספיק תנועה בהתקפה של מיאמי, והם פשוט מחטיאים. חבל.
בנוהל..
איזו סדרה זוועה לקראודר. שלשות, לייאופים – מחטיא הכל, הוא לא ממיין.
ברזיל מובילה 5-0 בכדורגל על בוליביה במוקדמות המונדיאל. דקה 77
טו-אוב!
עדכונים שוטפים מרחביי העולם!
כאן בתגובות הופס!
מי הבקיע?
מרקיניוס
פירמיניו עם צמד
עצמי
קוטיניו
בסדר הזה
נייס! בונא אתה עשית את זה הרבה יותר טוב מטיקר בתחתית המסך!!!
הקריירה שלך כבר הסתיימה? כי יש לך עתיד מזהיר בספורט מקוון!
קוזמה בוכה על פאול בשעה שבאותו מהלך עשה שניים. שוב, ואן גנדי: NO CONTACT!
רונדו רואה את המשחק 3 שניות לפני כולם
רצפי השטויות של ההיט מרשימים
ההיט בלי אף גבוה
תכניס כבר את אוליניק!
לא יכול להיות שרונדו יחדור ככה לסל.
וזו אגב שמירה גרועה של נאן עליו.
הוא פשוט חור בהגנה
גם המשחק הקודם הרגיש ככה – ההיט משחקים טוב אבל עושים כמה טעויות קטנות שמונעות מהם להגיע להפרש דו-ספרתי. הלייקרס הרבה יותר טובה ומצליחה לחזור מזה בשביל לנצח את המשחק (והסדרה). הייבוש של אוליניק מוגזם
אם לרונדו לא היה עבר פלילי בבוסטון מומי היה עושה קעקוע שלו
הלייקרס ממש חשים בהקפה, לא הולכים ריבאונד הקפה.
לברון ענקה היום, מחזיק אותם לגמרי לבד.
דיוויס חייב חזור לעצמו כי הוא אנמי. רונדו התעורר פתאום.
באטלר ענק, רק שישאר לו כוח סוף.
מיאמי משחקים באגרסיביות, ממש יפה
לברון כמה נקודות תעלה לנו בהגנה
ג’ימי באקט
סטן ואן גנדי: "RONDO. THE SMARTEST PLAYER IN THE GAME. שיסתום כבר את פיו המקשקש ללא הפסק
דה באטלר דיד איט
כמה חבל שסדר. אדירה של באטלר תזרק לפח בגלל חבורת נגרים
ממש. נותן מספרים של FMVP. אם רק היה בצד המנצח…
מחצית אדירה
מחצית הירואית משהו של באטלר. מיאמי איבדה קצת את הראש, אבל הכיוון חיובי. מאמין שיהיה משחק 6
המחצית הכי טובה בסדרה מבחינת איכות, בטח התקפית.
באטלר ונאן פשוט אדירים, חוץ מזה מעט מאוד במיאמי.
לברון ליטרלי מחזיק את הלייקרס בחיים,מחצית אפית שלו, אחת הטובות שאני זוכר כי הוא קליני, לא עושה יותר מדי אבל מה שהוא עושה עושה היטב.9 מ-11 מהשדה, 0 פאקינג איבודים
עוד הופעה של באטלר. האיש מגיע למעמד.
לברון כמה שהיה ענק בהתקפה בהגנה הוא נזק, מעצבן אותי שהוא נותן כל כך הרבה נקודות קלות בצד הפחות זוהר של המגרש ולא לוקח את המנטליות של דיוויס, באטלר מדהים!!
הלייקרס בקרוז קונטרול, כאילו הם מחכים לרגע לתת טיפה גז ולסיים את המשחק.
מיאמי חייבים להיות יותר מרוכזים ולהוריד את כמות הטעויות שלהם כדי לשמור על התקוות שלהם בחיים. ג'ימי מצויין אבל לבאם אסור להחטיא ככה מתחת לסל.
מי שלא אוהב את באטלר לא אוהב כדורסל
הוא הילד הכי טהור על המגרש..
הגיים שלו נקי מאגרסיביות ואגו ברמ"ח הנפשי מנטאלי…
הוא שונה מאחרים כי הדחף התחרותי שלו מגיע ממקום מאוד מוגדר וממוקד.
אני אוהב איך שהוא לא חותר למגע שהוא חודר לסל…אף פעם לא מחפש את הפאול.
הוגן. "נקי" כזה. יש לו תכונות מובהקות של Untouchable.
+100
השלשות האלה של דייויס הן אחד הדברים היותר מייאשים בכדורסל. לפחות גם באטלר קלע.
מיאמי הולכת ליפול מהרגליים באטלר שיחק 23 דקות
22-6-6 לבאטלר
היה לו 19-6-6 במשחק שהלייקרס הפסידה
הטריק של הגבה שומר עליו לא עובד היום
וואו הסל של באטלר לפני המחצית פסיכי
הסדרה הזו של אדביו צריכה לתת למיאמי חומר למחשבה.
הוא לא שומר על דייויס וכשהוא כן הוא לא עושה את זה טוב מאחרים.
.
נקודות הוא לא קולע ודריבל אין לו.
הוא אפקטיבי רק במשחק מעבר וזה תוקע את מיאמי
איזה בדיוק חומר למחשבה? על להעביר אותו? כי זה לא יקרה
לא יודע מה מצב החוזה שלו, אבל התקרה שלו נמוכה.
ב2020 שחקן בלי זריקה או יכולת אחרת לייצר נקודות פשוט עולה לקבוצה שלו בנצחונות
התקרה שלו סופר גבוהה. לא ברור לי על מה אתה מדבר
איזה תקרה גבוהה יכולה להיות לשחק שלא יכול לזרוק?
נגר שחקן שמתגלגל לטבעת קאפלה משודרג כתבתי על זה בהרחבה בטור של מנחם. אדאביו לא דומה לגרין לא ביכולת חדירה ובטח ובטח לא בקריאת מהלכים בניהול משחק ויכולת מסירה וכדרור, אדאביו מסיים טוב יותר ורוב המהלכים שלו זה פיקאנדרול שהוא מתגלגל לטבעת בדומה לקאפלה, אתה לא תראה אותו מריץ מהלכים והתקפות כמוביל כדור כמו שגרין היה עושה מסיבה פשוטה שאין לו את היכולת לזה.
.
הוא מוביל כדור טוב מקאפלה עדיין ברמה רעה (שאין לו קשר לשליטה בכדור ) ומסוגל לנצל טעויות וחוסר ריכוז של הגנה כדי לעבור שחקנים בצעד ראשון. הוא גם לא ר במהלכי הנדאוף (לא יוקיץ או משהו שקרוב לזה), ואת זה לא ראינו עם קפלה מסוגל לבצע בגלל הסגנון משחק השונה שריכז את הכדור בידיים של הארדן ופחות תנועה ללא הכדור.
בשלושת הסדרות הקודמות היה פנטסטי, כאן לא בריא 100% (וזה משפיע). רק בן 23 ונתן פלייאוף מעולה גם אם עדיין לא שחקן התקפה שלם וגם לא בטוח שהוא יהיה: לא אמור להיות מספר 2 בהתקפה, משהו יותר קרוב לדריימונד גרין. די ברור שמיאמי מרחק כוכב מתחרות רצינית על אליפות וזה היה ככה בכל נקודה בפלייאוף הזה
מיאמי שיחקו הכי טוב כשהוא לא היה על המגרש. עם אוליניק הם שיחקו יותר טוב. גם במשחק 2 וכמובן ב3
הוא לא גרין לא בחדירה לא בניהול משחק וביכולת מסירה לא בהגנה בשיאו שחקן שומה לגמרי
פליימייקר שונה מגרין (ומוסר אדיר גם כן), שומר מצויין. אתם סתם הייטרים
אדאביו לא פליימקר איפה היכולת מסירה שלו איפה של גרין איפה היכולת כדרור, 5 אסיסטים שרובם מהנד אוף זה לא מנהל משחק אדיר
נאן מצוין אבל עלה למיאמי כבר בערל אותה כמות נקודות שהוא קלע.
התעוזה שלו בהתקפה ראויה למחמאות אבל ההגנה שלו נוראית
היה שווה לקום מוקדם עבור המשחק הזה. אחלה משחק.
היאנקיס מפגרים 2-1, טוןפ של ה-9. עוד 3 אאוטס וזה ניגמר, אלא אם הם עושים לפחות ראו אחד.
Common Yaknees!!!!
הלוואי ולא הייתי חולה ספורט. הייתי יכול להיות הרבה יותר מאושר
🙂
אתה חושב?
*הכנס כאן : כינורות הפייטנים*
חיים: עד עתה משחק ענק של דיוויס. לברון די בסדר.
😆😆😆😆😆😆😆
הווארד על המגרש, מעניין אחרי שבמשחק הקודם בכלל לא ראה מגרש במחצית השנייה
במיאמי כל משחק י אתה שחקן התורן שמתעקש לסיים עם 0 נקודות
היום זה קראודר
איבודים של הלייקרס הם סימן טוב להמשך
איבודים של מיאמי הם סימן פחות טוב להמשך. פלייאוף פופ
נגר אדאביו הזה כל כך, התלהבו לי מחגיגות על תייס
אם באטלר יקלע כל משחק 40 נקודות יש למיאמי סיכוי
להוציא את אדביו מהמשחק
דיוויס
וואו
היאנקיס הפסידו 2-1. זהו. טמבה ביי בגמר של הפננט. אסון
בהחלט אסון בקנה מידה שקשה לתאר…
*יזכור*
Tomato Tamato!
וואו דייויס איזה משחק, וגם עושה חיים קשים לבאם מתחת לסל
לברון קרי!
בונא יש שם קהל! שומעים כמה מאות אנשים לא?!
משפחות אחי
הסאונד הזה של הילדים נוראי. שוקל להעביר למיוט
אתה מדבר על the pro והגרופי השני של לברון?
חחחחחח איזה נא** 🙂
"Get that Shit outa Here!!!"
"This shit is Serious!!!"
תגובה 50 (1)
לברון מדהים הערב אבל הגזים
לברון קצת עף על עצמו
אם ג'ף ואןגנדי לא סותם את פיו אני סוגר את הטיווי
חחחחחחחחחחחחח צחקתי בקול
קראודר שיכור
באטלר מדהים, דיוויס איזה שחקן הגנה
נגמר השעון תלחץ אותו!!!!
נפילה מדאיגה מאוד של באטלר
קראודר לא מספק את הסחורה היום
פופ פשוט ענק, האווארד מאכזב אותי היום
הווארד שחקן מסריח
כתב אישום בגין תקיפה
זה פלייגרנט 2
זה צריך להיות פלגרנט פאול
האוארד המחורבן הזה
לא יקרה לבאטלר כלום הוא סוס, אבל זה מגע מיותר יהיה כאן פלייגרנט
הגבוהים של הלייקרס בושה
הווארד נתן עכשיו לבאטלר לתת לו דאנק על הראש וסטירה עם השלונגלונג
אמרו עליו שהוא סופט הוא סופט
טוב
אחרי שבת גלים עייפה אותי אתמול קמצתי לחצצי השני רואה לייקרס חצץ כבוד השופט.
הגבבון עשה דרמה? יש לו עתיד בבוליווד? בתור מה? ההודי הכי גבוה בדלהי?
כמה זריקות על סוך השעון הלייקרס קלעו שמיאמי לא לחצו אותם.
עד שההתקפה של מיאמי זורמת
אתם רואים הכל כמה שניות לפני. אני לא מבין איך זה אבל אלה הם החיים
טראמפ אשם , הוא עשה משהו לשעון החולה רוח הזה
LOL התשתיות בישראל חדשות יותר…תכלס.
למה הירו הלך אחורה בהגנה על פופ? נגמר שעון. חבל
למי שתהה, הסיבה היחידה שהווארד על הפרקט היא כדי להרביץ
ספולס משחק עם 7 שחקנים עד כה?……………
5
אדביו וקראודר לא עם מיאמי
איזה פייטר באטלר
לא ייאמן באטלר
השיפוט אחלה. זה היה פלייגרנט ברור.
לברון עוד יכול לסיים עם 50
באטלר בהתקפה הזאת קלע סל, לקח ריבאונד ומסר אסיסט
לברון רוצה להפסיק לשמור על הנגר קראודר ולעזור לשמור על באטלר? לברון חם הלילה מ3 הגנה רעה של מיאמי
מיאמי שוחטים את הלייקרס בריבאונד
בושה
מיאמי לא ילמדו לשמור על השלשות???????
זאת שלשה על העייפות של באטלר
מתישהו יגמר להיט האוויר
ג׳יימס עושה הכל
אין משחק פנים
אין הגנה
ענקים הלייקרס
באטלר צריך חמצן יותר מחולה קורונה
שוב מיאמי משחקת בעמידה. כל שחקן חייב ליצור לעצמו קליעה.
הבעיה הכי גדולה של ההיט שהם שומרים על לברון כמו שהוא שומר עליהם
הגנה נוראית שלהם על הפרימטר ועל קו ה3 בטח כשהוא רותח הערב.
איזה ריבאונד התקפה ואסיסט של לברון. מדהים.
כל מומנטום שמיאמי יצרו היום נבלם , בעיקר אצל לברון..
הקבוצה המגעילה בהיסטוריית בנ.ב.א. הקבוצה בשחור.
אפילו לא הקבוצה הכי מגעילה בעיר שלה השנה
מיאמי כבר עלו ל 8 וחבורת לברון צמצמו בציק ל 1.
למה לקח לספולס כל כך הרבה זמן לקחת את הפסק זמן?
הוא למד את בראד סטיבנס
באיזה סרט ספולסטרה חי שהןא משחק בלי שחקן פנים?
איך אפשר למחוק את אוליניק ככה פתאום?
החלטות רעות, לא יודע למה הוא לא נותן לאוניליק דקות הם נראו הרבה יותר טוב איתו במשחקים הקודמים מאשר עם אדאביו
מעניין אם הלייקרס יסיימו את הרבע ה3 ביתרון.
הם 56-0 כשזה קורה
טוב. עכשיו בלי היאנקיס נשארה לי אטלנטה ברייבס
מיאמי מחזיקים בקושי.
הלייקרס על סף כיבוש היעד.
המשחק הכי שקט של לברון עד עכשיו מבחינת היחס לשופטים
ספולסטרה שומר את נשק יום הדין לסוף.
קלי אוליניק
וויי וויי קראודר. זה כאב
ספלורטאה מפסיד למיאמי את המשחק, בלי שחקן פנים הלייקרס רצו 9-0 בדקה וחצי
כמה חלש קראודר יכול להיות היום?
כל הזריקות שלן פנויות לחלןטין
קראודר כזה אפס הלילה
קראודר עושה האריסון בארנס
ואז דופק שלשה ועבירה
קראודר עם ה-four-point play הכי גדול מאז לארי ג'ונסון, כמעט מאזן את ההחטאות ממקודם
וויי וויי קראודר – החזיר!
ספו שכח את הירו. כל משחק הוא שוכח מישהו אחר
כל פעם זאני יורד על שחקן הוא מביא מהלך 2 דק אחרי
למה לעזאזל דייויס לא שומר על באטלר?
נאן מתחיל עם ההירו בול המפגר שלו
אריק בלדסו לעניים
ITS MONEY TIME BABY!!!!!
LETS GOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שיפסיקו לאבד
איך זה עבירת תוקף?
באם חושך היום
לא נמאס לאדביו להיוצ מושפל????
אדבאיו ממש ממש לא איתנו היום
דיוויס הופך את אדאביו לסחבה כמו שהבטחתי, נגר מאה אחוז
אוליניק עדיף על אדביו
אדבאיו נראה מנותק
שיעיף כבר את אדביו מהמדרשששששש
וואלה ברוך צדקת
התלהבו לו מסדרה מול תייס הרפי הבנה
מיאמי אולי צריכים לשחק קצת עם אוליניק שיוציא את דיוויס מתחת לסל
פשוט אפס באם
ספו נותן לרסבע 3 להסתיים בלי שנייה להירו. ישנה לו בעייה קלינית של שכיחה. שכיחת שחקנים
הלייקרס לא ינצחו אם הם ימשיכו לעשות פאולים על שלשות
רובינסון לוהט היום, וואו
מיאמי לא מצליחים אפילו לזרוק. איבוד אחרי איבוד.
מזלשל מיאמי שקוזמה כל פעם עושה עבירה יותר גרועה מהקודמת
DUN CAN ROBIN SHOOT!!!!!
HOLY SHIT!!!
איך קוזמה לא קיבל טכנית על מה שהוא עשה???
השמש מתחילה להאיר מאחורי הרי עקבה, ירדן…
חבל שלאדביו רק 3 עבירות ולא 6
אוליניק לא שיחק הלילה שנייה אחת
אם יש מישהו שקורא רק את התגובות בבלוג החי הוא יכול לחשוב ש-20 ללייקרס. מיאמי מסיימת את הרבע עם יתרון של 88-82
השריקה הזאת לעבירה של אדביו היא דוגמה סופית לצביעות של השופטים.
פששש ההיט בעניינים, גיא – אני חושש שאני בעדם 🤦♂️
יאללה מיאמי, עוד קצת!
מקווה שלבאטלר נשאר משהו בטנק בשביל הרבע האחרון
טוב אז הלייקרס לא מובילים בסוף הרבע ה3 ולכן למיאמי יש סיכוי.
לברון ברבע הרביעי חייב לתפקד על באטלר הוא הברומטר של התקפת מיאמי, לא הגיוני שהוא בוחר להתחבא בהגנה על קראודר
אולי באם בזכות סיום רבע 3 יגיע חד יותר לסיום. מעניין לראות ברבע 4 אם נראה עוד פעם את דייויס ומוריס יחד כדי שיחלקו שמירה על באטלר ואדבאיו כמו שראיתי כבר ברבע 3
סביר שכן, אני יכול לראות דקות של לברון, מוריס ודיוויס ביחד
זה היה צריך להיות 13-14 הפרש למיאמי
אפשר לסחוב עוד 12 דקות, מקווה שיצליחו
מקווה בשביל ההיט שלא ייפלו מהרגליים..בעיקר באטלר…
משחק ענק של באטלר. שוב. השאלה היא האם העייפות תהיה פקטור. 35 דקות יש לו עד כה.
לברון יסגור את הפער ברבע הזה ויקח פיינל MVP
רובינסון העז
דנקן וואו
כזה טיפש הבאה הזה, לברון לא תשמור על באטלר?
באם יא דאםדאם
שמישהו יעיף את באם מהמגרש כברררר
מה זאת ההחטאה הזאת של באם, והאיבוד של לברון בצד השני וואו
וואט דה פאק, איך הוא החטיא את זה?
המשחק הזה הולך לכיוון של מיאמי.
הם פיצחו את ההגנה של הלייקרס.
באטלר והירו פיצחו אותה
הירו פיצח אותה מצוין כל החצי השני מהספסל
אתם רואים את קובי זל מייקל, לא לוקחים את השחקן שגומר אותכם בהתקפה?
מידהו יכול להרגיע את באם ולהוריד אותו מהקטע של להוכיח שהןא לא כזה נגר אחרי כל המהלכים המביכים האלה?
השלשות של לברון במשחק הזה הזויות לגמרי
אדאביו לא בפוקוס.
מגיע לפילי להירקב שהקשיבו לטנש והעדיפו את הזבל הורפורד על באטלר
הקשיבו למי ?
לגיא עם השטויות של הסטטיסטיקה ו״התאמה״ במקום לצפות במשחקים
אני אקח סיכון גדול ואומר שלא נראה לי שפילי התייעצו עם גיא
אתה מבולבל, באטלר החליט שהוא לא רוצה להיות שם
למה הם נותנים לללברון מטר עם מעט על השעון?????
ספולס צוחק כשהוא רואה את הברברון בוכה לשופטים.
וואאאההה ןןןאאאההה בכיין
הגנה נהדרת של באם ובאטלר
אני שואל את ספו שוב: איפה הירו?
היה פאול
דאנקן רובינסון כזה אהבל שלא קופץ על השחקן. השופט הולך להיות מוגלה לסין העיז לשרוק תוקף ללברון
וואי וואי אם השופטים הופכים אצ ההחלטה
אם לא המשחק הבא שישפטו זה יהיה את הנכדה של מנחם בבית ספר באטלנטה
החלטה אמיצה.
לברון קיבל טכנית אי פעם?
https://www.si.com/nba/2017/11/29/lebron-james-ejected-cavaliers-heat-first-time-career
רובינסון לא היה סטטי. בוא נראה מה יגידו…
למה לא?
בהילוך החוזר היה נראה ככה
הערעור הזה נועד להכניס את לברון למשחק/להשאיר אותו מרוכז לדעתי יותר מלערער על המהלך עצמו. לברון דרס את רובינסון
כל כניסה של השמוק הזה לברון, הוא דוחף בזרוע השמאלית. הוא עוד מתלונן על הפאול התוקף? זה למה אני שונא אותו
"ויצא המרצע מן השק" אה…
ככה מנחם? ככה?!
פייייייייייי יא רבאק!!!!!!!!!
מחר! כותרת יום ראשוןן!!
"מנחם לס שונא את לברון ג'יימס"
כל זאת ועוד…אצלנו כאן…
הבכיינון שוב בוכה.
עשה קריירה על בכיינות…
לברון קולע כמו קרי ומיאמי עדיין מובילים. כל הכבוד להם.
איזה חובבנות של מיאמי במהלך והירידה להגנה
לא יודע מה יחליטו אבל ווגל הוא המאמן הכי טוב בליגה בלנצל את הערעורים
סוף סוף הירו
שריקה גבולית, מאמין שאם היו שורקים עבירת מגן גם לא היו הופכים את השריקה כי זה לא חד משמעי
פאק ירד ל-5 הפרש
שוב, השיפוט מדויק. זה בכלל לא רלוונטי שדנקן זז, בגלל שהתנועה שלו הייתה אחורנית.
עושים עבודה נהדרת היום
כולם עומדים בהיט
למה למסור לקראודר?
כל העולם מרוכז בלייקרס וההיט מובילים כל המשחק…
סל עכשיו קריטי
ההתקפה של מיאמי סטטית מדי
כי הוא פנוי…פשוט לא מסוגל לקלוע את המבטים הפתוחים
שמישהי תאהב אותי כמו שמיאמי אוהבת לעשות שטויות כשהיא ביתרון
וואו לברון. איזו הצגה
מיאמי צריכים לשחק בסגנון המאוס של בוסטון
לעשות חסימה על דיוויס עם השחקן של קוזמה ולתת לבאטלר לחגוג על קוזמה אחרי החילוף
שיילכו לעזעזל הספורטיבי השופטים האלה
שיפוט זה כמו מונרכיה תודעתית…
שופטים צריכים לקבל הרבה יותר כסף.
שופטים צריכים להפוך לאושיות.
ככה הם יקבלו החלטות טובות יותר.
באטלר עייף לא קלע כבר שעה
אדבאיו נוראי היו בהתקפה
עכשיו להכניס את רובינהסון במקום קראודר
אתה לא יכול, אתה נותן לברון טיילת לסל עם הירו ורובינסון על המגרש ביחד
סעמק. אם מיאמי לא קולעת אחרי הטיים-אאוט היא לא תחזור
מיי מאן פופ!
יש מצב שזה יתרון ראשון ללייקרס?
איך אתם לא מקיאים מהשיפוט הזה?
השיפוט מצויין הלילה
ענק לייקרס
איזה ביזיון אדביו.
לא ראיתי שחקן ככ טיפש שמכריח את המשחק שוב ושוב ושוב וכל פעם נכשל
חלאס עם השלשות הפנויות האלה מהפינה!!!
מיאמי עייפים.
בדיוק
חוץ מבאטלר אף אחד שם לא שיחק המון דקות, אולי קראודר
חברים המשחק הזה מכור. ארשום את התגובה הזאת עוד 50 פעמים הערב, עד שהמסר יעבור.
כל פעם אוסיף נקודה בסוף כדי שאצליח
בבקשה אל תספים את הבלוג
בגלל שביקשת אפסיק. אבל רבאק.. יש גבול
תודה רבה, מעריך מאוד
כמה שאני יכול..
איך מיאמי לא לקחו תכדור הזה שאדבאיו בזבז?? וקיבלו על זה שלשה בושה
שיפוט זה כמו מונרכיה תודעתית…
שופטים צריכים לקבל הרבה יותר כסף.
שופטים צריכים להפוך לאושיות.
ככה הם יקבלו החלטות טובות יותר.
איזה הגנה גרועה של מיאמי על השלשות.
ההגנה הזאת עולה להם עכשיו במשחק ןבסדרה.
.
אין התקפת מעבר שלפחות 2 שחקני לייקרס לא פנויים לגמרי לשלשה.
אנחנו במשחק החמישי והשמירה של מיאמי על השלשות רק מחמירה
חברים המשחק הזה מכור. ארשום את התגובה הזאת עוד 50 פעמים הערב, עד שהמסר יעבור.
כל פעם אוסיף נקודה בסוף כדי שאצליח.
השיפוט מצוין.
באטלר באשפוז
בשלושת מהפינה. המחיר של הדאבל טים.
בנוהל.
מיאמי מובילים ב-11, גיימס עם שלשה מחזיר את הלייקרס, ואז איבוד הראש המפורסם של מיאמי והלייקרס ביתרון.
כמה פעמים זה כבר קרה היום (ובסדרה)..
תמ"א טקס?
לברון ובאטלר עכשיו עייפים
אבל למיאמי היום אין כלום חוץ מנאן ורןבינסון
בלייקרס כל מטאטא יורה
אם רובינסון לא ניכנס עכשיו, ההיט מפסידה
אם אחרי פסק זמן המהלך שלהם היה שלשה של קראודר תחת שמירה בסוף 24 אין כאן סיכוי. לברון דורס את דרכו לניצחון
איך אפשר לחזור מטיים אאוט למהלך כזה עלוב?
באטלר גמור מעייפות
מיי מאן פופ
איזה הגנה של הלייקרס!
יאללה מיאמי צאו לנו מהחיים
אין אוויר לג'ימי
וואו איזה פלופ
הגנה מצוינת של הלייקרס!! איזה משחק לחץ במיוחד על רובינסון
פופ פשוט שחקן גדול
ספולסטרה לא משתמש בצ'לנג'ים בסדרה הזאת בכוונה?
חברים המשחק הזה מכור.
בתור שחקן מקצועני אתה קורא את זה אה…
גם השלשה הזו של דאנקן מכורה?
Nigga Please.
איזה פלופ של פופ
באטלר לא ייאמן
באטלר קלע במחצית השניה?
איך ספולסטרה לא השתמש בצ'לנג' על זה? טעות פטאלית
ג'ימייייי
קיבל זריקה של הסטרואידים של טראמפ
שיפוט ביזיון. ותודה לרובינסון
אם ספו לא מבקש רוויו הוא אשם
מ כ ו ר
וואו דייויס צולע
איזו הגנה של באטלר. חבל על הזמן.
דיוויס צולע כמו חסידה
לברון פשוט טוב מדי
לברון נגד גימי
לברון מדהים!!!
תמיד כשלברון ניכנס הוא דוחף ביד השנייה
די…באמת?
אויש.
לא פייר 🙁
מ
כ
ו
ר
!!!
הירו מת
באטלר חייב חמצן
איזה מסכן מנחם. לא רק שהלייקרס יהיו אלופים…אלא גם שנוא ליבו לברון יחייך אליו שוב…
דיוויס בקושי הולך
שיעשו דאבל עין על לברון ויתנו לדיוויס לנצח את המשחק
ספו. קח טיעים יא אידיוט!
מי אדיוט מי?! אל מי אתה מדבר!!!
כולה 10 שניות אחרונות של גמר נ.ב.א הלו תרגע!!!!
P: <3
באטלר ליטרלי נותן הכל היום
מטורף
אני לא יודע אם למיאמי יש עוד טיים, אבל אם כן, ספו חייב לקחת אותו. באטלר גמור
אדביו על לברון בהגנה, בלי חילופים ובלי בטיח
יאללה איזה דו קרב בין באטלר ללברון… לברון חתם היום את המאבק מול דיוויס על ה-FMVP
איזו מלחמה.
לברון זו חיה רעה. באטלר מדהים.
There is a Butler…
But then…
There is The King.
עכשיו אם באטלר מכניס 2, השופטים יצפצפו משהו נגד מיאמי
מכור!
.
סתם, הומאז’ לזיו מפנמה.
לברון גדול מהחיים
🙂
ג'ימי באטלר עצום
הוא מדהים.
Basketball Block Kid המקורי.
עם זה שהוא בכיין בלתי נלאה, לברון לוקח את המשחק הזה על עצמו ומראה שהוא בלתי עציר. עדיין השחקן הכי טוב באן בי איי ב 20 השנים האחרונות.
פשוט אגדה האיש.
סל שובר לב של דיוויס
תראו שט=אני צודק
חיים: דיוויס בלתי עציר, לברון סביר פלוס
😀
טיילר הירו נכנס לספרי ההיסטוריה עכשיו
וויי וויי מה זה? התקף לב
הירו לא עשה דבר אחד מאז שהוא ניכנס
אוי ההיט… ריבאונד..
ריי אלן מישהו?
איזה שברון לב הגיע לסדרה הזאת עוד משחק
שבאטלר ייכנס. יתנו לו פאול
איזו טעות של אדאביו.
שחקן לא חכם, שכח מדיוויס. לאן הוא הלך שם??
איזה משחק
מהלך ענק של גימי
יש לי הרגשה שלברון הולך לקלוע עוד שלשה ארוכה ומיותרת
אנחנו בדרך לסל ניצחון מייאש של הלייקרס
הוליווד לברון
עכשיו לברון ייכנס וישרקו פאול נגד מיאמי
לברון ימסור ל kcp לזריקה האחרונה
האם ללברון יהיה את האומץ לקחת את הזריקה?
פופ מנצח את זה
או שלא
ממבה מנטליטי מה שנקרא
ההבדל הגדול ביותר בין באטלר לג'יימס, בעיניי, הוא על מי הם שומרים בהגנה..
באטלר כזה קשוח.. לוקח את לברון בהגנה.
לברון שומר כוחות
חשבתי שג'יי אר סמית' על הספסל
גרין תסמוך עליו שיפסיד מ2014 איזה לוזר
מוריס עם איבוד מזעזע
לברון כזה פח ששוב מוותר על זריקה אחרונה
מיאמי ניצחו
אין טיים אאוט ללייקרס
גי אר סמית ומוריס ביחד יש להם חצי שכל
מוריס עשה jr . . .
מי מוסר לגרין? הוא לא צפה בNBA
רק שלא ישוו
כרגיל ללברון לא היו ביצים לקחת את הזריקה🤦♂️
הייתי מחמיץ את השנייה
וואו הייתי בטוח שזה יתפוצץ לנו בפנים
משחק אדיר, האבנ שהלייקרס הפסידו
מגיע למיאמי כל הכבוד!!! לברון שוב לא לוקח את הזריקה האחרונה על עצמו ובורח מאחריות
אתה מביך
יששששששששששששששששששששששששששש
וואו!! על אדי הדלק של באטלר הסדרה חיה!
מדהים!!!!!
מנחם מנצח!!! לברון ג'יימס הוא פח!!!!
רועי מנצח!!! מיאמי מנצחת!!!
צוות הופס מנגן על כינורות העולם!!!!!!
הפציעה של דיוויס משמעותית מאוד
וויי וויי גיא – לקחת את זה פייר אנד סקוור – מדהים!
כן גם אותי לקח, אחרי כל האירובלים שזרק העונה מגיע לו ניצחון
ישששש
איזה משחק! קלאסיקה
מדהים, מדהים, מדהים. משחק היסטורי, לא פחות.
פאק איט מיאמי לוקחת את משחק 6
אמרתי לכם שזה לא ייגמר ב-5…
כנראה שהסדרה תסתיים ביום ראשון, אבל הלייקרס יקיזו דם בשביל זה (ספרו לי שוב כמה זה חד צדדי).
באטלר עם סדרה להיכל התהילה. לא אנושי.
יש לי קצת מסמרים בשביל גרין אם חסר לו בנגרייה.
התגובות של ההייטרים נהדרות… לברון היה צריך לזרוק על טריפל טים… ממבה מנטלטי!
לתת לדיוויס להריץ את המהלך, אתה זוכר סופרסטאר שאין לו זריקה גדולה בקריירה בפלייאוף? שהמהלך הזכור ביותר שלו זה הגנתי, הוא לא היה צריך לזרוק על דאבל טים שיביא לדיוויס לזרוק בטח לא לגרין
דיוויס חצי מת בקושי הולך
ואני גם זוכר את לברון בפלייאוף אומר לדיוויד בלאט לשבת בצד וקולע סל נצחון על הפנים של באטלר
חביבי, אלו הרגעים בהם אתה יוצא (לא בפעם הראשונה, וכנראה שלא בפעם האחרונה) קלולס.
תתבונן בדקות האחרונות. פעם אחר פעם לברון לקח את הכדור לסל. מול טריפל טים? מוסרים לשחקן הפנוי.
מתי לברון לקח זריקה אחרונה בפלייאוף? באטלר לקח מהלך אחרון, כל כוכב לוקח מהלך אחרון, כולם ידעו שלברון יחדור וימסור שאין לו ביצים לזרוק.
.
מוסרים לגרין מתי גרין קלע זריקה גדולה ה6 שנים האחרונות האיש חורבן שאין לו יציבות
ברוך אתה קשקשן שזה נפלא, תמשיך
איזה הזייה
היקום נתן ללברון הכל… רק תיקח!
בוקר טוב אגם ולילי ריגר ורועי ובירדמן ודי ווייד וצ׳יקו!!!!
אולי הגיע זמן לתת למיאמי בכלל ולבאטלר בפרט קצת קרדיט?
נתנו משחק לפנתאון, ועוד בלילה בו לברון ענק.
כל הקרדיט מגיע להם במיוחד לבאטלר
באטלר מקבל קרדיט אינסופי פה.
הוא השחקן הכי טוב בסדרה כרגע.
מיאמי כקבוצה עסוקה בלייצר לעצמה מצבי רדיפה במקום לגמור משחקים
100+
בסוף מוריס עשה סמית׳
אתה זוכר מי כתב שמיאמי ינצחו?
😎😎
ומי כתב הפוך? חחחח אין אפס
כל הכבוד למיאמי ששיחקו כמו גברים עד הסוף. הם די ניצלו בנס מהמשחק הזה.
הלייקרס קצת בבעיה עם הפציעה של דיוויס, בלי תרומה ממשית ממנו הם לא יקחו את הסדרה.
דני גרין לא מחמיץ הזדמנות לפספס
לא החמיץ להחמיץ? עכשיו החמוץ אצל לברון בתחמיץ…
ילה משחק הבא יהיה מעניין.
סגרנו יום ראשון שתיים וחצי.
משאלות לב לקראת משחק מספר 6: שדראגיץ' יחזור ושאדבאיו יתעורר בבקשה. מרגיש לי שהוא לא חזר מהפציעה 100%, קרה לו אותו דבר מול בוסטון עם הפציעה ביד. היו לו רגעים טובים היום, אבל הוא נורא לא חד ולא מפוקס.
אסתפק בזה שיהיה יותר בריא מדיוויס
אתה מבין שעצם האמירה שלך מאחלת לדיוויס פציעה?
גיא מה אתה מתעסק בשטויות? האם זה אומר שניצחת את דה קרס?
בטח שניצחתי. לא היה לי לרגע ספק, זה כוחו של דה קרס.
ובא שלום על ישראל…
מה שכן אני חושב שאפשר למחוק את טענות הבאטלר לא מספיק סקורר כדי להסתמך עליו בקביעות.
מהר עוד התערבות על אי קיום של משחק שביעי
ניצח ניצח
וואי וואי וואי אם דייויס פצוע כמו שהןא נראה.
זו פציעה ישנה שהןא החמיר
לא ברןר מה קרה בהגנת הלייקרס בפוזשן האחרון של מיאמי.
הם פשוט התפרקו לחתיככות והשאירו לבאטלר קליר פאת
איפה שימון??
הוא לא מסוגל לראות את לברון חוגג.
עד כדי כך זה כואב לו…
שמעון הוא לוזר ידוע.
ההגדרה של לוזר
נסיון
הניסיון הצליח
זיו מפנמה חזר….
המשחק לא מכור!
🙂
וואוו, איזה משחק מטורף, כמה תהפוכות, כמה מהלכים גדולים. פשוט כיף. חשבתי שמיאמי עשו טעות ענקית בסיום כשהלכו על סל מהיר ונתנו כדור אחרון, אני תמיד בעמדה שאם אפשר שהכדור האחרון יהיה בידיים של הקבוצה שלי, ועוד כשממול יש את לברון. אבל למזלם גרין החטיא ומוריס עם מהלך הזוי נתן להם כדור, אגב השופטים מיהרו כל כך לשרוק עבירה על הירו כשלא ברור בכלל אם היה שם משהו, גם בסיום כשהלך על לקלוע מהקו זריקה שניה במקום להחטיא לא הייתי משוכנע שזה מהלך נכון, אבל שוב למזלם לא קיבלו שוויון.
השיפוט היום לא הכריע וניסה להמנע משריקות הזויות, פה ושם היו טעויות, אבל הן היו ברמת הסביר.
בשתי הקבוצות פרט לנאן כמעט שום תרומה התקפית מהספסלים, הזכיר קצת את הסדרה של חצי גמר המזרח.
וואוו משחק מטורף של לברון, בהלם מהתוקף שנשרק ובהלם מכך שמיאמי הצליחו לא לתת לו זריקה מכריעה שהייתה נכנסת לכל סרט היילייט לעוד עשרות שנים .
פופ מקבל את פרס פלופ הפיינלס, הבן שלי אמר שזה היה ברמת הסמארט, כלומר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.